Nyt näyttäis olevan jo Eliteprospectsissa huhu-osastolla, että Domi lähtee…ja näyttää tuolla Leijonat.comin puolella myös. Eli jotain on tapahtumassa…
Eliteprospectin huhun lähteenä on tosiaan tuo @iceman linkkaama uutinen. Elite ei koskaan itse ole lähde huhuille, se vain kokoaa monet huhut yhteen paikkaan.
Myös Leijonat.comin lähteenä on tuo samainen uutinen. Eli tässä on nyt YKSI huhu jota käytetään muissa “uutisissa” lähteenä.
Ajeleekohan meidän veskari ens kaudella viimeisen pelin jälkeen vähä Zamboonia…
![]()
Lisätään vielä, että Hokej.cz lainaama Boris Ivaniščevin alkuperäinen haastattelu löytyy jostain Kazakstanilaisen Bestnews.kz -uutispalvelun syövereistä (tätä en vielä löytänyt - ainoastaan uutisen kaukalon pienentämisestä NHL -tyyliin ja sen vaikutuksista pelin näyttävyyteen…).
Mitään virallista tiedotetta ei ole seuralta tainnut vielä tulla kotisivuillaan Domin tilanteesta… Katsotaan rauhassa kuinka tilanne kehittyy.
Edit.
Löytyihän se Bestnews.kz -uutinen, kun vähän etsi eli tässä linkki alkuperäiseen uutiseen:
“With Grakhovina dissolve, we filed for termination (contract - ed),” said Boris Ivanishchev in an interview with Bestnews.kz .
Jännä etteivät oo ite uutisoinu mitään, mutta lehdille kuiteki kommentoivat ![]()
Venäjällä kaikki on erilaista ![]()
Saattaisi vauhdittaa jopa kausikorttien myyntiä, jos olisi varmistettuna huippumolari ensi kaudeksi.
(Ja pahoittelut taas kerran, Heljangon viime kausi ei vielä antanut ainakaan minulle aihetta kutsua häntä huippumolariksi.)
Jos sieltä nyt Domi tulis, niin kusisin kyllä hunajaa ja voisin heittää muutaman kärrynpyöränkin
En kausaria ostaisi kuitenkaan sijainnista johtuen. Toki telkusta tulisi pelit väijyttyä viime kautta tarkemmin. Domin pelityyli ja luonne on ollut kyllä lähellä sydäntä. Toivotaan, että “Hasekki” palais Hakametsään
En tähän todellakaan usko, mutta toivon koko sydämestäni, niin varmaan muutama muukin?
Ihan pian saamme tietää lisää, jos huhua on uskominen…
Puhutaanko tunneista vai vuorokausista?
Kannattaa ottaa hieman varauksella tämä huhu. En nyt ketään suosittele ensi yötä valvomaan, mutta huomenna varmaan vietän jonkun tovin F5-napin parissa toivoen ettei mua ole huijattu. ![]()
Tämä riittää minulle (y)
Tulisikohan sieltä taas
kävi ostoksilla
teaser ensin? No ei tässä hengitystä kannata pidättää.
Huomenna lävähtää pelaajauutisia, mikäli jatkoajan juttua uskominen.
Saisko linkkiä?
“Nyt keskityn kuitenkin Tapparan urheilujohtajan tehtävään ja pelaauutisia voidaan odottaa kuultavaksi jo huomenna.”
Tarvittiin neljä viestiä tähän, kun yhdellä olisi pärjätty, jos @Harald_Hokiman olisi jaksanut nähdä vaivaa. Voi elämä olen pettynyt.
Ja tästä olisi ollut jo pelaajahaaveiluketjussa minun viestini valmiina!
Koska mielestäni sopi sinne paremmin kuin tähän.
Aika makeaa, saanee jussina laittaa mestaruussaunan lämpiämään, tulossa hikinen jussi jo kelienkin puolesta.