Hohhoijaa. Oon kyllä täysin varma miltein ettei Polasek Liigassa pelaa tulevalla kaudella. Pakko kysyä miksi juuri Polasek tulee mieleen tuosta. Kuinka monta muuta pelaajaa löytyy samaa profiilin kun puhutaan vaan fyysisyydestä.
■■■■■ menee hermot. Anteeksi.