Ei ollut, täytyy kokeilla huomenna tietokoneella.
Vaikkakin pistin jo, mutta kun en ole opari niin pistän vielä tuplasti sen, mitä @Treppu joutuu pulittamaan.
Olkoon joulunne hyvä!
Erinomainen keräys, kiitos organisoinnista!
Sitä riskiä en pysty ny ottamaan mut hyvä idea silti!
Sama juttu, hyvin näytti Dansken kautta toimivan. Viestejä en tullut edes ajatelleeksi. Tai ajattelin, ettei se viesti kenellekään varsinaisesti mene.
Saattaa olla, että palaan vielä tähän keräykseen. Katsotaan nyt nämä seuraavat ottelut…
Yksinkertaisin olisi Tapparan maalintekijöiden pelinumerot laskettuna yhteen. Mutta ehkä otan vähän pienemmällä riskillä Tapparan ekan maalin tehneen pelinumeron.
Moro!
“Kunnon lahjan” antamiseen on pari eri vaihtoehtoa.
Helpoin tapa on tehdä avainnauhan hintaa suurempi lahjoitus. Itsellä on tarkoitus ostaa kylpypyyhkeitä lahjoiksi, jos lahjoitusten määrä niiden ostoon riittää. Avainnauhaa toivonut muksu kun voi olla esim. valkannut halvimman mahdollisen vaihtoehdon, jotta edes sen saisi. Ja itsekkin mieluiten avainnauhan kaveriksi jonkun vähän paremman lahjan haluaisin antaa. Koska rahat menee suoraan Hopelle, en valitettavasti itse näe yksittäisiä lahjoituksia.
Toinen tapa on käydä itse ostamassa haluamansa tuote, viedä Hopelle ja sanoa, että haluaa, että joku avainnauhaa toivonut saisi sen.
Kirre
Itselläkin viitenumero toimi, joten olisko kirjoitusvirhe ollut jossain? Tai turhia välilyöntejä?
Eli jos haluaisi pistää kuusen alle vaikka kaksi vetoketjuhupparia niin ei ole mahdollista online?
Liekkö Hopen mahdollista tulla “padan” kanssa vaikka keskiviikon peliin Areenan Tappara-kaupan ulkopuolelle?
Ratkaistaampa tämä nyt jotenkin, ettei jää yksikään lahjoitus tämän vuoksi tulematta!
Jos joku haluaa lahjoittaa esim. nuo mainitsemasi 2 hupparia online, niin voin isomman lahjoituksen vuoksi tehdä niin, että jos lähettää minulle 7.12-10.12 välillä tekemänsä lahjoituksen maksukuitin yv:llä, niin ostan lahjoittajan toivomat tuotteet keräyssummalla.
Itse yksityishenkilönä kun en muuten yksittäisiä lahjoituksia näe. Ja voisin kuvitella, että Areenalle keräyspaikan hinta on niin kallis, että siihen menisi enemmän rahaa kuin lahjoituksia tulisi. Jokaisella lahjoituksella ostetaan lyhentämättömänä Tapparalahjoja. Ja liian pientä lahjoitusta ei ole, vaikka tässä “kunnon lahjoituksesta” puhe onkin.
Ensi vuodeksi voin koittaa kehittää keräystäni toiveiden ja vinkkien mukaan.
Kuvan nallen huppari istuu vähän kuin mun hupparit nykyään. Hunaja maistunut liikaa ja muutamat aamujäät kieltämättä jäänyt vetämättä.
Mutta niitähän saa kaupasta. Aina puolivuosittain isomman
Sä olet hieno ihminen @Kirre. Uuden Nokia-areenan kokoinen peukku.
Kiitti! Ihana saada kivaa palautetta porukalta keräyksestä!
Piikki auki tämän viikon Tappara edustuksen otteluihin. Jokaisesta Tapparan tekemästä maalista lipun hinnalla (18€) keräykseen.
Päivitys:
Jaa, keräys loppuukin jo ennen lauantain Kärpät-peliä. Arvataan siihen viisi Tapparan maalia. Kertymäksi tulee siten (3+4+5)*18=216€.
Osallistuttu luvatusti.
Avausmaalin tekijäksi merkittiin sitten lopulta pelaaja numero 88, Kyle Platzer.
Juu, ekan erän jälkeen 88+19=107 siitä jakojäännös 150:n kanssa, edelleen 107. Seuraavan maalintekijän numero otetaan pois miinuksena…
Nyt lienee 88+19-9+91+27=216 % 150 = 66 euroa. Ja varaa nousta 94:n verran pelinumeroita, ennenkuin leikkaantuu taas 150:n jakojäännöksen takia.
Jakojäännös 150:n kanssa olis antanut vain 5. No laitoin sen täydet 150 euroa. Jos sillä muutaman lapsen saa iloiselle tuulelle
Mukana ollaan! Hyvää joulua!
Pakko sitä itsekin oli osallistua. Täältä kanssa peukku järjestäjälle eli @Kirre