Täällä alkaa olla 30 kohtalaisen lähellä… niin lähellä, että enempää en kerro =)
51 v. 5 kk. Oisko ollut noin kymmenen vanhasta tappara.
Kannatan myös iäkkäämmän “haitarin” täsmentämistä eli luokkien muokkaamista äänestyksessä.
Helmikuussa tulee aina vuosi täyteen ja nyt niitä on kertynyt Ojamäen verran. Eli siis 20. Henkinen ikä onkin jotain ihan muuta.
Tapparan mukana on matkattu jo ennen syntymää. Tappara on mun kohtalo!
Myöhempien ikäluokkien tarkempi äänestys:
- 50-54
- 55-59
- 60-64
- 65-69
- 70-74
- 75-79
- 80-84
- 85-89
- 90-
0 voters
35, henkisesti jotain paaaaljon vähemmän.
- Vanhentukaa nopeammin! Mää oon häviöllä tossa äänestyksessä!
23 tulee mittariin vuoden lopussa
Kerro ihan rehellisesti kuinka vanhaksi mut kuvittelit.
Olisin kirjoitustavan perusteella haarukoinut n. 25-vuotiaaksi.
Syyskuussa 50 vee
23 vuotta mittarissa
Myönnän, että myös olin sijoittanut sut jonnekin kolmenkympin korville. Hienoja ennakoita, varsinkin ikäiseksesi, mutta ihan iästä riippumattakin.
Jottei ihan kolise palautetta kanssakeskustelijoille -ketjun asiaksi, niin 27 ropisee kohta itselle mittariin.
24v, tammikuussa taas vuoden vanhempi.
22-vuotta mittarissa, samaa vuosikertaa siis esimerkiksi Niko Mikkolan ja Sebastian Revon kanssa.
44v. Eli Saku Koivun kanssa samaan ikäluokkaa. Tappara vuodesta -79. Henkisesti olen kyllä edelleen parikymppinen. Täällä palstalla olo pitää nuorena
Joo, muakin kiinnostas. @peterra
Nelkyeetkaksi on mittarissa
Kirjoitat niin hyvin, että sulla olis todennäköisesti mahdollisuuksia urheilubisneksessä. Ja jos kirjoittamisesta pidät, sitten kanssinväliseen suuntaan. Jatka työtä; loistavaa jälkeä tasokkaassa ympäristössä.
31 vuotta. Tapparan fanitus alkoi varmaan viiden vanhana. Ysärin taaperruksestakin selvitty melko vähin vaurioin…