Hyväntekeväisyys

Tämän vuoden keräys alkaa nyt. Samalla tavalla kuin viime vuonna keräysaika on runkosarjan alkuun. En näe mitään syytä muuttaa viime vuonna loistavasti toiminutta tapaa. Kerätään rahaa ja taas päätetään yhdessä keräyksen jälkeen rahojen määrän perusteella monta perhettä halliin pääsee. Jos uusia jäseniä foorumilla jotka haluavat osallistua eivätkä tiedä tarkalleen kuinka toimia jos haluavat lahjoittaa keräykseen niin lukaskaa ketju läpi. Löytyy paljon kysymyksiä ja vastauksia. Pienikin summa itseltä voi toiselle olla merkittävä summa. Positiivisellä meiningillä eteenpäin!

Hei,

Tässäpä vihdoin nämä keräyksee tarvittavat tiedot, eli:

Teidän sisäisessä viestinnässänne pitäisi taas näkyä koko tämä setti:

HOPE - Yhdessä & Yhteisesti ry FI19 5630 0020 3003 12

Keräystä tehdessä on mainittava keräyksen tiedot:
Luvan saaja: Hope - Yhdessä & Yhteisesti ry

Luvan myöntänyt viranomainen: Poliisihallitus, 18.8.2014

         Luvan numero: POL-2014-2071

Tälle keräykselle räätälöity viitenumero on 2613 ja tätä käyttämällä siis rahat ohjautuvat suoraa meille ja tähän tarkoitukseen.

15 tykkäystä

Kuinka on keräys käynnistyny?

Mihinkäs asti on aikaa osallistua keräykseen?

Tuossahan se lukee, eli runkosarjan alkuun asti

2 tykkäystä

Nostetaanpa hyväntekeväisyysketjua ylöspäin, kun itse Patrik Laine on näyttänyt esimerkkiä (linkin takana Paten haastattelu videolla):

https://www.aamulehti.fi/viihde/patrik-laine-lahti-hyvantekevaisyyteen-pohjalla-omat-kokemukset-tiukoilta-ajoilta-jaakiekkoilu-varusteineen-vei-rahaa-201160072/

Laine lähti tukemaan vähävaraisten perheiden harrastustoimintaa Hope Tampere -yhdistyksen kautta. Hän kertoo halunneensa valita projektiinsa nimenomaan hyväntekeväisyysjärjestön, joka tukee lapsiperheitä.

Hope Tampereen tiiminvetäjä Kirsi Stenvall on iloinen Patrik Laineen tuesta.

–Hienoa, että saimme vetoapua. Tämä on vapaaehtoistoimintaa ja mukana on noin 70 talkoolaista, Kirsi Stenvall sanoo.

7 tykkäystä

Viikolla laitoin saldokyselyn Hopelle mutta lomat vielä vähän hidastaa heidänkin toimintaa. Ilmoittelen heidän vastauksensa sen saatuani.

2 tykkäystä

pahoittelut, että tässä on kestänyt. Tuolla teidän omalla viitteellä oli tullut yksi lahjoitus. Mitä arvelet, olisiko joku voinut käyttää tuota Tampereen yleistä viitettä? Voimme toki poimia lahjoitukset sieltä myös sieltä.

Tunnistaako joku?

Joo, elikkäs lahjoitukset on ilmeisesti tehty Tampereen omalla viitteellä. Minä rupean nyt selvittämään asiaa enemmän.

Tälle keräykselle räätälöity viitenumero on 2613 ja tätä käyttämällä siis rahat ohjautuvat suoraa meille ja tähän tarkoitukseen

Yksityisviesteissä kävi ilmi ettei tuo lahjoitus mistä ylempänä puhuit ollut minun. Kävin nyt varmuudeksi varmistamassa mitä viitenumeroa olin itse käyttänyt ja se oli juurikin tuo 2613.

Eli Hopen päässä jotain teknisiä ongelmia?

Asiaa tässä selvitellään. He pystyvät poimimaan tuon viitenumeron perusteella myös “väärään paikkaan” tehdyt lahjoitukset. Ilmoittelen asiasta lisää kunhan saan itsekin lisäinfoa.

Ja se lisäinfo saapui nopeasti.

Moikka,

edetään niin, että me poimimme lahjoitukset siltä aikaväliltä, jolloin keräys on ollut. Tuolla yleisellä viitteellä ne ovat kuitenkin ohjautuneet Tampereelle eli ei hätää. Tallessa ovat. Meillä saattaa hetki kestää niitä poimiessa, mutta kyllä ne sieltä löydetään. :slight_smile:

Mukavaa viikonloppua!

Terveisin,
Noora

4 tykkäystä

Elikkäs keräyksen viimeinen viikko alkanut ja tähän mennessä on saatu noin 380€ kasaan. Otetaas loppukiri vielä tämän vuoden keräykseen!

9 tykkäystä

Kiitos muistutuksesta. Piti heti kotona käydä osallistumassa.

1 tykkäys

Haastan jokaisen tämän viestin lukevan mukaan keräykseen summalla, joka on 1 % haasteen vastaanottajan nettokuukausitulosta.

6 tykkäystä

Huomenna mennään viimeistä päivää keräyksessä!! Laittakaahan ropoja vielä Hopen tilille niin saadaan pottia vielä kasvatettua!!

3 tykkäystä

Otin haasteen vastaan mutta meni netto ja brutto sekaisin.
Muistelin että huutelit 1% bruttotuloista mutta olikin nettotuloista.:crazy_face:
Onneksi olen matalapalkka-alalla töissä niin ei tullut isoa vahinkoa.:laughing::laughing::laughing:

Kiitos viime hetken muistutuksesta.
Minä olen korteni kekoon nyt kantanut.

3 tykkäystä

Jätän huomisen pelin väliin ja lahjoitin sen sijaan tähän hyvään tarkoitukseen pienen osani.

Tein oikein mainosvideon aiheesta, mutta en osaa sitä liittää tähän ilman että henkilöllisyyteni paljastuu. Hassun hauska siitä kuitenkin tuli :smiley:

8 tykkäystä

Tämän vuoden keräys päättyi eilen. Kiitän kaikkia keräykseen osallistuneita. Loppusaldon saatuani ilmoittelen sen tänne ja koitan tehdä äänestyksen miten rahat mielestänne jaetaan. Kiitos vielä kaikille osallistuneille!! Olemma paras faniryhmä mitä tässä maassa on!!!

7 tykkäystä

“Saimme poimittua keräyksen lahjoitukset ja summattua ne yhteen. Lopullinen summa on 694,17 €. Lämmin kiitos teille jälleen tästä keräyksestä. :)”

Mahtavaa, toinen vuosi putkeen mahtava tulos.
Tunnen suurta ylpeyttä meidän yhteisöstä.
Siitä sit taas ehdotuksia miten rahat sijoitetaan.
Joku fiksumpi voi vaikka tehdä äänestyksen asiasta. Nöyrä kiitos täältä kaikille.

16 tykkäystä

Hyvä Me. Ensi vuonna mennään sitten tonnin päälle.

6 tykkäystä