Jännä jos ne nuoret puhelimineen ei ole toivottuja Ipan fanipäätyyn samaan aikaan kun toi pipopäiden ultras-larppaus katsomossa voimistuu.
Samaan aikaan olen katsonut toisen päädyn kannattajakatsomon kasvua nuorilla skideillä, joilla näyttää olevan katsomossa kaveriporukalla hauskaa. Kumman päädyn kehitys on kestävämmällä ja terveemmällä pohjalla?
Tähän olin juuri tulossa, että kyllä se capo on ensimmäinen joka on joka kuvassa esillä. Harvemmin capoja kumminkaan haittaa olla esillä esim. Oman seuran somessa, niin sinällään tämä on vähän kaksinaamainen keskustelu. Ite onneks lopetin Capone hommat tarpeeksi ajoissa ja ennen tiktokia
Joo siis ei minua haittaa näkyä videoilla tai mitään. Tämän homman haitat ja hyödyt on kyllä isosti tiedossa, jos isoin miinus on someen joutuminen, ei se ole kauhean iso asia. Mutta en silti tykkää jos joku ottaa lähikuvaa ja sen jälkeen kommenteissa puhuu nimellä. Lähinnä tuo nimellä puhuminen eniten ärsyttää. Yleiskuvissahan tottakai olen esillä ja muutenkin videoissa näkyy ja sen kanssa olen kyllä ihan fine. Jos en olisi, en tuota hommaa tekisi seitsemättä vuotta
Jatkoajan tietojen mukaan muutamat Ilves-kannattajat lähestyivät aggressiivisesti TPS:n kannattajakatsomoa käytävän puolelta. Muutamalla riitapukarilla oli kommandopipo päässään. Silminnäkijähavaintojen mukaan tilanteessa käytettiin nyrkkejä.