Huhu: Keskushyökkääjä Tapparaan 2018-19?

10 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Nuori laituri Pohjois-Amerikasta Tapparaan 2018-19?

Tapparalla on järkyttävän kova keskusta, jos Kontiola ja Malinen tulee. Ovi käynee ulospäinkin, mutta siitä huolimatta.

4 tykkäystä

Taitaa Jasun kohtalona olla Teemu Nurmet. Enimmäkseen poppareilla / LeKiin. Ellei jopa lähde meneen.

Luulenpa että se on Lontoon Matti, jonka pelipaikka tässä on vaarassa. Täytyy muistaa, että huhut ovat huhuja, enkä usko Kontiolan tuloon vasta kun miehen nimi on sopparissa.

10 tykkäystä

Olisi kyllä suurta hulluutta luopua Jasusta. Liigan paras omassa roolissaan ja vielä monikäyttöinen. Eiköhän se iso Järvinen, joka liipaisimella on, jos molemmat huhutuista senttereistä tule.

13 tykkäystä

Tommonen ihan ok huhu näin lauantai päivän ratoksi. Ainahan noi tietty vois olla kovempiakin noi vahvistukset :wink: Aamulehtihän jo kirjoitti tuosta sentteristä ja kassakaappisopimuksesta. Hauska nähdä kauanko menee siihen, että ensimmäinen media löytää täältä Konna-huhun.

4 tykkäystä

Jos senttereiden kannalta ajattelee, saattaisi Miksa hyvin mennä kaupaksi tämän kevään jälkeen. Jos joku maksaa sopimuksen ulos, ei Tappara varmaan kynsin hampain pitäisi kiinni. Miksan kannalta nyt olisi oikea aika lähteä. Tietenkään fanit eivät haluaisi hänestä luopua tällaisen pudotuspelikevään jälkeen mutta ihan raa’alta faktapohjalta veikkaisin, että hän.

1 tykkäys

Mää luulen, että senttereitä, tai paikalla täysipainoisesti pelaamaan pystyviä pelaajia, on rosterissa paljon. Kukaan nykyisistä ei lähde. Ja Konnan tuoreempikin paita ilmestyy omiin valikoimiin huhun toteutuessa.

2 tykkäystä

Pitäsköhän tehdä perinteiset ja heittää jo huhun pohjalta ihan överiksi analyysit?

Jos Kontiola saapuu niin yv:lle on tarjolla melkoista täsmälääkettä ensi kaudella - tosin Kontiolakin taitaa olla pelin pyörittäjä kuten Miksa ja Kuuselakin. Rautakorvella ja valmennuksella riittää syksyllä mietittävää, kun maalineduspelaajia pitäisi jostain löytää.

Kauhulla katsoin, kuinka helpolla Veini Vehviläinen keväällä pääsi Tapparan ollessa YV:llä, kun ei ole ketään, joka menisi maalin eteen ja pärjäisi siellä. Jos Massi Järvinen jatkaa niin Tapparalla on varmaan varaa uhrata ns. kakkossentteri maalin eteen yv:llä, jos Kontiola on samassa ylivoimaketjussa ja toisella puolella Kuusela. Suostuisko kukaan tuossakaan laukomaan? Niinpä niin.

4 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Ilveksen A-junnupakki Tapparaan 2018-19?

Ipan pakista junnuista kirjoitinkin tänne aikaisemmin, jos en väärässä ole niin pakin nimi on Kukkonen :slight_smile:

Konnan kohdalla tiedän varmaksi sanoa et neuvotteluja on käynyt Mikin kanssa, nämä on luotettavasta lähteestä. Sitten päästäänkin siihen asiaan et mulle kerrottiin ettei maaliin päästy ja Konna jatkaisi ulkomailla. Iso mahdollisuus et mulle syötetty pajunköyttä tässä. Lähteet edelleen Sjoelta ja Joupin Nesteeltä.

1 tykkäys

Joku tuota Perriniä epäili

Malinen olisi ok sentteri toki Konna olisi loistava kotiutus.
Minunkin tietolähteeni mukaan Miska Kukkonen olisi Tapparan mies ensi kaudella.Kulunut kausi meni suurelta osin loukkaantumisen vuoksi mutta takana on kuitenkin paljon nuorten maajoukkue otteluita ja ihan hyvillä tehoilla, tässä olisi hyvä aihio ja on vielä se rightinpakki jota Villikortti ohjelmassakin etsittin.

Aivan mielipuolinen tilanne se olisi, jos Konna ja Jakke tulisi eikä kukaan lähtisi. Ykkössentteri, neljä kakkossentteriä ja nelossentteri. Luulen että Järvisistä toinen ja mahdollisesti Jasu lähdössä muualle.

1 tykkäys

Jep, sekin ongelma on tossa, että kukaan ei lähde ja molemmat tulee niin ketä laitaan? Rauhala ja JMJ todennäköisesti, mutta en haluasi kumpaakaan nähdä siellä. Ovat parhaimmillaan keskellä. Enlund ja Kontiola olisi paras skenaario, koska silloin vain Rauhala/JMJ laitaan. Ja jos nyt sattuu kaksi senaa loukkaantumaan, niin Enlund voi paikata.

#5 vielä selkään :joy:

2 tykkäystä

Itse pidän Jasua kaikista epätodennäköisimpänä poistujana, vaikka senttereitä tulisi parikin. Ollaan minusta menty joukkueen rakentamisessa pieleen jos Jasu ei ole ensikaudella kauteen lähdettäessä nelosen sentterinä.

16 tykkäystä

Miksi on väkisin oltava sentteri joka voi pelata vain nelosessa? Mun katsannossa keskellä pitää olla pelintekijä, laidoille sitten niitä pelkästä taistelusta eläjiä, jos sinnekään.

Jukikin lähtee niin siinä on jo paikattavaa alivoimaan, Jasun lähtö on mahdottomuuden rajamailla.

Meinaakko ettei Kontiolasta ja Malisesta olisi Jasun paikkaajiksi? Karjalainen, Ojamäki, Kuusela ym. pystyy kyllä av:ta pelaamaan.

2 tykkäystä