Ja jos Hege viitsii jättää foruminsa portsarin hommat edes hetkeksi tauolle, ei muuta kuin Hämeenkyrön Hintakaareen hakemaan uuden alun kengät. Lupaan että minä EN silläkään aikaa koita rekisteröidä itseäni hiekkalaatikolle.
Mode-edit. Somekeskustelujen lapsellisuutta käsitellyt meemi poistettu. Sääntöjen 8§.
Ainakin Ilveksen ja Tapparan markkinointi voisivat näin kevään korvalla lähteä korjaamaan heikosti toimivaa urheilutuotetta. Mihin kuntoon meidän paikallistaisto on oikeasti tässä viime vuosina mennyt?
Normaalisti, kun Tappara voittaa Ilveksen, keskustelua ottelusta syntyy hyvä jos edes 10 viestiä jatkoajassa. Jotta Ilveksen ja Tapparan välinen peli sytyttää yleisön tarvitaan JOUKKOHARHA maalista. Jatkoajan keskustelu on nyt lihonut melkein 10 sivun pituiseksi.
Lainaus:
peterra kirjoitti: ↑
toivottavasti tämä tai nämä nyt eivät ole niitä ratkaisevia pisteitä, jonka mitalla jäätte playoffeista. Toivon, että pääsette mukaan.
“Minä toivon että muiden joukkueiden fanit lakkaisivat tuputtamasta tuota sääliään. Vuosikausia on Jatkoajastakin saanut lukea, että “Ilves on tosi sympaattinen jengi, tsemppiä vaan, toivottavasti jatkossa menee paremmin”. Itse alan olla niin korviani myöten täynnä tuota lässytystä, että mieluummin sitä kuuntelee porkkanafaneiltakin ihan suoraa ■■■■■■■■■ Ilveksen surkeudesta.”
Näin jatkoaika.com keskustelupalstalla nimimerkki Kirjoittelija.
Eiköhän me voida tulla tuon verran vastaan näin uuden, ja mahdollisesti, uljaamman Ilveksen kunniaksi. Lopetetaan sääliminen ja palataan takaisin sinne liki kahden vuosikymmenen taakse. Jookos?
@Nettomaksaja huomasin tuon kanssa, mutta Kirjoittelijan jutuista ei kannata liikaa välittää. Kaveri on ns. perinteinen trolli, joka on tuon tuosta bannattuna. Miehen suurin ja rakkain harrastus on trollaaminen tuolla jatkoajassa ja hän usein vainoaa samoja nimimerkkejä.
Itse olen jo niin tottunut siihen, että melkein pidän Kirjoittelijaa faninani. Hän seuraa jatkoajassa ympäri vuorokauden jokaista liikettäni ja kommentoi lähes jokaista viestiäni!
Sen verran on vielä pakko palata tähän Ilveksen ja Hegen tilanteeseen niin olisi kiva, jos joku vaikka lähettäisi jatkoajassa ihan yv:nä Hegelle tuon maalikoosteen Sport-Kärpät. Karvinen ohjaa jalalla kiekon maalin - koko kentällinen tuulettaa ja sitten lopulta maali hylätään. Miten epäurheilijamaista.
Ilveksen pelaajat ovat ryhdistäytyneet ja ottaneet haasteen vastaan. Tänään hieno voitto Sportista, jatko on lähes täysin omissa käsissä. Ja katsojiakin oli yli 6000.
Kestääkö ipa-pelien lippujen kouluissa jakaminen alaikäisille ilmaiseksi päivänvaloa? Minun mielestäni se on verrattavissa uskonnon tuputtamiseen alaikäisille. Pitäisikö piruuttaan tehdä ilmoitus vaikka sosiaaliviranomaisille tai kuluttajansuoja-asiamieheen. Alaikäisille markkinointi on ainakin minun oikeuskäsityksen mukaan laitonta.
Mietin, että haluttiinko tämä asia vain esittää positiivisessa valossa. Eikö aikaisemmin puhuttu, että 1,5 M€ on ehdoton minimi ja 3 M€ tarjoaisi oikeasti eväitä tavoitella parempaa tulevaisuutta?
Nyt siis kasassa 1M€. Ei mielestäni mikään loistava suoritus.
Olematta yhtään perillä taustoista, ajattelen että pudotuspeleihin pääsy tulee olemaan isossa osassa Ilveksen tulevaisuutta. Siitä aasinsiltana jatkan, että mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu meidän kodissa tiistaina. Jos Tappara hiihtelee pisteet Mikkeliin, niin mitäköhän mieltä Ilves foorumilla siitä ollaan?