Huhu: Petri Kontiola pyörtääkin lopettamispäätöksensä? (Tappara)

Minulle se kertoo siitä, että sopivien senttereiden kanssa ei ole vielä päästy sopimukseen.

7 tykkäystä

IS:n Huttunen pyörittelee case Kontiolaa:

Lähinnä spekua siitä, että konna ei ollut kuitenkaan valmis lopettamaan ja sopimus voi syntyä huomenna, marraskuussa tai jouluna…

Olet väärässä. Konna luisteli huomattavasti liukkaammin kuin Lehterä viime kaudella. Luistelu on yksi, joskin tärkeä, osa peliä. Ja Lehterähän oli huikea!

1 tykkäys

Pari kohtaa tuosta tekstistä:

ANIHARVA jääkiekkoilija saa täydellisiä jäähyväisiä.

Kristian Kuuselan uran päätös viime keväänä taisi olla yksi kauneimmista, kun hän uransa viimeisellä kaudellaan voitti CHL:n ja sai SM-liigakauden kruunuksi nostaa Kanada-maljan ilmaan yhdessä Tapparan kapteenin Otto Rauhalan kanssa.

Kuusela voitti urallaan lähes kaiken, mitä suomalainen jääkiekkoilija voi Euroopassa voittaa.

Yksi kauneimmista. Yhdessä Jukka Peltolan, Pekka Saravon, Janne Ojasen, Tuukka Mäntylän jne. kanssa. Onkohan noilla herroilla jotain yhteistä…

47 tykkäystä

Seura legendoja kaikki :blue_heart::orange_heart:

3 tykkäystä

Eilen kuulin vahvistusta tuohon huhuun, että Kontiola olisi todella menossa Tapparaan. Keskusteluja ainakin käydään, ellei ole jo sopimusta. Tälläi kirjoitti jatkoajan huhuketjussa yksi nimimerkki tänään.:man_shrugging:t2:

11 tykkäystä

Kuulitko siis joltain joka on asioista perillä vai oliko jatkoajassa tekstiä? Sori ei auennut :smiley:

2 tykkäystä

Viesti viestiketjussa ‘Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024’ Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024 | Sivu 166 | Jatkoajan keskustelupalsta

5 tykkäystä

Juissi27 jo vastasikin👍

2 tykkäystä

Otetaan ilolla vastaan!

4 tykkäystä

Kyseiseltä nimimerkiltä ei löytynyt viestihistoriasta erityisesti mtn huhuja, joten en ottaisi kovin vakavissani.

Minä uskon että ollaan vähintäänkin lähellä sopimusta. Viime päivinä Konna alkanut seuraamaan Tapparaa instagramissa ja nyt tulee tällaista huhua ilmoille. 1+1=2?

3 tykkäystä

Instagramista on tullut jääkiakon mesimäyrä. Jos huhu totta niin ilolla otetaan Kontiola vastaan.

11 tykkäystä

Tapparan tarve on vielä kahdelle tasokkaalle centterille, joten hyvin vielä tarve vaikka Konnalle ja sille oikealle ykkössentterille. Kyllä eilisen CHL pelin kokoonpanon centterilista ei ollut Tapparan tasoisen joukkueen, joka taistelee mestaruudesta, tasoinen keskushyökkääjä joukkio.

9 tykkäystä

Kontiola kelpaisi kyllä tähän joukkueeseen vallan mainiosti. Eilinen peli Adleria vastaan oli todella tervaista eikä vähiten kädettömän keskikaistan takia. Kontiolan myös ottaisin näin mututuntumalla heittämällä siksi, että hän todennäköisesti pelaisi melko halvalla. Tai siis ainakin halvemmalla kuin yksikään tuon tason keskushyökkääjä ja rahaa jäisi vielä käytettäväksi muualle.

3 tykkäystä

Minulle käy, jos tulee vielä yksi kovempi sentteri. 2 ketjuun liki täydellinen tähän hetkeen

3 tykkäystä

Kuka tää Kontiola on? Onko sama kaveri joka lopetti viime kauteen kiekkouransa Ilveksessä :smiley:
No ei vaan,kyllä mies mun kokemattomaan sentteri vajaaseen Tapparaan mahtuu heittämällä. Tilauksessa samanlainen lämmi Ilveksen rysään minkä teki myös meitä vastaan!!! :muscle:

7 tykkäystä

Vähän ehkä huvittaa. Vielä keväällä, kun meillä todellakin oli sentteristö kunnossa, peli kulki kuin unelma ja Konna pelasi Ilveksessä, niin hän oli petturi, rottailija, laiska, hidas, haluton treenaamaan ja ryyppäsi liikaa. Ei olis mahtunut Tapparaan vaikka olisi maksanut itse siitä. Nyt kun ollaan lievästi sanottuna kusessa meidän sentteristön kanssa eikä peli silmiä hivele, niin hän on enemmän kuin tervetullut ja juuri sitä mitä Tapparan keskikaista tarvitsee. Näin se muuttuu.

Itse ketjun aiheeseen ja Tapparassa pelaamiseen, niin sanotaanko nyt näin, että jos vaakakupissa ovat mahdollinen ja todennäköinen, niin hieman vaaka kallistuu todennäköisen suuntaan.

26 tykkäystä

No näinhän se menee, kun mukitteli ja aika lailla tämän kasaantuneen ongelmavyyhdin (ja turhien paineidenkin) takia veti viime kevään aivan vihkoon.

Mutta jos nyt on tehnyt muodonmuutoksen, pysynyt kuivilla ja huippu-urheileminen on alkanut maistumaan, niin kyllä sellainen pelimies on aina tervetullut Tapparaan.

6 tykkäystä

Jatkoajassa ja Ilvesfoorumilla useampi huhuaja, jotka kertovat Kontiolan olevan tulossa Tapparaan / Tappara ainakin tehnyt tarjouksen.

14 tykkäystä