Hyväntekeväisyys

Luin tuon toivelistan läpi.

Mielestäni osa toiveista eivät olleet alkuunkaan realistisia esim. mopoauto.
Mukana oli kuitenkin varsin pieniä/edullisiakin toiveita, joiden toteutuminen on realistisempaa.
Toiveita ja haaveita pitää kuitenkin olla, ties vaikka ne toteutusivat jollain aikavälillä.

Mitäs kanssa keskustelijat mieltä että avataanko samanlainen rahankeräyskohde myös tulevana kesänä? Aikaväli rahankeräykselle voisi olla vaikka Heinäkuun alku-runkosarjan alku. Itse voin kyllä toimia taas yhteyshenkilönä HOPE:n suuntaan jos halukkaita keräykseen lahjoittajia lähtee mukaan. Toimitaan samalla tavalla kuin aiemminkin, eli rahamäärän mukaan yhdessä päätetään kuinka monta perhettä halliin pääsee. Ja hyvää kesää koko palstan väelle!!

Minä olen mukana.

(aka Henkke) #160

Messissä myös!

Messissä? Sit määki

(Titta på ylähylly!) #162

Mukana ollaan! :raising_hand_woman:

Mukana! :smiley:

(Jap) #164

Nää on aina hienoja juttuja ni ehdottomasti mukana!

Siistiä että porukka taas innolla mukana. Otan yhteyttä HOPEEN, kunhan kiireiltä kerkiän.

:+1:t6:, messissä!

Täältä kans

Tähän voi ilmineerata osallistumisensa @Mr_max vetämään hyväntekeväisyystempaukseen:

• Mukana! :slight_smile:
  • Ei tällä kertaa :frowning:

0 äänestäjää

HOPE Ry:n viesti.

lämmin kiitos viestistäsi ja että ajattelette meitä. Tämä on oikein hieno juttu ja mielellämme teemme kanssanne yhteistyötä, kuten viime vuonnakin.
Oikein hyvää kesää myöskin teille!

Eli näiden äänestystulosten ja HOPE RY:n suostumuksen myötä avaan keräyskampanjan kesän aikana.

Tämmöinen tuli vastaan,hyvä me.

Uutta kehiin ja joku haastehomma muille liigaseurojen faneille :muscle:t2:

(aka Henkke) #173

Ipan faneja ei viittis haastaa, rahat on jo mennyt osakeantiin. :yum:

Ei vaan, hyvä idea. Saattais Hopelle sataa rahaa aika reilusti, jos homma ottais tulta alleen.

Pistäkääpä joku Jatkoaikaan topic pystyyn aiheesta. Mulla ei ole tunnareita sinne, eikä tule.

Älä avaa ennen kuin CHL alkaa. Saadaan osallistujia enemmän kuin kesällä.

"Iceheartsin perustaja ja johtava asiantuntija Ville Turkka on Korpisalon ja Variksen vanhoja pelikavereita.

• Hän pyysi jeesiä varainkeruuseen. Olen aikaisemminkin ollut jeesailemassa siinä, “Pete” kertoo.

Icehearts on kokonaisvaltainen varhaisen puuttumisen innovatiivinen toimintamalli, joka on kehitetty eritystuen tarpeessa olevien lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistämiseen. Se mahdollistaa jääkiekkoharrastuksen esimerkiksi sellaisille yksinhuoltajien ja maahanmuuttajien lapsille, joilla ei muuten olisi taloudellista mahdollisuutta päästä lajin pariin.

• Heitin Villelle ajatuksen, että me poljetaan Reinin vartta ja kerätään sillä “kilsakorvauksia”. Ville tykästyi ideaan.

Korpisalolle Varis kertoi asiasta tammikuussa.

• Sanoin että me lähdetään polkemaan reilut 600 kilometriä Zürichistä Kölniin. Hän totesi vain että aha, Varis nauraa.

Matka toteutui toukokuun lopussa kuuden varsinaisen ajopäivän aikana.

• Tosi makea reissu. Suunnilleen sata kilsaa päivässä, niin kyllähän siinä paikatkin jossain vaiheessa puutuivat."

Hope ry:lle laitoin viestiä, ja siellä vietetään ansaittuja kesälomapäiviä. Tämän vuoden kampanja avataan elokuun alussa kunhan hopen lomat loppuu ja saamme tarvittavat tiedot ja rahankeräysluvat. Helteistä kesän jatkoa!

Moikka,

Ja pahoittelut että olette kesätauostamme johtuen hieman joutuneet odottelemaan vastausta!
Laitoin toiminnanjohtajallemme viestiä ja pyysin teidän keräyksellenne omaa räätälöityä viitenumeroa, niin meidän on helpompi seurata kertynyttä pottia, ja laittelen nuo tarvittavat tiedot sinulle heti kun saan häneltä vastauksen. Hän saattaa olla tällä hetkellä kesälomalla, mutta viimeistään ensi maanantaina on taas työn äärellä ja vastailee varmasti hyvin pian sitten.

Aivan mahtavaa, että olette taas mukana auttamassa, lämmin kiitos jo näin etukäteen!

Terkuin,
Tuija