Kassiin niin paljon tavaraa mitä itse haluat ja saat mahtumaan ja maksat kympin.
Black Friday -ketju meni kiinni, mutta mainittakoon että InterSportilla on vuodenvaihteen ALE:n päätös vasta nyt. Last Chance -30% lisäalennus joistain tuotteista.
Joukossa on hyviä ja vähemmän hyviä tarjouksia. Näköjään iso osa hyvistä vietiin käsistä parissa tunnissa. Olisin voinut softcell takin vielä uusia.
Oliko muuten paljon viä lätkä aiheisia kirjoja? Sillä jos joo vois käydä ostaa
Kyllä niitä oli,mut äkkiä ne hupenee.
Viä yks kysymys nii mistä niitä kassei muuten sieltä saa?
Sisälle mentäessä oikealla heti niitä oli.
Hervannassa kassin saa myyjiltä. Itse hain juuri lastin. Loppuu klo 18 !!
Minkä kokonen se kassi on muuten suurinpiirtein?
Mulla meni 18 kirjaa ja reilu 6kg siihen. Ihan kookas henkselikassi.
Ja kassinkin sai ilmatteeks. Otin lähinnä elämäkertoja ja jännitystä emännälle. On kauhee lukemaan. Urheilua yms. ei enää juuri ollut tarjolla. Mutta mulla on kotona monta lukematonta, urheilua, politiikkaa, sotaa jne.
https://www.grillikauppa.com/ lyö kanssa kaupan kiinni, sieltä saa hyvillä tarjouksilla “mitä vaan”. Kaupassa siis paljon muutakin kuin grillauskamaa, ostin sieltä lapsille pari isoa salibandymaalia karvan alle 20 eurolla kappale (-66%). Luottokorttimaksu on suositeltavaa näissä lopettavissa liikkeissä.
Mainittaakoon palstan aiheeseen liityyen jääkiekkomaali 79€:
On muuten erilaisia rottinkikalusteita ja terassiryhmiä todella halvalla jos joltain puuttuu.
Hockey Basessa True ja CCM luistimet -20% tämän viikon.
XXL -ketjulla ihan hyviä tarjouksia tällä hetkellä jonkun poistomynnin ansiosta. Tuli ostettua talvitakki ja kohtalaiseen hintaan sain.
Esim. jääkiekko
Kiitos, sieltä löytyi pitkään haussa olleet talvilenkkarit halvalla.
Tänään XXL yllätti. Laskettelutakista lähti 30% hinnasta tinkimällä, kun sanoin että saan teknisesti vastaavan Stadiumista halvemmalla.
En muista että XXL:n myyjät olisivat koskaan lähteneen tinkimiseen mukaan, mutta nyt onnistui. Eli ilmeisesti talvikamasta halutaan oikeasti eroon.
Lielahden prismassa (en tiedä onko muissa, ainakaan nettisivuilta ei näistä mainita sanallakaan) myydään “Macsin” mekaanisia RGB-valaistuja näppäimistöjä 35 eurolla. Prismassa nimellä Macs Phantom 900 RGB.
Oikeasti nuo ovat Ajazz AK60 -näppäimistöjä:
Alumiinirunko, medianapit/rulla, säädettävät RGB-ledit ja ruskeat kytkimet.
Hobby hall.fi 2022 malli LG C2 oled evo telkku 65 hintaan 1599,- ja sivulla vielä tarjolla -10% alekoodikin. eli 1440,-
Ite tilasin tuolta toisen tuotteen viime viikolla, nopea toimitus ja tuote kuvauksen mukainen.
Hyvä MacBook kone järkihintaan
Verkkokaupassa joku remonttiale, kaikenlaista irtoaa: