Jamie Hersch vai Kelly Nash

Minua on jo pitkään askarruttanut tämmönen kysymys, kumpi näistä?

• Jamie Hersch
  • Kelly Nash

0 voters

Epäreilu asetelma alemman daamin suhteen, kun hänen kuvansa on pieni ja huonolaatuinen.

Hankala kysymys, kun ei tiedä kummalta puolelta alempi nainen pelaa. Onko right vai left?

1 tykkäys

Nyt vaihdoin kuvan, en osaa yhtä suuriksi laittaa. Paitsi tuo etupuoli on Kellylla suurempi :smiley:

1 tykkäys

Haiskahtaisi hiukan kumitisseiltä mutta siitä huolimatta oma ääni hänelle.
Ihan on ihmisen näköinen…:yum:

Tässä tulee meidän ero Ilveksen foorumiin. Me pystymme käymään näinkin ylevää keskustelua sen sijaan, että pohtisimme Mikin tekemisiä ja sanomisia ja onkohan sillä pelimerkkejä. Tappara on kaikessa MONIMUOTOISEMPI.

Äänestin itsekin, mutta enpä kerro kumpaa.

1 tykkäys

:grin:
Tässä uudessakaan kuvassa ei selviä vieläkään kätisyyttä, mutta yksi huomattava asia. Alemmalta naiselta puuttuu toinen jalka.

1 tykkäys

Tiiäkkö Oijennus mitä?

Ei tuntuis missään

2 tykkäystä

No perskeles…
Tässä äänestyksessä äänet olivatkin piilossa ja minä menin paljastamaan puoluekantani.:laughing:

Rintojen paino kallisti vähän vaakakuppia nyt jälkimmäisen puolelle, vaikken kyseistä neitokaista tiedäkään. Herschiä on sentään vähän tullut livenä nähtyä, ja mukavan oloinen tyttönen on kyllä. Vaikuttaa enemmän naapurin tytöltä kuin tämä toinen vaihtoehto. Orastavassa krapulanpoikasessa päädyin silti tähän valintaan.

Tissit!

edit: Luonne on minulle tärkein, siksi tissit!

8 tykkäystä

Muttei mitkään Siivoustissit

2 tykkäystä

Mä arvasin että tämä vedetään tähänkin.:laughing::laughing:

2 tykkäystä

Kyllä se vähän hidastaisi siivousta. :grinning:

Jamie, koska hänellä on lapa jäässä ja pipa päässä.

1 tykkäys

Kyllä mää kohta lähden katsomaan siivoustissejä.
Alempi on kyllä monimuotoisempi, mutta pistetään Jamielle.

Onko Jamie ottanut Mikiltä vähän vaikutteita :mikki:

https://www.instagram.com/p/BNcXTH0DCCS/?hl=fi

https://www.instagram.com/jamiehersch/?hl=fi

1 tykkäys

Tämä kuva ratkaisi ääneni kohtalon.

1 tykkäys

HÄVETKÄÄ😂 Ääni Minna Korkalle.

2 tykkäystä

Jamie saa ääneni, meidän Cheerleaderit voittaa nuokin molemmat, varsinkin oranssit " housut jalassa "…:smiling_imp:

3 tykkäystä