On samalla tunnustettava, että tässä ketjussa täällä on harrastettu samaa jo vuosia.
Itse en oo rekisteröitynyt Ilves foorumille mutta kyllä mä tykkään, että täällä saa niin Ilves, Kärpät, HIFK, TPS ja Lukko faneilta vähän kommentteja eri näkökulmista. Varmaan jonkun joukkueen fanit unohtui mutta noista jengeistä nyt täällä eniten tuntuu olevan kirjoittajia.
Itse koitan seurata melko objektiivisesti Tapparan pelejä mutta aina välillä sitä huomaa, että omatkin värilasit puskee kommenteissa lävitse.
No teknisesti tämä minun aloittama keskustelu on juuri tätä. Paljon hyvää sielläkin ja pääosin kaikki joukkueisiin ja itse peliin liittyvä keskustelu on sellaista, missä tunnustetaan tosiasiat eikä pidetä omaa joukkuetta aina parhaana
Tappara “alkaa olemaan” kyllä Liigan Tampa Bay. Omat tykkää, jatkuva dieselmenestys ja kaikki muut vihaa. Nyt pitäisi lyödä tuolle ensi kaudella stoppi
Tämä tuo hymyn huulille.
Käykää ihmeessä lukemassa. Kyllä on hyvää viihdettä.
Voidaan saman tien lykätä Ojis Lekin bussin alle turvaan, koska Ilveksen pakit (kaikki) tulevat raatelemaan muuten Niko paran.
Olisikohan ollut hieman huumoria mukana noissa viesteissä?
ja kevväällä itketään taas. Juicen Yhdessä itkien sopii kuunteluun…
Vaikka miten lukee, niin huumori noista loistaa poissaolollaan.
Kokonaisuudessaan aika realistiselta vaikuttaa foorumin anti asiaan: kova hankinta.
Taistelet kyllä nyt näkymättömiä kommentteja vastaan. Puhutko Tampereen Tappara ketjusta? Eihän tuolla ole kuin pari jotain “ei ole muita kun makuupaikkoja tarjolla” kommentteja. Muuten lähinnä hämmästellään kovaa hankintaa.
Siellä varaudutaan jo innolla uuteen kauteen ja isojen pakkien liaanikiekkoon.
En minä vaan sieltä mitään kauhiaa viihdettä löytänyt. Ihan fiksuja kommentteja jopa.
Kyllähän se tietenkin voi katkeralta naapurissa tuntua, kun ensiksi julkaistaan jotain isoja ,hitaita ja kankeita äijiä ollaan tohkeissaan niistä ja sitten Tappara painaa tuollaisella Khl:n maalipörssin voittajalla.
Onhan Jokipakka ihan saman tason hankinta. Eliittiä Liigaan molemmat.
Ei kai me katkeria olla.
Enemmän ihmettelyä ja tyytyväisyyttä.
Tampere, kiekon kehto Suomessa
Jokipakka saa alkaa valmitautua ottamaan blokkia nilkkaan.
En tykkää pelaajien vertailusta keskenään, enkä varsinkaan jos pelipaikka on eri. Mutta, mutta. Jokipakka on pelannut 150 peliä NHL:ssä, mikä on kovin Liiga. KHL:ssä 242. Ojamäki on pelannut 0 peliä änärissä ja 48 peliä KHL:ssä, yhdellä koronakaudella.
Kovia hankintoja molemmat!
Et tykkää vertailla, mutta vertailit silti.
Kovia hankintoja on molemmat ilman muuta.
Et tykkää, mutta vertaat silti
Vain toisella näistä on olympia- ja mm-kulta plakkarissa. Ja tosiaan edellisen kauden maalipörssin voitto KHLstä. Jokipakka ei tainnut mitään pakkien kategoriaa voittaa/olla lähellä voittoa.
Vedin tuon ylempänä olevan kommenttini jäätävällä sarkasmilla, mutta täytyy vielä lisätä, että en minäkään vertaile…mutta Ojamäki on kovempi!