Ilveksen mainonta ja markkinointi

1 tykkäys

Mörkön arvo todellakin on paljon isompi kuin pelillinen anti (joka ei sekään viime vuosina todellakaan huono, oikein roolitettuna).

Ilves boomiin juuri oikea pelaaja. Koko kansa tuntee Marko ”mörkö” Anttilan vaikka ei osais sanoo hänestä pelaajana juuri mitään.

3 tykkäystä

Tästä täydellisesti samaa mieltä. Alakenttiin ja AV:lle paljon kovempaa ns. roolipelaajaa on vaikea löytää edes KHL:stä. Ja juurikin tuo koko kansan huulilla oleva nimi tuo varmasti väkeä entistä enemmän hallille.

4 tykkäystä

Ilves tuomitsee sotatoimet Ukrainassa • Tampereen Ilves

7 tykkäystä

Ilves jakoi Twitterissä hienon videon, missä selvästi ommellaan “Tampereen kakkonen” -teemalla olevia lippiksiä? Pelkkää kakkosta näkyy lippiksissä Ilveksen väreissä :slight_smile:

29 tykkäystä

Ilveksellä fanituoteet menee hyvin kaupaksi, en tiedä onko suomen sanser vai minkä kanssa tekevät yhteistyötä.

Pisti kyllä silmään tuossa Sport ottelussa, että varsin monella oli Ilves kaupan kassi kourassa, kun poistuivat areenalta. Mut eipä tuo kai ihme ole. Pitkästä aikaa kehtaa taas kulkee kylillä fanikuteet niskassa. Itse olen toki aina kehdannut, mutta yleisesti väittäisin, että ovat taas yleistyneet enempi ns. katukuvassa.

7 tykkäystä

Päivittäin olen ilveksen fanituotteiden kanssa tekemisissä niin tiedän että siellä kauppa käy kuumana kokoajan. Mut oon ymmärtänyt että laadukkaasti tekevät/teettävät niin toisaalta ihme että kauppa käy.

7 tykkäystä

Hieman taas piikkiä Tapparan suuntaan :grin:

Onhan tuolla sen verran Tappara-taustaisia, että varmasti kodilta tuntuu tuokin :slight_smile:

2 tykkäystä

Vähintään 30 % Ilveksen viestinnästä ja kannattamisesta on aina kettuilua Tapparan suuntaan.

39 tykkäystä

Monella suomalaisellahan on kakkosasunto johon mennään välillä lepäämään.

6 tykkäystä

Pakko se on vielä tuutata some täyteen tavaraa ku kuukauden päästä jo lomilla koko organisaatio😄

Niin se eräs mieskin hymyili kun oli käynnyt naapurin rouvalla kylässä :wink:

Suomen Sanser? Pitääkö tässä muuttaa ostokäyttäytymistä? Eemeli Suomen? :upside_down_face:

1 tykkäys

Väitän että Ilveksen some-tiimi harrastaa algoritmista vaikuttamista. Viesti puree paremmin jos se omien joukkojen tykkäysten lisäksi triggeröi vastustajia, koska some-aloritmit mittaavat miten lukijat sisältöön reagoivat. Tämähän on asia mikä on politiikan seuraamisesta tehnyt niin raskasta, kun kukin vuorollaan yrittävät julkaista jotain mahdollisimman kohauttavaa.

Hyvin näkyy toimivan, kun tännekin pitää jokainen nostaa ja siten edistää Ilveksen asiaa.

6 tykkäystä

Hyvinhän se toimii, eikös tuo ole selvää? Ilveksen some ja mainonta on timanttista.

3 tykkäystä

On sisällällisesti näyttävää ja aktiivista. Varmasti mitattavat tuloksetkin ovat hyviä. Itse en huomiohuoraamisesta kuitenkaan niin paljon välitä.

1 tykkäys

Mitäköhän tulossa? Liittyykö jotenkin Playoffs kausareihin?

3 tykkäystä

Tännekin ketjuun voi varmaankin todeta, eli kovia numeroita takoo naapuri kyllä yleisömäärissä kun keskiviikon SaiPa-pelissä on 6k katsojaa. Tottakai tässä omissa käsissä oleva runkosarjan voitto ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin sekä kiinnostavat pelaajahankinnat draivaavat jengiä katsomoon, mutta onhan tuommoinen 2k katsojan ero suhteessa meihin aika iso.

Hyvää duunia painaa naapurin markkinointiosasto vaikka paikoitellen rapatessa myös roiskuu.

17 tykkäystä

Hyvä luku oli kyllä keskiviikon SaiPa peliin tuo. Mutta täällä eilen joku puhui jostain kaksi yhden hinnalla kammanjasta. En tienny oliko sellaista, mutta jos oli, niin osaltaan selittää eilistä yleisömäärää.

Mutta jokatapauksessa tekee kyllä tällä koronan kurittamalla kaudella äärimmäisen hyvää varmasti Ilveksen kassalle, että kansa löytää hallille. Vielä kun päästäisiin neljän joukkoon pleijareissa, niin voisi jopa ennakoida plus merkkistä tulosta.

1 tykkäys