Ilvesfoorumi

Sitä määkin funtsin tossa pelin aikana. Kyllä tän iltasella oltais aiemmin saatu joku 4700 silmämääräsesti. D-päätykin oli täynnä.

3 tykkäystä

Kaiken tän massiivisen harmituksen keskellä kävin lukemassa naapurin foorumia eksyin myös Tappara-osioon. Yritän nyt kovasti olla yleistämättä mutta kyllähän se suoranainen kiukku mikä monella aikuisella (?) kirjoittajalla on Tapparaa kohtaan pistää kovasti hämmästyttämään, tällä kertaa ihan ääneen nauramaan. Muutamien vuosien takainen kateus on muuttunut raivoon. Tämän illan aiheena pelko siittä että Tappara ei pääsisi epäansaitusti käsiksi CHL:N palkintorahoihin mikäli pääsisivät kabinettipäätöksellä jatkoon :thinking:

No tosiaan paljon siellä on myös foorumilla asiallista kamaa ja sen takia sitä välillä luenkin. Mutta jos haluatte vähän hymyillä niin käykäähän lukemassa :blush:

42 tykkäystä

Semmosii ne ilvesläiset vähän tuppaa olemaan.

2 tykkäystä

Sillointällöin tulee itsekin sinne eksyttyä ja mua ainakin naurattaa, kun usein käytetään sanoja T*ppara ja mouhot. Harvemmin pelkkä Tappara.
Onko se kateus tai viha sitten niin suurta?:upside_down_face:

9 tykkäystä

Säälin saa pyytämättä ja kateus ansaitaan. Näin se vaan menee.

22 tykkäystä

Tähän ei siellä muuten modet puutu mitenkään. Se mistä olen ylpeä tapparalaisten käytöksessä ja modehommassa, että täällä ainakin pyritään aina kirjoittamaan vastustajat heitä kunnioittaen ja oikein, Ilveskin on korkeintaan Ipa, joka lienee ihan hyväksyttävä lempinimi, eikä mikään pilkkanimi. Ja sitten tulee mode-edittejä, joissa korjataan noita nimiä oikein.

5 tykkäystä

Eikös Ilves ihan itsekin ole ainakin joskus aiemmin käyttänyt Ipaa markkinoinnissa.

Voi olla joo. Itse ainakin muistan ihan lapsesta saakka Ipasta puhuttavan. Se on aika paljon eri, kun Ilvesfoorumilla esiintyvä mouhot! :smiley:

1 tykkäys

Ilveksen kovimmat fanit larppaa ultras-menoa ja siihen kuuluu paikallisvastustajan vihaaminen.
Keinotekoista vihaa ja ihan larppausta, mutta hyvä harrastus se larppauskin on.

23 tykkäystä

Pisti kyllä silmään kaikki nämä mouho ja T*ppara kommentit. Tuntuu oudolta, että sitä vihaa on noin paljon. En osaa sanoa, että onko siellä pienempi vai laajempi porukka, joka tolla asenteella operoi. Samanlaisen ilmiön huomasin areenan avajaisviikonlippuna Twitterissä. Itse olen aina arvostanut Ilvestä ja on ihan sairaan hienoa, että me saadaan nauttia näistä paikallismatseista. Ymmärrettävöä, että piikittelyä tulee ja joskus vähän kuraa, mutta se on ok ja kuuluu asiaan. Tuollainen “mouhoilu” on taas tyylitöntä ja se tarvisi saada pois.

12 tykkäystä

Tän foorumin haku-kenttään kun laittaa esim. “kusiviiksi” niin aikas monta osumaa löytyy, joten se heittäköön ensimmäisen kiven…jne.

1 tykkäys

Kyllä varmasti, mutta en muista aikoihin näitä nähneeni. Tästä kiitos henkilökunnalle. Mutta naapurifoorumilla näitä ei edes yritetä kitkeä pois, mikä on sääli.

7 tykkäystä

Viimesin joulukuulta.

Nopealla laskulla 27 osumaa, joista kolmasosassa ihmetellään mainitun sanan käyttöä, toisessa kolmasosassa käytetään sitä ja lopuissa sanotaan jotain ihan muuta.

26 tykkäystä

Okei, ei ole osunut omaan silmään. Mutta edelleen pysyn kannassani, että täällä on näitä hyvin ja tehokkaasti kitketty pois. Vastustajaa pitää kunnioittaa. Lienet Ilveksen kannattaja ja saat toki olla asiasta omaa mieltä. Mutta Ilvesfoorumilla mouhon käyttö on jatkuvaa. Toivottavasti tuota pilkkanimeä “kusiviiksi” täällä ei käytetä, kuin korkeitaan tällaisissa yhteyksissä.

7 tykkäystä

Varmasti näitä on, sitä ei kiistä kukaan. Mutta näihin täällä reagoidaan ja toivotaan muutosta. Kuten tuohon eiliseen postaukseen. Näkisin tässä merkittävän eron.

5 tykkäystä

Pakko todeta, että myös tietyillä höntsyvuoroilla käytetään Tapparasta sanaa “mouho” ihan järjestäin. Valitettavasti yli viisikymppiset ukot käyttää tuota, joten kai se on sitten sitä katkeruutta tai jotain.
Itse en ole tuohon viitsinyt takertua. Jos ihminen haluaa kutsua tapparalaisia mouhoiksi, niin antaa mennä vain. Yleensä lähden mukaan tuohon ja kerron kuinka helvetin vaikeaa on löytää traktorille parkkipaikkaa Areenan läheltä.

38 tykkäystä

Mun mielestä “mouho” menee ihan samaan kategoriaan kuin “pikkuveli” johon täällä törmää hyvinkin usein. Molemmat pientä ilkikurista kettuilua, jota ei saa eikä pidä ottaa liian vakavasti.

4 tykkäystä

Ei tietenkään pidä ottaa liian vakavasti eikä pikkuveljeä saa ikinä kiusata, se voi joskus kasvaa vahvemmaksi.

1 tykkäys

Isoveli/pikkuveli juttu ei oikein tähän sovi. Mielestäni Ilves on enemmänkin isopappa. Parhaat vuodet 30-luvulla, sen jälkeen on ollut vaikeaa…

20 tykkäystä