Ikä-gallup

Täällä alkaa olla 30 kohtalaisen lähellä…:smiley: niin lähellä, että enempää en kerro =)

51 v. 5 kk. Oisko ollut noin kymmenen vanhasta tappara.

Kannatan myös iäkkäämmän “haitarin” täsmentämistä eli luokkien muokkaamista äänestyksessä.

4 tykkäystä

Helmikuussa tulee aina vuosi täyteen ja nyt niitä on kertynyt Ojamäen verran. Eli siis 20. Henkinen ikä onkin jotain ihan muuta. :laughing:

Tapparan mukana on matkattu jo ennen syntymää. Tappara on mun kohtalo!

Myöhempien ikäluokkien tarkempi äänestys:

  • 50-54
  • 55-59
  • 60-64
  • 65-69
  • 70-74
  • 75-79
  • 80-84
  • 85-89
  • 90-

0 voters

4 tykkäystä

35, henkisesti jotain paaaaljon vähemmän.

  1. Vanhentukaa nopeammin! Mää oon häviöllä tossa äänestyksessä!
2 tykkäystä

23 tulee mittariin vuoden lopussa

Kerro ihan rehellisesti kuinka vanhaksi mut kuvittelit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Olisin kirjoitustavan perusteella haarukoinut n. 25-vuotiaaksi.

2 tykkäystä

Syyskuussa 50 vee

4 tykkäystä

23 vuotta mittarissa

Myönnän, että myös olin sijoittanut sut jonnekin kolmenkympin korville. Hienoja ennakoita, varsinkin ikäiseksesi, mutta ihan iästä riippumattakin.

Jottei ihan kolise palautetta kanssakeskustelijoille -ketjun asiaksi, niin 27 ropisee kohta itselle mittariin.

3 tykkäystä

24v, tammikuussa taas vuoden vanhempi. :wink:

22-vuotta mittarissa, samaa vuosikertaa siis esimerkiksi Niko Mikkolan ja Sebastian Revon kanssa.

1 tykkäys

44v. Eli Saku Koivun kanssa samaan ikäluokkaa. Tappara vuodesta -79. Henkisesti olen kyllä edelleen parikymppinen. Täällä palstalla olo pitää nuorena :rofl:

5 tykkäystä

Joo, muakin kiinnostas. @peterra

Nelkyeetkaksi on mittarissa

16 vuotta täällä :raising_hand_man:

Kirjoitat niin hyvin, että sulla olis todennäköisesti mahdollisuuksia urheilubisneksessä. Ja jos kirjoittamisesta pidät, sitten kanssinväliseen suuntaan. Jatka työtä; loistavaa jälkeä tasokkaassa ympäristössä.

4 tykkäystä

31 vuotta. Tapparan fanitus alkoi varmaan viiden vanhana. Ysärin taaperruksestakin selvitty melko vähin vaurioin…