Joulukeräys vähävaraisten perheiden Tappara-fanilapsille (2021)

No niin, nyt on hyvän näköistä settiä mitä @Kirre on hoitanut lahjoituksilla pöytään.

Otetaas keräykseen pieni loppukiri - tämähän on puhdas win-win tilanne kun vekarat saavat hyvän mielen, Tappara uusia kannattajia ja osallistujat joulumieltä & antamisen iloa.

:christmas_tree: :mikki:

@henkilökunta Kiinnitin tämän palstan kärkeen pariksi päiväksi, kun on sopivasti tuplapelit tulossa.

11 tykkäystä

En tunne tätä järjestelmää, mutta voiko tässä kohdentaa lahjoituksen jollekin? Haluaisin antaa tuolle avainnauhan toivojalle jotain ”kunnollista”?

Laitatko yv:n

7 tykkäystä

Rouenin maali maksaa mulle “vaan” euron, Tapparan kympin että ei kannata Piiroisen lasten takia ruveta hörppimään.

8 tykkäystä

Mulla sanoo verkkopankki, että viite ei ole oikein. Onko tuo 260086 siis tarkoitus laittaa viesti-kenttään?

2 tykkäystä

Kyllä se mulla viitteenä toimi, oliko tilinumero oikein?

1 tykkäys

Viite toimi myös (eihän ole välilyöntejä tms väärissä paikoissa?).

Hyvää Joulua :santa: :gift:

5 tykkäystä

Ainakin itsellä Dansken kautta lahjoitettuna onnistui. Mutta viestikentän ”Hyvää joulua” -toivotus ei mennyt läpi. :christmas_tree:

7 tykkäystä

Osallistuttu! Kiitos @Kirre asian organisoimisesta. Tämä on tosi hieno tempaus ja mahtavaa nähdä jälleen kerran tämän palstan voima!

Hyvin toimi myös viitenumero, viitaten yllä mainittuihin ongelmiin.

7 tykkäystä

Osallistuttu. Omakin joulumieli koheni samalla :santa: Kiitos @Kirre loistavasta aloitteesta!

6 tykkäystä

Osallistuttu. Hyvää joulua!

7 tykkäystä

Mielellään sitä on mukana näin hienossa toiminnassa. Kiitos Kirre!

7 tykkäystä

Mukana.
Mahtavaa toimintaa @Kirre.
Hyvää Joulua!

6 tykkäystä

Laitoin kaikkien kolme erän edestä. Kun ei ole korona-aikaan paljon ehtinyt tuhlaamaan.

Nyt odotellaan siis kaksinumeroisia löylyjä. Soitellen sotaan, takki auki! Niin on aina sujunut hyvin. :laughing:

5 tykkäystä

Mä voisin lähtee tähän mukaan mutta opiskelijana ruuvaan vähän sääntöjä! :grin: Jokasesta maalista, ihan sama kumpi tekee, potti nousee 2€. Jokasesta Oton maalista kilahtaa 4€ “ylimäästä”, eli 4€+2€=6€! :wink:

11 tykkäystä

Callen maalista vitonen?

5 tykkäystä

Maalintekijöiden pelaajanumeroista saisi jonkun hauskan, mutta mahdollisesti hazardin laskukaavan :wink: Aina kaksi ensin yhteen ja kolmas miinusta?

Voisin ottaa tämän, mutta otan vielä jakojäännöksen 150:n kanssa. Kun tuli jo kunnon könttäsumma lyötyä sisään.

2 tykkäystä

Tai kovimmat kertoimet näille moilasille, Bertrandeille ja virroille.

1 tykkäys

Morleyltä ja Plazerilta hattutemput tilaukseen

2 tykkäystä

Bertrand? Niin, voihan se kolikko jäädä myös ilmaan.

Eivais, siellä on pullo täynnä le tomatopûréé’tä. Odottaa vain tuloaan.

1 tykkäys