Acetho
Marraskuu 26, 2021, 1.51pm
294
On meitä kyllä moneen lähtöön.
1 tykkäys
ljpp
Marraskuu 26, 2021, 6.54pm
295
@Nuti :lla leikkasi Tapparan kylvettäessä Ässiä
Ei kannata tehdä liian isoja loppunumeroita. Kivi saa muuten pian potkut ja palaa TV:n puolelle.
46 tykkäystä
Sardion
(Tappara 20+1, josta Savinainen 5+1)
Marraskuu 26, 2021, 8.10pm
296
Haku ei täysin toimi, sillä minulla on kaksi viestiä 106 tykkäyksellä ja kumpikaan ei noussut haussa esiin. Silti hyvin hyvin kaukana kärjestä ovat
1 tykkäys
Pipa
(53|54|55|59|61|64|75|77|79|82|84|86|87|88|2003|16|17|22|23|2024)
Joulukuu 2, 2021, 2.00pm
297
Osui ja upposi kiitos @Jussip95
Sä olet nuorimies, sulla vielä onnistuu tällainen.
Anteeksi, otan takkini.
3 tykkäystä
Treppu
(Jarkko Mäkinen | H.E.A.T)
Joulukuu 7, 2021, 3.17pm
298
Button painoi nappia ja pankki räjähti taivaan tuuliin!
2 tykkäystä
Armas
(Taisteluporkkana)
Tammikuu 13, 2022, 5.18pm
301
Otetaanpa suoraan tänne.
SaiPan DJ soitti siis pelin loppuhetkillä Mansesterin Tampere 2 -kappaletta. Tampere, helmi mesta, rakkain kaupunki .
42 tykkäystä
Luultavasti ymmärsin palautteen jotenkin ja niin…
Hieno viesti. Ja tällä kertaa oikeasti ilman hampaita. Mä naurahdin tälle. Hyvää.
Lurkkaajan puolesta saisi bannivasara heilua tiheämmin niin hyvää tekstiä tuottavat kirjoittajat pysyisivät palstalla. Silloin ei tarvitsisi skippailla niin paljon suttuja. Tämä tietysti viittaa vekki-kesken poistumaan. Tietysti @Oijennus on palstan loppuvastus, jonka kuuluukin olla omien sanojensa mukaan mulkku, mutta toivoisin ettei hyviä kirjoittajia tykitettäisi turhuuksilla
4 tykkäystä
Rantt3
Maaliskuu 3, 2022, 8.28pm
303
Toivottavasti ei nähdä myöskään yksiäkään aplodeja tai kannustushuutoja. Missä on tapparalaisten intohimo ja itsensä sekä oman seuran kunnioitus?
Ei nyt jumalauta voi olla niin että ollaan vaan analyyttisiä jääkiekon ystäviä kun merkittävään asemaan täällä noussut pelaaja laukoo tuommoista paskaa haastattelussa. Jos pelaajilta ei löydy enää mitään kulttuurin tajua kun ollaan niin saatanan ammattilaisia, niin ei se tarkoita sitä että kannattajien pitää vajota samalle tasolle.
Itse olen suhtautunut tähän tapaukseen kiihkottomasti mutta Ilveksen ja kommenteillaan myös Haapalan itsensä suoranainen trollaaminen on ainakin mut saanut kääntämään tänään takin tyystin ja vanhat meriitit pyyhitään aika pian mielestä tällaisella käytöksellä. Toivottavasti se Sinioranssien jäsenyys evätään viimeistään ennen huomista peliä.
Tämä viestin osa menee mulla kyllä tänne. Hyvin puettu sanoiksi omat tuntemukset ja hyvää haastoa myös kaikille asiaa vähätteleville.
26 tykkäystä
MoodyBlue
(💎 #81 💎 )
Maaliskuu 24, 2022, 6.42pm
304
Teikäläinen on selkeästi varustettu paremmalla stressinsietokyvyllä kuin meikäläinen. Esim. game 7:n jatkoajoista en nauttinut aikanaan kyllä lainkaan - sydän veti kammiovärinässä toista tuntia, silmissä näkyi Jeesus, suussa maistui aivo-selkäydinneste ja kämmenet hikoilivat verta.
Tämä on pakko tallentaa. Ihan samat fiilikset täällä.
22 tykkäystä
Armas
(Taisteluporkkana)
Huhtikuu 10, 2022, 6.44pm
306
Timanttinen huomio @Hoppernaut .
49 tykkäystä
Kutakuinkin täydellinen vastaus @Tuoppi
Edelleen juhlitaan klo 20.10 joukkueen kanssa, itsekin vielä hallissa. Peli loppui 19.24. Ja tämä on mielestäni vain hieno asia!
Edit. Lisätään vielä tähän tämä Blegifanin viesti:
Ei haittaa kunhan tuutte huomiseksi pois sieltä.
56 tykkäystä
Kujamaki
(SeksiSami Fangirl #96)
Huhtikuu 25, 2022, 9.52am
311
Liputettiin kun en osannut lainata @ljpp viestiä Konnan ketjussa ja linkittää tänne vaikka @Treppu kuinka opastikin. No on kai tämäkin saavutus
6 tykkäystä
Paina ljpp:n viestistä sitä kettingin kuvaa niin se luo linkin ko. viestiin. Pastea linkki tähän ketjuun niin mäjähtää näkyville. Lisää omat kommentit niin halutessasi.
4 tykkäystä