Berger.
(no ei sentään, hänellä sopimus KooKoon kanssa)
Eiköhän se Järvis-Joonas ole.
Berger.
(no ei sentään, hänellä sopimus KooKoon kanssa)
Eiköhän se Järvis-Joonas ole.
En usko, että Palloseura menestyy tuolla muukalaislegioonalla. Joukkueen runko pitää olla kotimaisia, joita täydennetään muutamalla vahvistuksella. Näin saadaan yleisöä halliin ja menestystä.
Arpoja arpojen perään, mutta toisaalta voiko enempää vaatia seuralta jota valmentaa Raimo Helminen? Noh annetaan nyt kuitenkin mahdollisuus…
Päähän ja selkään taklaamiset eivät toki hyödytä muussa kuin jäähykuninkuuden haussa. Puhtailla niiteillä on aina vastustajan pelaajia henkisesti ja fyysisesti rasittava elementti. Tämä jos mikä edistää joukkuetta.
Joku tuolla maalaili, että kasataan mielenkiintoista nippua. Isolta osaltaan mielenkiinto perustuu siihen, ettei varmaan tiedä mitä odottaa. Jos joukkueen peli sakkaa tuloksellisesti ja pari mielenkiintoista yksilöä pelaa tehokkaasti, loppuu mielenkiinto joukkuetta kohtaan hyvin äkkiä.
Turkulaisilla on nyt kahdeksan ulkomaalaista. Sama määrä viime kaudella oli Lukolla, KooKoolla sekä Tapparalla. Kaikilla meni ainakin runkosarja ihan mukavasti. Kärpillä oli myös kahdeksan ulkkaria kaudella 14-15 kun nostelivat kannua. Kun paketti on kasattu oikein ei kansalaisuuksilla ole väliä.
En myöskään usko että henkilöt jotka säännöllisesti käyvät matseja katsomassa jättää pelit väliin koska “muukalaislegioona”. En myöskään usko että sillä on mitään merkitystä sille Pertti Peruspenalle joka käy satunnaisesti matseja katsomassa.
Sillä erolla vain, että Palloseuran on pakko koittaa jotakin. Nyt ”ryhdistäydyttävä” ja tehtävä hankintoja (lue arpoja), jotta mielenkiinto säilyy ja kausikortteja voidaan myydä ja markkinoida.
Mikään ennustaja ei tarvi olla, että näkee Palloseuran myös ensi kauden olevan sekava.
TPS vetää nyt aivan hirveällä riskillä, mitä en halua Tapparan koskaan tekevän. - Toisaalta se on aivan sama, koska Palloseuran taustalta löytyy rahaa.
E. @Jari toden totta. Arpa on myös Raipe.
Eniten tossa nyt mietityttää mitä Raipe saa aikaseksi Turkulaisten luotsina. ![]()
Ja jokainen kerta on kaatunut Tepsin kotisivut, kun uutta pelaajaa tullut sisään.
Tästä vielä.
Näissä hankinnoissa oikein paistaa “Euroopan paras kasvattajaseura” -strategia.
Tuodaan ulkkareita iso kasa yhden vuoden soppareilla. Mun mielestä Tepsin kannattaisi nyt ens kauden ajan ajaa nuoria sisään Raipen johdolla, olettaen, että Kari Jalonen jatkaisi siitä monivuotisella sopparilla.
Mitä TPS oikein hakee? Yhden kauden lottovoittoa kuten 2010? Sekin tuli hieman yllättäen. Tosin mitäs mä tässä sauhuan, kyä mulle Tepsin kyntäminen kelpaa noilla resursseilla. Fanien puolesta ehkä vähän kyrsii.
Ai että tuli kyllä spontaani tirskaus suusta tosta ![]()
![]()
Euroopan paras kasvattajaseura
Kuka on raato Jalonen?
Käsi ylös virheen merkiksi, muistin lempinimen omistajan väärin! ![]()
Kari Jalosta meinasin.
Ja lisää vain tulee.
Nyt oli pakko jo hieman tiivistää ketjun otsikkoa. ![]()
Aattelin kans että tarkoitit kari jalosta, ja jäin miettii, että eikö se tehnyt jatkot Sveitsiin?
Ja sitten heti kohta muistin että se sai myös potkut.
Anyway, Onkohan tossa Jalonen ja tepsi jutussa oikeasti jotain muuta kuin fantasiaa?
Ei tämä Tepsin homma kyllä itseäni nyt yhtää vakuuta. Ihmeelisiä lotto ulkkareita tulee sieltä täältä ja paljonhan lie näille kynnetaan rahaa sitten loppujen lopuksi taskuun.
Olisko seuraava se Jokereista livistänyt Eronen?
Tuskin.
Jos ei oo kansalaisuutta vaihtanut.
Yhden pennin ennuste: loppukaudesta omat junnut saa peliaikaa, koska ulkkarit on heitetty Aura-jokeen uppoavasta laivasta.