Huhu: Keskushyökkääjä Tapparaan 2018-19?

Eiköhä toi ole jo aika paksua että 7 sentteriä, joku 1-2 lähteeki jos noin. Kuka noista suostuis Lekiin, Mäkinen. Vai onko jokaisessa kentässä 2 sentteriä, uusi juttu sekin tietty :blush:

Ramstedt-huhuun: Ettei vaan olisi tämä ns. ikiliikkuja. Eli joku täällä 1-2kk sitten toivoo, sitten hlö X kertoo huhuna, sitten hlö Y kertoo eteenpäin, jne., ja lopulta päätyy taas .co:hon huhuna.

6 tykkäystä

Zaborsky-Ramstedt-Kuusela!!
Nyt saa liputtaa, jos siitä hyvän mielen saa.

18 tykkäystä

Siinä olis kyllä ketju, joka tekee kaudessa yhteensä tehot 9+98. Zaborzkyn tilalle joku, kuka pistää kiekot nuottaan.

3 tykkäystä

Niin, tai vaihtoehtoisesti Tomas Zaborsky tekee 30 maalia, Kuusela 20, Ramstedt muutaman.

Niinpä Eiköhän tuo NHL kuori kermat päältä ja KHL sekä keski-Euroopan rahaseurat loput :wink: .

Ei helvetti, luulin jo, että Ramstedt on tullut Tapparaan, kun viestit oli kirjoitettu rosteriketjuun, jossa tarkoituksena on pyöritellä varmistettuja palasia. Seitsemisen yltä löytyvää spekuloivaa viestiä siis siirretty rosteriketjusta.

Uudelleenavasin ja siirsin tänne, kun tuollainen keskushyökkääjähuhu nousi pinnalle. Jos se ei ollutkaan Malinen? Ping @rizka

3 tykkäystä

No nyt on kyllä huhu aika ohuella pohjalla, jos jatkiksen keskustelussa joku Ilvesläinen on kirjoittanut Tammelantorin kuiskutteluista. Varmaan 1/100 kun osuu.

2 tykkäystä

Ramstetti ei kuulu sarjaan “The Sena”

E: Ei minun The Sena-sarjassa :smiley:

19 tykkäystä

Kyllä se Liigan mittakaavassa on.

2 tykkäystä

Ramstedtille melkein sanoisin ei kiitos. Enkä tähän kyllä usko, koska hinnoittelee itsensä pihalle Leinosen budjetista.

2 tykkäystä

Sinulla ei näköjään ole oikeastaan mihinkään ketjuun muuta sanottavaa kuin että Jasulle potkut persuksille?

37 tykkäystä

Aivan satavarmasti kuuluu.

2 tykkäystä

Miten viimeisen neljän kauden aikana Liigassa 0,77PPG ja KHL:ssä 0,5PPG tahdilla tehoillut Ramstedt ei kuulu nykypäivän Liigassa “The Sentteri”-sarjaan?

2 tykkäystä

Mä pystyisin katsomaan tuota ketjua. :+1:

1 tykkäys

Viime kauden Ramstedt ei kuuluisi, mutta kesän Tapparan kanssa reenannut Ramstedt luultavasti kuuluisi.

Mut, silly season huhuhan tämä…

Jos Ramusta kehkeytyy kesän aikana aiva miäletön maalivahti, nii tervetuloa mun puolesta.

2 tykkäystä

Kyllähän Tappara kaipaisi Ramun tyylistä kynää, esim ylivoimalle

2 tykkäystä

Ei j…lauta, mä en jaksa tätä Ramu juupas eipästä taas. Saako jostakin asetuksesta vaimennettua viestit joissa viitataan Rammstedtiin?

11 tykkäystä

Tuo huhu on tempastu ihan hihasta. Antakaa olla. Tai oikestaan ihan sama.

12 tykkäystä