Jees ja alle siis tulee ohut kypärämyssy. Oikein kylmällä merinovillainen, mutta edelleen ohut. Kypärän vaahtomuovit toimivat eristeenä. Tuubihuivi voi toimia tarkoitukseen myös.
Joo, Buff menee hyvin sekä kiekko- että laskettelukypärän alle.
Tänään oli Uphillit ranteissa, tehot 2+2 ja ilmeisesti peli-ilme hyvä, kun kopissa tuli kettuilua vuoron jälkeen. Kävi siis kuten Saravo epäili - kädet lämpenivät.
Pelatessa noita ei edes huomaa. Sama kuin olisi tennissukan varsi ranteissa. Sivuhyötynä suojaavat vähän urheilukelloakin.
Ajattelin kävästä kans vielä noi hakemassa. Mulla on ollut jo useamman vuoden Bauerin rannesuojat, ne on vähä paksut mutta niihinkin tottunut, enkä huomaa. En usko, että noihin viiltosuojiin siis itsellä tarvii erikseen totutella.
E. Kumpaa kokoa sulla on ne? Tai no, kysymyshän on tyhmä, koska vaikea verrata tietämättä ranteiden paksuutta.
Mulla on L/ XL:t. Olen aika keskiverron kokoinen kaikipuolin. Vois olla tiukempikin rahtusen, mutta ei noi kyllä käytössä valukaan yhtään.
Tämä juuri. Siksi onkin erikoista, kuinka vähän noita käytetään, vs. hyöty jos pahin mahdollinen meinaa toteutua.
Yleisimmin kaulasuojaan tätä tekniikkaa jo sovellataan. Itselle toimivin malli on “hikipukuun” integroitu kaulasuojus: ei liiku, valahda eikä hinkkaa tarrakohdastaan kaulaan ihovauriota kauden kuluessa. Sukkiin on myös olemassa viiltosuojamallia, mutta toistaseksi olen itse pysynyt kompressiosukissa, jotka toimivat itselleni parhaiten.
Toivoisin, että seuraava steppi olisi viiltosujatut alushousut. Itse siis käytän kompressiotrikoita (lyhyt malli, n. polveen asti). En pidä vaihtoehdoista, johon suoraan on yhdistetty alasuojat ja sukkakiinnikkeet, vaan ne minulla on sujana erikseen. Mutta nämä alasuojat saisi olla myös viiltosuojatut. Tätä toivoisin, koska lätkäsousujen sisäosat eivät olen kovinkaan suojatut ja housut muutoinkin tuppaa liikkumaan. Kaatumistilanteissa siis on riski, että luistin tekee viillon reisivaltimoon. Vammamekanismi ei varmaankaan ole kovinkaan yleinen, mutta erittäin vakava, jos yhtään ihmisen anatomiaa on seurannut. Kun kerran viiltosujatuista varusteista saadaan näinkin mukavia, kun yllä on mainittu, ei ne eroa normaaleista alahousuista mitenkään. Itse siis ostaisin “henkivakuutukseksi”.
Kiitos paljon avusta tässä viiltosuoja-asiassa, jolla sain määritettyä itselle sopivaa kokoa!
Noita uphill rannesuojia myydään Jp10 kiekkokaupassa, kiekkobussin takana oleva uusi myymälä (hinta 15€). Siellä on vaan tuota l/xl kokoa tällä hetkellä hyllyssä, koon puolesta komppaan edellisiä, joku M/l koko väliin voisi olla hyvä, kaikilla ei oo kuitenkaan paksut ranteet.
Tuonne Hakametsäänn on tullut myös Kiekkobussin ex-myyjien vetämä Hakametsän lämäri kiekkokauppa, jossa ainakin pro sharpin teroituskone, muista palveluista ei tietoa koska en ehtinyt siellä vielä poiketa, ja myymälän tarkka sijainti hakametsässä ei itsellä tiedossa.
Jos joku PK-seudulla kaipaa Uphillin viiltosuojia, Kaaren Prismassa on hyllyt täys molempia kokoja hintaan 11,95€.
Tuo mulle.
Kalevan Prismassa on kans.
En ole palstalta huommannut onko kerrottu, Tapparan pelaajien luistimissa näkyy 10 ainaki osalla vai onko kaikilla. Onko se luistimen joku merkintä vai onko se jokin sponssi?
Olisiko partnereista Team Sportia10?
Eli urheiluvälineliike Tampereella. Ok.
Tapparalla ollut jo usean kauden ajan nuo mainokset luistimissa. Ja tänä vuonna se on siis tuo sporttia 10. Jännä homma kun ko puljun omistaa tunnettu Ilves henkilö. Toki Sportia 10 tehnyt pitkään yhteistyötä Tapparan kanssa.
Jos Hiitelään tarkoitat, ei ole omistanut enään vuosiin. Nykyinen omistajakaksikko ei varsinaisesti ole kummankaan seuran miehiä julkisesti.
Ok. Kiitoksia korjauksesta. Juuri Hiitelää tarkoitin.
Mailojen korjauksesta juttua:
Ko. kaveri kyllä osaa hommansa, hyvä maine hänellä pk-seudulla - korjaa aivan kaikkia kamoja. Tuo Teräpiste siis palvelee Malmin jäähallilla, jos jotain täällä kiinnostaa.
@Vekki-Keke Ennen oli vierä radikaalimpi ero, kun toinen oli Filppulan NHL Custom Pro. Melkein suora lapa ja erikoisvahvistettu nilkka. Sillä oli tosi vaikea vetää, mutta loistava aloittaa ja lavan ansiosta hyvä rystypeli.
Nykyään sentään lapaprofiili on likipitäen sama😏