Huhu: Ville Mäntymaa Tapparaan apuvalmentajaksi 2025-26?

Sopisihan se päävalmentajaksikin. Ja voisi siinä olla Mäntymaa apukoutsina, jos toinen kakkonen on myös luokkaa M. Ojanen eikä joku vasta lopettanut pelaaja.

Onkos Havulla vielä Pirkkalassa asunto, jos hän olikin ihan vaan oikeasti vierailulla. Mun mielestä liian totinen torven soittaja, toisaalta perfektionisti omalla tapaa.

Kärppien pelejä muutaman nähnyt Raksilassa tällä kaudella, Havu peluutti samanlaista kiekon palauttelua hyökkäyksiin lähdöissä, mitä meidän firma pelas runkosarjassa ja hyökkäyssiniseltä usein kiekkoa päätyyn, poislukien heidän ykköskenttänsä.

Joten kysymys kuuluu mitä muita vaihtoehtoja on tarjolla?

2 tykkäystä

Joo, mutta tämä ketju koskee apuvalmentajuutta. Erikoinen kuvio, jos Salo tulisi apuvalmentajaksi tässä kohtaa uraansa. Ja toki huhuista on vielä matkaa Tapparan penkin taakse.

Jos Mäntymaa tulee, annetaan mahdollisuus.

Mun mielestä riittää kun toisella tamperelaisella joukkueella on hymypoika penkin takana.

7 tykkäystä

Meinasin tukehtua sämpylään kun huomasin kahvitauolla tän ketjun.

Ei nyt helvetissä mitään Havua tänne sekoileen!

2 tykkäystä

Oot vissiin ollut hänen valmennuksessa?
Tai osaat kertoa mitä sekoilee ja miksi on huono apuvalmentaja?

3 tykkäystä

Jotain rajaa ny hemmetti! Ei todellakaan mitään Mäntymaata tai Niemistä päävalmentajaks tässä vaiheessa.
Jos aiotaan huipulla pysyä se vaatii kokeneen koutsin piste

2 tykkäystä

Apuvalmentajan paikasta taitaa olla tässä ketjussa kyse.

4 tykkäystä

Siis luitko ketjun otsikkoa?

12 tykkäystä

Ei sillä taida olla väliä :joy:
Haukutaan varuiksi kaikki pystyyn.

13 tykkäystä

Tässä yrittänyt kans miettiä, miton hiton midasta osa paltalaisista toivoo kolmosvalkuksi. Tai ainakin minä sen niin näen että Puistolan Pasi on tuon jengin kolmosvalkku.

Ja kuten totesit niin kannattaisi onsan jengistä lukea otsikko ajatuksella :).

4 tykkäystä

Juu mut säikähdin kun jotku puhuu jo päävalmentajan paikasta, jos Riku ei jatkais sopimuksen loppuun, joka tietysti epätodennäköistä et lähtis kauden jälkeen.

Ihan kelpo haku mikäli toteutuu. Antaa havun näyttää mikäli tänne joskus saapuu. Turha etukäteen täysin haukkua kaveria.

1 tykkäys

En äkkiseltään sellaista viestiä löytänyt. Kannattaa ensi kerralla vastata suoraan viestiin, niin vähän hajua mistä puhut.

1 tykkäys

Kyllä se näin on, että Tapparan penkin taakse kelpaa vain paras a-ryhmä; Tapola, Jalonen, Jalonen. Niillä mennään!

1 tykkäys

Itselle pitäis pystyä nauramaan huumori ja sarkasmi ovat myös älykyyden merkkejä siltä pohjalta pystyy rakentamaan hyvää joukkuehenkeä. Havun Kärpistä paistoi ulospäin myös raskassoutuisuus ja selvä peli-ilon puute.

Toki Havun Kärppien pelitapakin oli raskas soutuista kakkoskentästä alaspäin Kärpät ei pystynyt ylivoimahyökkäyksiin, palauttelivat kiekkoa pakeille omilla, keskialueella ja hyökkäyssinisestä sitten luovasti ränniin, sellainen oli Havun Kärpät.

Siksi utelen onko muita vaihtoehtoja? Voisiko ajatella vaikka Aki Näykistä apuvalmentajaa? Eikös Aki sellaisia ajatuksia ole julkisestikin sanonut että joukkuevalmentaminen kiinnostaa, ei pelkästään MV-valmennus.

2 tykkäystä

Ei todellakaan Näykistä ole vielä Tapparan valmentajaksi, ei ole onnistunut maalivahtien kanssa tänä vuonna lainkaan.

Kuten Ilveksen maalivahtivalmentaja Korhonen sanoi hänen tehtävänsä on saada maalivahtien parhaat puolet esiin ja hän on onnistunut useiden maalivahtien kanssa, Näykkiä onnistunut vain Heljangon kanssa.

Koko valmennus vaihtoon.

1 tykkäys

Mietitkö yhtään mitä kirjoitat?

3 tykkäystä

Tultiinko tänne palstalle miettimään vai kirjoittamaan?

Itse aiheesta, eli Mäntymaan kyvyistä kakkosvalmentajana täytyy sanoa, että ei aavistustakaan, mutta sentään ymmärrän sen itse.

4 tykkäystä

Jos tavoitteena on liigakarsinnat, niin erittäin hyvä rekry :innocent:

3 tykkäystä