Juha Metsola

Semmosta karvan verran yli 90% ollut torjuntaprosentti Klotenissa kahtena viimekautena. Ehkä vähän tätä Metsolan rekryä ihmettelen koska kaveri kummiki 35v jo. Ei varmasti tuu pelaa samanlaista määrää kun Heljanko eli siinä mielessä nähdään maalilla vaihtuvuutta enemmän mutta vähän erikoinen ratkaisu antaa tuonikäiselle veskarille 2v lappu.

4 tykkäystä

Tässä nyt taas pitää muistaa, että molarit on eri puusta kun kenttäpelaajat. Ei 35v kahden vuoden lapulla ole mitenkään ihmeellinen.

15 tykkäystä

Ei se 35 ole mikään ikäloppu ja @Lusikkamies tuossa ylempänä kertoo, että Metsola on pitänyt itsestään huolta. Varmasti Kohonen saa enemmän pelejä, kuin Randelin viime kaudella, mutta Metsola on varmasti ykkönen ensi kaudella. Kohonen voi ottaa isoja harppauksia ja jos tekee kovaa töitä, niin voi status vaihtua. Silloin on hyvä olla luotettava pari, jonka voi heittää kentälle.

5 tykkäystä

Ja veikkaanpa myös, että Tappara on nämä mahdolliset riskit ( mitkä ovat hyvin pienet) käyneet läpi ja jos he ovat sitä mieltä, että Metsolalle voi tarjota suoraan 2v lappua niin minä en jaksa murehtia asiaa sen enempää.

Tervetuloa Juha takaisin!

18 tykkäystä

En missään nimessä epäile Metsolaa maalivahtina, hänelle jos jollekkin sen kannun soisi. Lähinnä vaan tähän Tapparan strategiaan linjaten hieman outo rekry, kuvitelmissa oli että hommataan siihen joku nuorempi kaveri ykköseksi ja kokenut kakkosveska. Ilmeisesti tuo Kohonen on sitten ”project Heljanko”. Toivon että Metsola on päässyt 10 vuotta vanhoista painajaisistaan eroon ja torjuu meille sen neljännen putkeen

1 tykkäys

Just hyvä, että kaksi vuotta. Jos ei koppi tartu Juhalla niin meillä on loistava nouseva Kohonen taustalla Juhan ja Akin opeissa.

2 tykkäystä

Mikä on Tapparan strategia maalivahtien suhteen?

Juha Metsola on itselle se kaikkien aikojen paras Tappara-veskari. Tervetuloa takaisin!

7 tykkäystä

Viime kausi 38 peliä Klotenin 52 pelistä. Torjunta% 90,1 ja päästetyt maalit 3,19. Kloten runkosarjan toiseksi viimeinen ja maaliero -69. Edellinen kausi 37 peliä torjunta% 91,2 ja päästetyt maalit 2,90. Kloten runkosarjan 9 ja maaliero -33, tippui puolivälierissä. Ei siis helppoja kausia Klotenissa.

Hyvä kaksikko Kohosen kanssa seuraavaksi kahdeksi vuodeksi ja tulee pienet fibat takavuosien mestari-oppipoika tandemista kun muuan IFK molari oli vuoden meidän maalilla. :sunglasses:

4 tykkäystä

Nyt nimenomaan lähetään kehittämään Kohosesta seuraavaa ykköstorjujaa. Metsola syö alkuun enemmän pelejä ja kantaa vastuun ja Paavo saa taustalla työskennellä Näykin ja Metsolan kanssa koko ajan kehittyen. Metsolan kahden vuoden lappu kielii siitä, että Kohonen hyppää sen jälkeen ykköseksi mikäli kehitys on oletetunlaista.

16 tykkäystä

Jätkäät hei…jos muuan Jageri painaa vielä 50v kenttäpelaajana Tsekissä paikallista liigaa niin ei 35v maalivahti oo vielä edes vanha💪

Welcome Back Juha…

9 tykkäystä

Eiköhän Metsola ole sen verran maailmaa nähnyt, että Porin lepakkokiekot on jo pyyhitty muistista. Ei se yhtenäkään keväänä siitä jäänyt kiinni, olisi kenttäpelaajien pitänyt Oulussa tehdä enemmän kuin 0 tai 1 maalia voittaakseen 2014 ja 2015.
Eiköhän se kumi tartu edelleen kiitettävästi ja varmasti on nälkää voittaa. On myös loistava “mentori” Kohoselle, josta kaiken järjen mukaan kasvatetaan seuraajaa. Heljankoa ei korvaa kukaan, mutta Metsola on varmasti parhaita mahdollisia vaihtoehtoja, kun kokonaisuutta mietitään.

22 tykkäystä

+35 vuotias veskari ei missään nimessä ole riskitön, mutta tässä vaiheessa vielä varmasti hallittu riski.

Ainakin 50 peliä pitäisi pystyä kauden aikana pelaamaan. On se kuitenkin melkoinen muutos pariin viime kauteen verrattuna.

Aika näyttää ja toivotaan hyvää starttia!

Vieläköhän Metso tulee siniselle vastaan läpiajoissa :sweat_smile:

Hieno saada Mehu- Juha takas! On yksi niistä pelaajista, jotka ovat aina jakaneet rajusti mielipiteitä. Mä oon kyllä tykänny Metsolan persoonasta. Varmaan hyvä mentori nuoremmille veskoille.

2 tykkäystä

Näitä samoja videoita fiilistelly yleensä pienissä pätkissä perjantaisin. Nyt ei tarvi enää fiilistellä.

Puhuiko Savinainen jotain 1,5 viikkoa sitten?

10 tykkäystä

Minulle se The maalivahti kun aloin seuraamaan Liigaa.

Tervetuloa takaisin :blue_heart::orange_heart:

11 tykkäystä

Tämä on jollain tasolla nostalginen paluu itselleni, sillä Metsola oli ensimmäisiä molareita Tapparassa, jotka kunnolla muistan. Tervetuloa takaisin!

6 tykkäystä

Kunhan on samalla tasolla kuin lähtiessään Tapparasta, niin saadaan erinomainen maalivahti mestaruustaistoon. Eikä ole mitään syytä epäillä, että taso olisi laskenut vuosien varrella.

2 tykkäystä

Met-so-la!!! Tätä huutoa on odottanut kymmenen vuotta.

23 tykkäystä

Jotenkin todella outoa, että maalilla on täysi-aikaisesti joku muu, kuin Heljanko. Isot saappaat Metsolalla täytettävänä, mutta jätti myös aikanaan isot saappaat täytettäväksi. Eli jos joku, niin tämä kaveri siihen pystyy, ja varmasti on nälkää voittaa vihdoin se mestaruus! Ja kakkoskassarinakin lupaava ukko, eli hyvillä mielin tämä otetaan ainakin täällä vastaan!

6 tykkäystä