Huhu: Sakari Salminen IFK:hon 2021-22?

Sakari Salminen tekemässä paluun petopaitaan?.

Ässien riveistä kuuluu sellaisia uutisia että siellä päin ollaan myymässä pelaajia jotta kassaan saadaan täytettä. Kaikki pelaajat eivät ole myynnissä esimerkiksi junnut jne.

Olisi todella kova siirto liigan sisällä!

2 tykkäystä

Samoissa huhuketjuissa mainittu, että HIFK neuvottelee myös Josh Kestnerin kanssa.
Mikäli molemmat toteutuu niin voitanee huutaa jo uusia jakoja…

Jos nuo 2 mainittua tulee niin se tietää todennäköisesti Palolan lähtöä?

1 tykkäys

Sakari Salminen on ehkä liigan yliarvostetuin pelaaja. Mitä extraa hän tuo HIFK:n peliin? Häviämisen kulttuuria?

24 tykkäystä

Oon kyllä Salmisesta samaa mieltä.
Todella flegmaattinen diiva. Tekee tiistain saipoissa tehoja, mutta kovissa paikoissa ihan näkymätön.
Mut kuitenkin mikäli Salminen ja Kestner
molemmat hyppää tohon remmiin niin alkaa oleen nimilista (jälleen kerran) IFK:lla ihan naurettavan kova.

Miks Palola mihinkään lähtis?

No vaikka siksi kun ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon tällä hetkellä ja 2 uutta sisään niin jonkun pitää lähtee?

5 tykkäystä

Ei taida mahtua kokoonpanoon.

Suljetun liigan ihanuus. Pelaajia aletaan myymään marraskuussa.

6 tykkäystä

Ilmeisesti neuvottelevat? Onko tämä nyt pelkkää omaa arvailua vai “oikea” huhu?

Niillä on aina kova materiaali. Onneksi sillä ei pelkästään ratkaista yhtään mitään. Itse asiassa he on itse sen todistaneet lukemattomia kertoja.

Salminen on hyvä, mutta ei mikään “sateentekijä”.

Ja pakisto heillä ei ole mikään loistava.

2 tykkäystä

Mistäs moiset huhut ovat oikein peräisin?

Kestner painanut melkein 0,5ppg Vladivostokissa, ja millä rahalla IFK tuollaisen hankkisi. Ihmettelen jos toteutuu

6 tykkäystä

22 peliin vielä kyseiset tehot, että ei ole pelannut edes 31 matsia KHL. Eli tuon perusteella ei mahdu ainakaan joukkueen kokoonpanoon joka peliin :see_no_evil::thinking:

Salmisesta ei ole kuin haittaa Hifkille, ihmettelen suuresti jos tulee. Parhaat vuodet ovat takana ja roolia ei ole tarjolla.

Kestner eri asia ja eri tason pelaaja.

1 tykkäys

Paitsi, että kustaan kausikorttilaisten silmille, pilataan myös koko sarjan maine. Ja korostetaan sitä, että on eri kastin seuroja. Vaikka joukkueen rakennus olisi mennyt pieleen, niin money talks hengessä voi ostella häntäpään sakeista parhaita pelaajia. Toivottavasti ei pajatson tyhjentelyjä nähdä.

1 tykkäys