Kutsutaankohan Haapala ja Nurmi kuulusteluihin kohta epäiltyinä rikoksesta? Entäs Kääriäinen, kun laittoi maalilaulun soimaan?
On tää hurjaa touhua.
Kutsutaankohan Haapala ja Nurmi kuulusteluihin kohta epäiltyinä rikoksesta? Entäs Kääriäinen, kun laittoi maalilaulun soimaan?
On tää hurjaa touhua.
Eiköhän keskitytä tässäkin ketjussa jo itse aiheeseen eli Ilvesfoorumiin valemaalihommien sijasta
Voi ■■■■■■ joutuu itekki sit kuulusteluihin kun tuuletin maalin merkiksi. Tana!
Todistajien kuulemiset kun aloitetaan, niin mennee muuten hetki.
Minä kun luulin ottavani kiekon kohtuullisen vakavasti. Mutta olenkin näköjään amatöörien amatööri. Onneksi.
Tietääköhän ne et minäkin tuuletin kotisohvalla
Kyllä, tänä keväänä tavataan torin sijasta raastuvassa…
Juu voi olla haasteinen kevät kaukalon ulkopuolella.
E:
Täällähän on vaan hyviä ja hirmuisen hyviä viestejä. Ja niitä, joissa ollaan heittämässä omat veskarit LeKiin.
Kun oot sielä aikaa viettänyt niin osaatko/osaako joku kertoa että onko sielä yhtään Tapparan dissauslankaa, kun itse en ole ainuttakaan vielä löytänyt? Täällähän on nimittäin kokonainen keskustelualue täynnä Ilves aiheisia lankoja jossa sisältö on varsin kirjavaa. Ois mielenkiintosta nähdä minkälaista tekstiä sielä kirjotetaan Tapparasta, kun tätä foorumia lueskellessa sisältö ja teot on ristiriidassa. Jengi puhuu kuinka ilvesfanit dissaa ja sit perään dissausheitot kerää kymmenittäin tykkäyksiä…
Oisko vaan täälläkin aika hyväksyä se että juntteja löytyy molemmilta puolilta ja ne on juuri näitä kavereita jotka toista seuraa (oli se mikä tahansa) dissaa tunteakseen jonkin asteista ylemmyyden tunnetta (koulukiusaajailmiö). Tosin edellä oleva lienee turhaa tekstiä sillä a) jokainen fiksu fani on sen varmasti jo sisäistänyt b) urpot on urpoja.
Täältä henkilökohtaisesti pelkkää rakkautta paikallisvastustajaa vastaan, toivottavasti tavataan pleijareissa ja saadaan hyvät väännöt aikaan!
Kyllähän ilvesfoorumilla urpoja on paljon enemmän kuin täällä, se on vaan fakta…Tai en tiedä ovatko urpoja, mutta monien kirjoittajien tekstit on tasoa urpo ;D… Tulee seurattua päivittäin…=)
Omien noin parina vuosikymmenenä tehtyjen havaintojen perusteella ilvesläisyyteen kuuluu paljon enemmän Tapparan dissaaminen mitä toisinpäin. Ja tasoltaan Tappara.co on paljon laadukkaampi keskustelupalsta mitä Ilvesfoorumi.
Toki urpoja löytyy molempien joukkueiden faneista.
Ratkaiseva ero on siinä, että viime vuosikymmenten Ilveksestä on melko mahdotonta puhua dissaamatta. (Dissasin taas vähän!) Toisaalta viime vuosien Tapparaa on kovin vaikeaa dissata, kun kaikki menee kuin Strömsössä keskimäärin. Vähän voi finaalien jatkoaikatappioista irvailla, mutta sekään ei tunnu enää missään. Suoraviivainen vertailu näiden palstojen välillä on siis hyvin harhaanjohtavaa.
Ilvesfoorumi jopa hämmästyttävissä määrin keskittyy tänä päivänä Ilvekseen. Strategiansa on siis hyvin erilainen kuin meidän on. Pidän meidän palstan tyylistä enemmän. Tiettyjä katkeruudesta sokeita kirjoittajia siellä on, mutten mitään tasoeroa en havaitse siellä vieraillessani. Molemmissa on perusteltuja kirjoituksia ja myös vähän heikommin perusteluja kirjoituksia.
Joo, molempia palstoja aktiivisesti seuraavana, se on juurikin näin. Lähihistoriassa esim Saaristen aikakausilla oli enemmän Tapparaa dissaavaa keskustelua. Hallitsevaa mestaria, jonka rosterin 3 kentän laiturit on tasoo Haapala ja Nurmi, on paha dissata Ipan vinkkelistä
Ipafoorumin keskustelun taso on OK. Moderointi on kireää ja esim oneliner-viestit harvassa. Ehkä ens kaudella saadaan enempi häkää pönttöön ja rankempaa keskustelua (vastustajaa kunnioittaen ja käytöstavat muistaen tietty toivottavasti), kun Jukka “fyysistä peliä se on mailapelikin” Rautakorpi tekee paluun. Ja EHKÄ pitkästä aikaa Ipan rosterikin on sellainen, että joukkue on jo ennakoissa POFF-joukkueiden kastissa.
Sitä kun aina välillä tulee luettua niin aina siä esiintyy haukkumista tänne suuntaa. Milloin kahvaraa, paskaraa, tuppuraa, mouhijärveläisiä yms ja kun kevät saapunu ja hopeita napsittu niin kyllä niillä siellä ojan pohjalla on hauskaa riittänyt vaikka niiden omat asiat onkin päin peetä ollut.
Jo pelkästään sen paikan omistava Hessu Hopo kerran uhannut banneilla Ipalaisia jos Tapparasta puhutaan. Oli kevät raskasta aikaa siellä…
Tosin en kyllä tiedä ottavatko tapparalaiset tuota Mouhijärvi -läppää vinoiluna. Ainakaan itse en ota. Tappara on koko Suomen ja ihan missä vaan maailmassa asuvien seura ja se on hieno asia.
Itse uskon että tilanne on juurikin sen mukainen minkä väristen lasien läpi sitä katsoo, moni Ilves fani kokee tilanteen juurikin päinvastaisena. Itse objektiivisesti en näe fanien välisessä nokittelussa mitään eroa puolin tai toisin. Internetissä tällä foorumilla on vain sallivampi linja dissausten suhteen kuin naapurillaan.
Montreal22 mielestäni kireä moderointi viestii siitä millaista kuvaa halutaan faniyhteisöstä antaa.Mielestäni linja on hyvä sillä itse nautin ns. asiallisesta keskustelusta ja kaikenlaiset “onelinerit” ja loanheitot on vaan henkisiä rimanalituksia ja kertovat enemmän juurikin näitä laukovien henkilöiden älykkyydestä eikä (toivottavasti) koko faniyhteisön kollektiivisesta mielipiteestä.
Pieni piikittely kuuluu toki asiaan, mutta eihän siinä ole mitään pointtia jos sitä ei tehdä päin naamaa ja pilke silmäkulmassa, täällä se lähtee lapasesta ja osa jengistä luo varsin huonoa kuvaa faneista joita edustaa.
Itse ainakin näin Ilvesfanina toivon rehellisesti Tapparan parasta enkä esim taloudellista epäonnea tai muita isomman luokan vastoinkäymisiä, joten mahdotonta ymmärtää epäonnesta huumorin repimistä, mutta meitä on moneen junaan!
Ei Ilves ole juurikaan kärsinyt epäonnesta, vaan seuraa on johdettu huonosti. Tekeminen on ollut seurassa heikolla tasolla.
Syyhän on yhden tekevä, faneille tämä on epäonnea… Siitä huumorin repiminen on hieman kyseenalaista.
Ilveksen puolelta niin randomeilta kuin kavereilta ja muilta tutuilta tulee niin paljon piipityksiä ja ulinaa, että itse ainakin nautin Ilveksen tarjoamista sirkushuveista ja tulee naljailtua aina kun mahdollista eli todella usein.
Yleensä keväisin Ilveskannattajat seuraa aktiivisemmin jääkiekkoa kuin ne jotka pelaa vielä pleijareita. Voi raukkoja!
P.S. Kai tää sit on henkistä rimanalitusta ja älykkyyskin aika heikkoa, sekä toki juntti ja urpokin.
Se on ihan sitä millaista fanikulttuuria haluaa edustaa. Edustat mitä edustat thats it,niinkuin sanoin meitä on moneen junaan. Kirjoitukseni pointti oli lähinnä foorumin salliva linja, joka saattaa luoda satunnaisille kävijöille väärän kuvan Tapparafaneista. Toki omaan mielipiteeseeni ei juuri vaikuta sillä tiedän että valtaosa on ihan kunnon porukkaa molemmilla puolilla. Facebook yhteisössä jutut ovat olleet varsin asiallisia peukku siitä!