Ilvesfoorumi

Uskalsin jopa tehdä tilin ja ottaa kantaa Haapalan ketjuun tuolla puolella. Nyt mennään heikoilla jäillä

11 tykkäystä

Annetaan posia, kun sen paikka on. Tosi asiallista kommentointia ilvesfoorumilla Tapparan finaalipaikasta.

65 tykkäystä

Mä tein vuosia sitten sinne tilin. Sitten kun selvisi, että olen väärän joukkueen kannattaja, Heke vai mikä se mode siellä onkin, viskasi mut pihalle. Enkä edes provosoinut kauheasti. Nykyään siellä vissiin jo hyväksytään muutkin kuin Ilves-mieliset.

1 tykkäys

Onhan siellä jonkin verran pyörinyt muiden joukkueiden kannattajia ainakin niin kauan, kun olen Ilvesfoorumia lukenut. Nyt on muutenkin ollut asiallisempaa, kun tietyillä käyttäjillä on ollut harvemmin niitä huonoja päiviä (koska Ilves on viime aikoina menestynyt).

Joo oon päässy hyvin mukaan keskusteluun siellä. Tottakai jos menee “haistakaa v***u” asenteella saa kenkää.

3 tykkäystä

Niin, meno on kuin naapurissa ( ei Ruotsissa)? Pitäisikö tulla nykypäivään, vai mitä?

Hyvinkin asiallista tekstiä täällä tappiosta huolimatta.

5 tykkäystä

Pronssipelistä keskustelu ei Ilvesfoorumila kuitenkaan onnistunut ilman ´mouhoa´ eikä´ paskavasaraa ´

20 tykkäystä

Tänään tuota Ipan forkkaa lukenut taas mielenkiinnosta. Ihan asiallista tekstiä suurelta osin.
Mikä omaan silmään pistää, siellä ollaan päästy eteenpäin monessa asiassa. Ei ryvetä omassa paskassa ja huomataan että kerran menestyminen on helppoa. Jatkumon luonti ei niinkään.
Onhan kummallakin forkalla kaikki on paskaa ja koutsille kenkää tyypit mutta se nyt varmaan kuuluu asiaan. Molemmin puolin asioita otetaan hieman välillä pois oikeista asia yhteyksistä ja niistä sitten saa toooosi hauskoja olettamuksia väännettyä.
Mutta lopuksi pitää todeta, kehuja pitää antaa kun on aihetta, kuten täällä on ennenkin todettu ja tehty.

31 tykkäystä

Sen oon viimeaikoina huomannu, että monet viestit täältä, päätyvät myös sinne. Sitten niille siellä naureskellaan ja boostataan omaa egoa, kun ovat “parempi kiekkofoorumi”. Varsinkin tämä monien Ilvesläisten monotus sai aika häslingin päälle siellä.

Eipä niistä kannata välittää, me ollaan kopioitu niiltä jo kaikki. :slight_smile: Ne on ne muutamat ketkä ei voi vahingossakaan sietää Tapparaa ja jokaisesta asiasta väännetään jotain pa*kaa. :smiley:

8 tykkäystä

Joo ja parasta, tässä on se, että lause “Ne Pelkää” on useasti käytetty, samalla, kun Tappara asuu foorumilaisten päässä ilmatteeks

1 tykkäys

Tämä ristiinlinkittely on typerää ja vielä enemmän sitä on viestien screenshottailu ja luvaton uudelleenjulkaisu toisessa mediassa. En ymmärrä mitä tällä haetaan tai saavutetaan? Kyllä sieltä kiinnostuneet löytävät tiensä tänne surffailemaan ja päinvastoin.

Ping @000

4 tykkäystä

Halutaan näyttää kuinka huono tämä foorumi on, kun sinne otetaan vain huonoimmat haukkumaviestit. Jospa viesin ne kaikki onnitteluviestit mitä täällä on sinne, niin mitäköhän tapahtuisi?

Tässäkin kannattaa luottaa mitattaviin tuloksiin – Ilvesfoorumi on hiljainen kuin hautausmaa tähän verrattuna, vaikka siellä on jalkapallokin vetoapuna. Ollaan siis Tampereen ykkönen tälläkin saralla ja itse asiassa koko Suomen. :wink:

43 tykkäystä

Ovatko tämä ja ilvesfoorumi nykyään ainoat “seurojen” keskustelupalstat? Vielä jokin vuosi sitten lähes kaikilla oli ja joillan useampiakin, mutta eipä ole ainakaan kovin vilkasta toimintaa.
SaiPa, KalPa, JYP, HIFK, Jokerit, Blues, TPS, Ässät,…

Kannattaa muuten käydä katsomassa millanen kuva tuli “Muiden joukkueiden fanitoiminta”-ketjuun siellä. En tiedä saanko laittaa sen tänne, mutta jos en niin suosittelen. Eiköhän se kerro kaiken tuosta foorumista.

1 tykkäys

Pitääkö tostakin mieli pahottaa :sweat_smile:

En ny välttis pahottanu. Hekotutti vaan. Ja ei tollasia ny täällä hirveesti näy. En tiedä johtuuko moderoinnista vai mistä.

Itse olisin mielissäni, kun ilvesläiset pidättäytyisivät kommentoimasta täällä ja vice versa tapparalaisten osalta.