Ilveksen peliasut

No eikös nuo ole yhden firman suunnittelemia (Warrior) kaikki CHL-paidat. Seurat saa valita tyyliin muutamasta eri vaihtoehdosta, millä mennään.

1 tykkäys

Juu, viisi vaihtoehtoa tainnut olla ja niistä yleensä pari on kuvioinniltaan hyvinkin “keskieurooppalaisia” eikä oikein istu pohjoismaalaiseen makuun.

1 tykkäys

Mun mielestä hienompi kuin Ilveksen liiga-nuttu. :face_with_monocle:

4 tykkäystä

Pitääkö mun pestä silmät porkkanamehulla, kun en näe tässä paitulissa mitään vikaa.

18 tykkäystä

Komeen näköinen CHL-paita👍

7 tykkäystä

Molemmilla tamperelaisilla on kyllä hyvin onnistuneet tämän kauden paidat.
Johtunee varmaan noista tämän vuotisista paitamalleista ja värisävyistä.

2 tykkäystä

Ainakin eilisestä asti ollut jo CHL shopissa näkyvillä. Samaa mallia kuin Tapparan paita. Mielestäni ihan komea on, vaikka en nyt tiedä mitä noista pilkuista pitäisi ajatella.

1 tykkäys

Ei sillä ehkä suuremmin väliä, mutta kesäkuusta asti ollut shopissa näkyvillä. Linkki: https://www.shop-chl.com/jerseys.html?limit=all

1 tykkäys

Tätä en kyllä pysty ymmärtämään. Minusta tuo Ilveksen CHL rätti on sanalla sanoen aika hirveä. Mitä nuo ihmeen suomut ovat?

Kuusikulmioita, joilla yhteys CHL:n brändiin. Ei minustakaan kovin onnistunut ratkaisu. Ei kuitenkaan ihan radikaalein mitä on vuosien varrella nähty.

1 tykkäys

Kamala CHL-paita on. Kuten Tapparallakin.

2 tykkäystä

Kyllä sinne muutamat mainokset tuli lisää…riippuen näköjään pelaajasta, paljonko.
Olikos tää nyt sit tasapeli, kun vedin osin takaisin, vaikka olin oikeassa :joy:

1 tykkäys

Sovitaan tasapeliksi, mutta tosiaan pelaajasta riippuu. Monilla ne mainokset kyllä jäi tuohon, tähtipelaajilla taitaa olla enemmän mainoksia.

1 tykkäys

Ilves olis voinu vetää CHL:ssä tän tyylisellä paidalla, enemmän tumman vihreät reunat mitä kuvassa ja musta paita. On komee

4 tykkäystä

Eipä noihin CHL-paitoihin kauheasti seurat vaikuta.
Warrior tarjoaa muutamaa eri vaihtoehtoa värikarttoineen ja seura valitsee niistä mieluisimman.

2 tykkäystä
3 tykkäystä

On ruma, mielestäni mainokset pilaa special paidat.

Kyllä se on joku muu ku mainokset mikä ton pilaa.

14 tykkäystä

Äkkiseltään katsottuna näyttää Saipan mustalta paidalta!

Tämähän siis vain minun mielipide. Olisi tyylikäs ilman mainoksia, mutta ymmärrän että bisnes on bisnestä :smiley: