Huhu: TPS:n pelaajajulkistukset heinäkuussa 2020

TPS ottaa nätisti kaiken mahdollisen julkisuudesta irti. Hyvä ajankohta näille julkaisuille heidän kannaltaan, ei pahemmin muuten kotimaisessa lätkärintamassa tapahdu mitään tällä hetkellä.

3 tykkäystä

Kattelin noita vapaita pelaajia niin yksi sopii kuin nenä päähän noihin kuvauksiin…
Juha matti Aaltonen…
Voi olla ihan saakeli pitkältä haettu mut miks ei?

Tepsille täytyy antaa postia tuosta tavasta miten julkaisee nyt pelaajansa. Ei kaikkea kerralla vaan sopivin väliajoin jotain​:blush::+1:

6 tykkäystä

Pointtini olikin se, että oletettavasti halpa potentiaaliin suhteutettuna. Supercell maksaa Tepsille kuten sanoit ja ei tuohon ainakan varmasti tunnu missään.

Liigan mielestä painavia ja puhtaita pommeja ei ole olemassakaan.

9 tykkäystä

Supercellin entiset omistajat maksaa TPS:lle. Käsittääkseni (korjatkaa joku jos olen väärässä) Supercell ei ole merkittävä TPS sponsori jos on lainkaan sponsori.

Austin Ortega julkaistiin tänään. Nopea ja hyvillä pistellä DEL-liigassa operoinut hyökkääjä.


Edit/ iceman

2 tykkäystä

Veikkaan olevan hyvä haku: eka kausi Euroopassa SHL:ssä ja silti mukiinmenevät pisteet, vaikka ilmeiseiimin odotukset ja vastuu ei eivät kohdanneet (koska siirtyi Saksaan). DEL:ssä tosiaan hyvät pisteet suoraviivaisemmalla kiekolla.

Kiinnitäisin huomiota myös suhteessa koviin AHL-pisteisiin vaikka otteluita ei montaa siellä olekkaan. Näkemättä pidän tätä kovana hakuna - jopa todella kovana. Aika näyttää, olinko väärässä.

3 tykkäystä

No ei omasta mielestä voi sanoa todella kovana hakuna, esimerkiksi Ryan Lasch olisi todella kova haku, enkä näitä saa millään tapaa samaa kategoriaan. Silti ihan hyvä haku ja eiköhän ihan ok pisteet Liigassa tee.

Ryan Laschin aikaan Liiga oli kovempi sarja kuin nykyään.

No en minä silti tästä saa mitenkää todella kovaa hakua. Mikä sen puolesta puhuu että olisi? Ei tällä jätkällä niin paljon ole meriittejä vyöllä, että voisi puhua kovana hakuna. Oma mielipide vain.

1 tykkäys

Tepsissä melkoinen kavalkadi täälläkin penättyjä mystisiä ulkkareita.

3 tykkäystä

Tässä varmaan kukin lukee kaikkien viestejä omalla tyylillään. Jos puhutaan “hausta” niin tällä tarkoitan pelaajaa, joka nimenomaan on “haku” ei “tiedossa oleva varma suorittaja” vaan pikemminkin pelaaja, joka yllättää.

Toiseksi verrataan 33v. pelaajaa jolla kokemusta Euroopan sarjoista laajalti vs. pelaaja, jolla Euroopassa 2 kautta. Vaikuttaa suoraan varmasti pyyntihintaan.

Liäksi pidän vanhoilla meriiteillä ratsasatmista aina tavalaan kyseenalaisena. En siis sano, että Lasch olisi menneen talven lumia - vaan sitä- että jos vain ja ainoastaan palkattaisiin vanhoja sotaratsuja, ei kukaan koskaan löytäisi näitä uusia mahdollisia kykyjä.

Vielä eri asiana pidän realisimia: Liiga on kova sarja, mutta palkkavertailussa emme pärjää suoraan KHL:lle, SHL:lle, NLA:lle emmekä edes DEL:lle. Siksi, meidän pitää nimneomaan “hakea” sitä kykyä, josta saisimme liigassa oikeassa ympäristössä irti sen, mitä muut ei syystä tai toisesta ole vielä saaneet.

Ja sanomiseni pitää myös laittaa perspektiiviin: minä sain tosella kova haku, veikkauksena. Itse et ajattele niin. Juuri tällainen nimetön pelaaja on mielestäni oikealla hinnalla "kova haku " jo 30+ pinnan kaverina kovassa ammattilaissarjassa ja “todella kova haku” 40+ pinnalla.

Ennemmin nuori ja nälkänen, kun Jussi J… eiku vanha ja väsynyt :wink:

1 tykkäys

8 ulkkaria jengissä. 3RUS, 3SWE, 2USA

Onkohan tavoitteena, että mahdollisimman monella ei olisi ennakkoluuloja Raipesta :thinking:

Muutoin tuntuisi Austin istuvan kuin nenä päähän nykyiseen Liigaan.

2 tykkäystä

Maanantaina taas uuden pelaajan julkaisu. Pakki tällä kertaa.

1 tykkäys

Hyvää kesää vaan, tää on varsin viihdyttävää.

Kiitos, kiitos. Pidän itsekin tästä. Tosin kesä on ollut jo pidempään Tepsin kannattajan parasta aikaa.

Uuden puolustajan osalta soi Dirlandaa Instagramissa (Ortegan osalta soi Born In USA aiemmin vinkkinä). Kovaa pelaavia TPS taustaisia pakkeja ei montaa ole. Missäs se Järvinen taas olikaan…

2 tykkäystä

Tulee ekana mieleen Polasek.

1 tykkäys

Laulun perusteella siis kreikkalainen merimies tulossa?

Olisiko Joonas Järvinen maanantain julkistus… Näin veikkailisin…