DIY-projektit

Onkos muilla tapana tehdä hukkapätkistä hyödyllisiä asioita? Esim itsellä on tehty terassin hukkapätkistä silta ojan yli, niin lapset pääsee papan luo helposti. Nyt olen poistamassa vanhaa tv-tasoa käytöstä, ja katselin toria, että eipä noita maksa vaivaa alkaa siellä myymään. Joten meinasin tehdä siitä jotain muuta…

Molemmilla sivuilla on lasiovelliset hyllyt. Niistä saa kaksi lasiovellista valokuva vitriiniä tms, kaksi avohyllyä takaosasta mistä ajattelin autotalliin latauspistettä. Ns. Vahvistin/dvd hyllytasosta ja kansi ja pohja levystä saa 4-8 hyllyä, riippuen mihin käyttöön otan ne (sirkkelillä halki tarvittaessa). Torissa olisin saanut runsaasta tarjonnasta johtuen 0-20€… Mites teillä, tuunattuja ikea kalusteita tms?

12 tykkäystä

No esim tämä. Harkonpuolikas jonka reikään krokettimailan. Siihen rouva sitoi havut ja voilaa tonttuhan siitä tuli…

Linnunpönttojä laudan jämistä. Ja kaikkea muutakin tulee nikkaroitua. Kuten kuomun oon tehny peräkärryyn. Kasvihuoneen ja huvimajan oon rakentanu. Tosin ne ei oo jämistä tehty.

8 tykkäystä

Ei ole tällä kertaa hukkapätkistä tehty, mutta 2-laadusta pihaa kuntoon. Säästää paljon tarvikkeissa, ja työ on tehty itse.

19 tykkäystä