Huhu: Keskushyökkääjä Tapparaan 2018-19?

Muistelisin, että JMJ veti hyvin laidassa, myös Rauhala on muistaakseni pelannut ihan hyvin laidassa. Muut ei taida olla oikeestaan edes koittanut laidassa? Miksaa tai Ottoa en haluaisi laidassa nähdä, vaan keskellä. Molemmilta huikeat kaudet alla.

Toivottavasti ei tule.

Kookoo sopii miehen taidoille paremmin kuin Tappara.

2 tykkäystä

Minulle on sinänsä sama tuleeko. Ihan hyvä jos tulee.

Niin, KooKoostahan mies valittiin maajoukkueeseenkin.

Mutta tämä tästä, mielipiteesi tuli selväksi. :smiley:

Ei tää mikään mun mielipide ole.

Ihan kiistämätön fakta, että Tapparassa on neljä parempaa sentteriä kuin Malinen.

1 tykkäys

Mikä on mittari, joka osoittaa tämän faktaksi?

9 tykkäystä

Niin. Malinen ei riittäny HIFK:lle, niin epäilyttää miten se meillä riittäs sen paremmin. Toisaalta Malisella oli hetkensä poffeissa. HIFK myös pelasi viimein sitä Meidän peliä eli periatteessa poistuvaa pelitapaa, Vai eikö se sitten kelvannu Maliselle. Ja hirveästi kysymysmerkkejä.

Tämä juuri.

HIFK maksaa maliselle ensi kaudesta noin 100 000 € siitä, että ei pelaan seuran paidassa ja fanit ovat ihan helvetin tyytyväisiä tähän diiliin.

Miten voi olla mitään asiaa Tapparaan?

1 tykkäys

Ei ole Meidän Peli mihinkään poistumassa ainakaan kaikkien joukkueiden pelaamisesta. Muuttaa ehkä ennemminkin muotoaan.

Minä sijoittaisin Miksan ja Oton samaa kenttään, jos Malinen tulee. Otto ottaisi aloitukset ja ajaisi tankkina laidalla. Miksa hoitaisi pelinrakentelun, joka on Otolla hiukan vajavaista.

1 tykkäys

Lähde?
Siis seura maksaa Maliselle vaikka purku tapahtui Malisen omasta pyynnöstä. Erikoista.

Keskushyökkääjien Panu Miehon ja Jarkko Malisen ensi kautta koskevat sopimukset on purettu yhteisymmärryksessä.

IFK kiittää pelaajia ja toivottaa menestystä jatkoon!

Sopimukset purettu yhteisymmärräyksessä, mutta HIFKin tiedote ei kerro kenen aloitteesta…

1 tykkäys
  1. Malinen on noin 30-40 pinnan sentteri Liigaan.
  2. Hyvä molempiin suuntiin
  3. IFK-fanit pitivät Malisen otteista playoffseissa, mutta kokonaiskuvassa olisi pitänyt pelata koko kausi niin, jotta palkka olisi kuvastanu tasoa
  4. Tapparaan erinomainen, tuttu sentteri. Sitä asiaa.
5 tykkäystä

Koska HIFK:n kannattajista suurin osa ei halua malisia vaan jm aaltosia, he ovat tyytyväisiä. Ja kyllä moni olisi Malisen pitänytkin.

Kyllä Ifk maksaa, ja paljon. Malisen soppari oli niin hyvä, että kukaan sellaista vapaaehtoisesti pura, koska muualta ei samaa rahaa saa.

2 tykkäystä

Kuuden vuoden finaaliputkessa ainoa ykkössentteri Tapparassa, joka on voittanut mestaruuden, on Jani Lajunen. Miksa kyllä pelasi todella hyvän loppukauden vaikka on useinkin nostanut playoffeissa tasoaan.

Esim. Ruohomaa ei erityisemmin kenttää hallinnut loppuotteluissa mutta hänestä Kärppien nopea peli ei jäänyt kiinni. Malinen täytti ruutunsa ainakin Kärpät-HIFK sarjassa ja sai tehoja mutta tuskin on mestaruuden takuumies tai merkittävä pelin tason nostaja sinällään vaikka ihan hyvä ja etenkin tuttu mies onkin.

2 tykkäystä

Malisen sopimus purettiin pelaajan aloitteesta ja henkilökohtaisista syistä.

IFK ei siis miestä lempannut, joten älkääpäs viljelkö vääriä totuuksia.

@Repa-76 @kune

Onko tästä jotain tietoa että HIFK maksaa Maliselle jotain ensi kaudesta.
Paljon täällä ja muuallakin kirjoitellaan Malisen neljännesmiljoonan palkasta, tämä kaikki varmaan perustuu aina niin luotettavan Urheilulehden uutiseen viime syksyltä. Uskokoon kuka haluaa mutta minä en moiseen usko. No syksyllähän se sitten ehkä tiedetään onko ollut edes lähelläkään

Joo, Malinen ois varmasti kelvannut hifkille muttei ollut ihan 250t€ arvoinen pelaaja kuitenkaan. Siksi luulisin että purkivat sopimuksen. Kyllä Jarkolle paikka löytyis ens kauden Tapparassa varmasti. :thumbsup:

Ei kait IFK tarvi maksaa mitään, jos pelaaja itse purkaa sopimuksen.

1 tykkäys

Malinen sopimus purettiin yhteisymmärryksessä.