Selvä! Odotamme siis vielä julkaisua!
Valitettavan harvoin Tappara noita ylipäätään erikseen julkaisee.
Eiköhän tämän mediapäivän some-päivityksen tarkoitus ollut vähän niin kuin paidan julkaiseminen.
Vois kuvitella, että paitamyyntiäkin kävisi hieman enemmän jos paitajulkistuksesta tehtäisiin erillinen spektaakkeli. Vaikkei paidassa mitään ihmeellistä oliskaan.
Tuli vaan mieleen ![]()
Ei tee. Näissä kuvissa “ilveksen täkeistä puuttuu tilkut” ja ne tilkut tulee olemaan, kun tosipelit alkaa.
Lepo.
Eli voidaan puhua siis Tillun täkeistä, eikä tilkkutäkeistä.
Nyt taisi mennä vähän ohi, mutta kyllä tuossa on ihan kaikki mainokset mitä Ilveksen paidassa tulee olemaan, mikäli sitä tarkoitit. Siihenhän tuo tilkkutäkki yleensä viittaa.
Kiitos! Saattaa kyllä olla näin. Katselin vähän nopeasti ja nostetaan kättä pystyyn tälle mahdollisuudelle. Seurataan tilannetta…
Lohdutuksena tapparalaisille tuhkan päälle heittäjille - tuo vihreä väri on edelleen ruma. Toki näkemys on subjektiivinen, mutta inhokkiväri. ![]()
No ruma on väri ja logo. Ruskeat housut vielä niin aika kamala kokonaisuus.
Entä housut ja sukat? Äkkiseltään mun mielestä yllättävän isoja paikkoja myymättä. Vähä toki huonot kuvat ni ei oikeen sukkia tai etureittä näy. Mutta selässä olis tilaa, vasen takareisi, hihat melko tyhjät… Mitä vähemmän, sen tyylikkäämpi, mutta bisnekseen niin tottunu, että joka soppi on yleensä myyty täyteen.
Ihan yhtä ruma on peliasu kuin aina ennenkin. Ei tuo tuosta valokulmilla paremmaksi muutu.
Täydellisyydestä on paha enää parantaa ![]()
Jos olisin iso firma (Lexus vaikka), niin mielummin ottaisin tuon mainoksen Ilveksen paitaan kuin meidän paitaan. Logo on ruma, mutta paita on ihan ihmeen siisti. Hienoa työtä Ilvekseltä sen suhteen. Vanha Ilves-logo olkapäissä vielä kruununa kakun päällä. Tuo on ihan tyylikäs paita.
Hmmm… miksi pitää olla kaksi erilaista seuralogoa paidassa. Nooh, en minä tota päälle laita.
Onhan tuo esim, NHL:ssä aika yleistä ja monessa paidassa nähty. Ihan hyvin sopisi esim Tapparan valkoiseen paitaan se pelkkä kirveslogo olkaan ilman kilpeä, mitä käyttivät joskus 60-70 luvulla.
Edit. Hifk tuota käytti kanssa pitkään, kun siirtyivät petologosta takaisin kilpeen. Silloin oli se puuma siinä olkapäässä.
Saa korjata, mutta eikös NHL:ssä tuo kahden logon käyttäminen ole varsin yleistä? Juuri joku “vaihtoehto” logo olkapäässä ja virallinen logo rinnassa. Eikä sillä, että sieltä asioita aina pitäisi matkia. Kunhan tuli mieleen.
Minusta hyvinkin tyylikäs rätti taas Ilveksellä, niinkuin viimevuosina pruukannut olla. Toki ymmärrän ettei täällä foorumilla kaikille maistu. Itse yritän aina tarkastella toisten peliasuja sillain objektiivisesti, että unohdan sen itse seuran ja katson miltä se näyttää noin muuten. Mun makuun TPS, IFK ja Ilves on viime vuosina onnistunut näissä parhaiten. Tapparalla, KooKoolla ja Ässilläkin ollut ihan onnistuneita. Noin mitä äkkiä mieleen tuli.
Noi on just yksi parhaista asioista NHL-paidoissa. Mielestäni täällä on pyydetty, että Tapparakin heittäisi TBK-logon paitaansa. Hyvä idea tuutata lisälogo nhl-tyyppisesti hihaan.
Ilves julkaisi CHL nuttunsa tänään. Tästä en kyllä ole itsekään ihan varma menikö maaliin asti.
Käsittääkseni vaihtoehdot ovat melko rajalliset. Malleja on muutama.