Juuri näin. Eikä varmaan Jonne halunnutkaan tuoda Tepsiä esille, mutta tahtomattaan kuitenkin tuo.
Anssi Salmela halaamassa tasavalla presidenttiä torijuhlan lavalla jne, näitä sattuu.
Minusta toi Jonnen tempaus tiivistää Tepsin kauden aivan loistavasti. Eteenpäin, kellekään ei käynyt pahasti.
Mä nään tämän asian vähän toisin, se on mun mielestä nimenomaan heikkoutta jos aikuinen ihminen kuittaa mokan huumorilla eikä ole munaa sanoa ”sori, tuli mokattua”.
No tehköön Jonne pippelinsä kanssa mitä tykkää, sen verran vähän Jonnen vehkeet kiinnostaa etten oo viitsinyt kaivaa kuvaa netistä.
Mutta imagollista vahinkoa se tepsille teki, se on asia mikä on ihan varma.
Kyllähän näitä silloin tällöin sattuu. Seuratasolla harvemmin? Maajoukkueesta tulee tosiaan mieleen Nurmisen veivit, Jutin eteenpäinmenot, Hagmanin perseenvilautus bussista. Salmelan toilailu lievempi juttu vaikka ressaa halaiskin, kännissä tosin, Salmela siis. Mutta joo, eteenpäin, minäkin.
Minua kiinnostaa tuon kuvan lähettäjä. Miettikää, jos se olisi seuran pelaaja tai työntekijä…
Vaaraton mokahan tuo oli sellaisenaan. Mutta miettikääpä Sidney Crosby tekemässä sama, reagoisiko (oikea) ammattilaisseura? Vaikkapa sitten pelaajan puolelle asettuenkin, sekin on yksi tapa.
Oli kuvan lähettäjä sitten kuka tahansa, niin tuollainen on huomattavasti tuomittavampaa kuin alasti sammuminen. Ainakin mun kaveripiireissä.
Miksi tähän nyt täytyy miettiä mitään muuta seuraa, tai ketään muuta pelaajaa? Tuo on lähtökohtaisesti jo niin absurdi ajatus Crosbysta, etten uhraa sekuntiakaan. Mentäiskö tällä pelaajalla ja pelaajan edustamalla seuralla, mikäli sitä nyt on tarvetta edes tähän sitoa.
Tää uutinen ois paljon surullisempi jos TPS ois huomenna tulossa Hakametsään. Nyt lähinnä surullinen paha moka Monnilta pettymykseen päättyneen kauden jälkeen. Itsepähän tuosta eniten kärsii, joten mielestäni kaikki ihan ok. Toki joku anteeksipyyntö tms. olisi ehkä fiksu veto tähän paikkaan.
Tekevälle sattuu😆
Ihan hauska juttu koko keissi ja osuvasti kyseessä on juuri Jonne, joka muutenkin loistaa Twitterin puolella. Hyvä kuitti myös Jonnelta kaikille kukkahatuille, jotka tätä paheksuu.
Jos en väärin muista, niin huonojen elämäntapojen ja juopottelun takia sai Saipasta potkut aikoinaan…Nykyään taitaa sentään kaudet mennä suht urheilullisesti, mutta kun kausi loppuu, niin on sokka irti…
Tässä ketjussa olen kyseenalaistanut Jonne Virtasen toimintaa. Ja edelleen seison sanojeni / tekstieni takana.
Rakkaat mussukat, en minä ole kukkahattuilija, en myöskään tämän asian tiimoilta nosta mielestäni itseäni jalustalle.
Pohdin tätä asiaa lähinnä pelaajan sekä organisaation ja organisaatio vs pelaaja tiimoilta. Mikä on pelaajan vastuu organisaatiolle ja mikä ei…
Terveisin:
Pienimunainen kukkahattuileva jeesusteleva itsensä jalustalle nostava jättimulkku.
Tuskin tollasta tilannetta olisi edes tapahtunut jo Tps pelaisi huomenna Hakametässä.
Älä viiti… Tuskin kovin moni jääkiekon ulkopuolelta edes tietää kuka on Jonne Virtanen… Ihan normaalia että nollataan kausi ja vähä roiskuu. Eikä Jonne ole mikään iso julkkis jonka tarvis varoa tekemisiään.
Ei varmasti, mutta sitten jo ensi viikolla viimeistään…
Mun mielestä nämä jutut on luokkaa - noh…Ollakseni täysin rehellinen: jotta noi juniorijääkiekkolijat rupeaa hyppimään tuolla alasti humalassa niin tarvitaan varmaan vähän enemmänkin ärsykkeitä kuin ihan pelkästään yksittäinen Jonne Virtanen.
Toki esimerkki nyt on huono, mutta en nyt tässä kohtaa ihan hirveänä riskinä näkisi, että tästä muoti-ilmiö tulee. Kyllähän noi kiekkojuniorit varmasti vaikutteita perussuomalaisesta (huom. ei puolue) junttiudesta näkee ihan ilman Jonne Virtasen kontribuutiota. Ei kuitenkaan nyt ihan ensimmäinen kerta tässä maassa, kun pyöritään alasti humalassa paikoissa, joihin se ei välttämättä niin sovi.
Keskustelu lähtee Jonne Virtasesta yleiselle tasolle…
Kiekkojuniorit hakevat esikuvia seuran edustusjoukkueesta. Rohkenen jopa väittää, että jokaisella juniorilla on oma esikuva omasta seurasta ja esikuva änäristä.
Ketä herranjeesus kiinnostaa? Hölmö temppu ja varmaan ei kannata matkia perässä, mutta rapatessa roiskuu. Mennään eteenpäin
Ei kai kukaan kiistä, että hakevat esikuvia, mutta en silti suostu vetämään tuohon “on yhtä suuri” -merkkiä väliin. Tuntuu, että suurin vaikutus tapahtuu meihin, jotka tätä seuraavat.
Eli nyt kaikki Tepsin c-junnut alkavat vetää munasillaan pitkin katuja👍🏻