Joku tilasi Tapparalta COVID 19 -fanipaidan

Välttämättä ei kulje paita päällä, mutta vaikka kulkisikin niin mielestäni pahoinpitely on paljon paheksuttavampaa kuin paidan päälläpitäminen. Nyt vähän ruuvia löysemmälle.

7 tykkäystä

Mulle on ihan sama mitä kukakin tekee, en ole lyömässä ketään, eikä toi pahennusta minulle aiheuta lainkaan. Mietin vain niitä joita Covid tulee tavalla tai toisella koskettamaan ja saattaapi herkentää henkistä tilaa, sitä tuolla luu vitosella meinasin.

Joo, mitään syytä ei ole tuon paidan takia ketään lähteä pahoinpitelemään. Ja ei siellä kylillä edes pitäis kenenkään kai “hillua” näinä aikoina.

Jaa tällänen lapsellinen lynkkausmeininki… Vois jo harkita omaa paitaa. Niin pääsee ajankuluks luuvitosia vaihteleen, niistä hommista onkin jp aikaa. Herätyskello nyt!

5 tykkäystä

Kuka puhui tästä hetkestä tai näistä ajoista, mun hilluminen oli viitattu tulevaisuuteen kun tämä kriisi on ohitse ja seuraukset laskettu.

Ok. No, ihan sama. Pahoinpitely olisi junttimaista ja typerää toimintaa.

Mistä me edes tiedetään mistä syystä tuo kaveri tuon paidan on halunnut. Tuskin ainakaan sairastuneille riskiryhmäläisille tai muille joita asia vakavasti koskettaa haluaa irvailla.

1 tykkäys

Typerintä oli teettää toi paita ja mainostaa sitä somessa. Mutta hän on tehnyt mitä on.

Ei ollut tarkoituksena syytellä sua pahoinpitelyaikeista, mutta oli jo ketjun toinen viittaus nyrkkitappeluun paidan kantamisesta. Aiheutuneekohan kenelläkään kuitenkaan moisia väkivaltaisia tunteita paidasta.

Kyllähän toimistolta voi tilata paidan millä tekstillä haluaa. Ihmisiä on kaikenlaisia.
Mutta se että Tappara suoltaa toimistoltaan ulos tuollaista paskaa on noloa ja tyhmää.

Toivottavasti ei ole, mua vaan pelottaa se ajatus että kun me ei vielä tiedetä tämän kriisin lopullisia seurauksia niin ei myöskään tiedetä mitä tuntemuksia tuon paidan näkeminen joskus tuleivaisuudessa aiheuttaa joillekkin.

Vastasin tuohon kyselyy suunnilleen ainoana pahoittaneeni mieleni😁.
En voinut toistakaan vaihtoehtoa laittaa, koska koen sen hyväksyntänä. Jos kolmas vaihtoehto olisi ollut: Tilaaja on idiootti, niin olisin tähän täpän laittanut😁

7 tykkäystä

En pahoittanut mieltäni paidasta. Lähinnä mietin skenaariota, jossa joku menettää esim. läheisiään kyseisen taudin takia. Miltä tuntuu nähdä siinä vaiheessa joku tälläinen paita päällä.
Toivottavasti paita pysyy tällä henkilöllä vain kotona. Aihe saattaa tulevaisuudessa olla entistäkin herkempi.

6 tykkäystä

Mistä sinä tiedät miksi hän sen on teetättänyt ja millä motiivilla? Voihan se olla vaikka muisto tästä kaudesta ja ajasta. Mitä pahaa tuossa esim. on? En itse keksi.

Pahoinpitely olisi ylivoimaisesti typerin teko.

Kerro se esim italialaislle jotka todennäköisesti aika pahalla katselisivat paitaa jossa on virus ja vuosiluku selässä kun ihmisiä kuolee useita kymmeniä tunnissa k.o. virukseen. Eikä tämä kriisi Suomessakaan ohi ole.

En tiä mitä nää on mut löytyy sitä sieltä ja muualtakin.

turin-italy-march-08-a-youth-pictured-wearing-a-juventus-jersey-bearing-the-name-covid-19-the-official-name-for-the-coronavirus-disease-before-the-serie-a-match-between-juventus-and-fc-internazionale-at-allianz-

15840924812253

2 tykkäystä

En näe eroa esim Titanic 1912 Swimming team hupipaidoille. Joo, Tapparan logo on paidassa, mutta mitä sitten… Joillekin tämä tuli “too soon”… Itsekin näen tämän juurikin seuran tukemisena vaikeina aikoina. Huumorintajuja on monenlaisia, eikä ole olemassa väärää huumoria.

3 tykkäystä

Minä näen. Tuo on jo aika selkeää kovaa mustaa huumoria, mutta tässä on vielä epäselvää onko tuo edes huumoria.

Tosin en ole hänen kommenteistaan tietoinen.

1 tykkäys

Mitäs se on, jos ei huumoria? Eikös Titanicissakin kuollut paljon… Tämä koskettaa kaikkia, eikä täten “huumori” kohdistu mihinkään tiettyyn ryhmään tms…

Esimerkiksi pelkkä muisto tästä ajasta ja kaudesta milloin oli korona.

1 tykkäys

No sekin se voi olla, siinäkään ei olisi mitään väärää. Moni mieltää ilmeisesti huumoriksi, kun noin mieltään pahoittaa/paheksuu…

1 tykkäys