Kertooko herran arvostuksesta jotain jos vain Seiska tekee jutun?
En klikannut juttua auki.
Yksi palstan nopeimmista vastauksista kysymykseen?
Kertooko herran arvostuksesta jotain jos vain Seiska tekee jutun?
En klikannut juttua auki.
Yksi palstan nopeimmista vastauksista kysymykseen?
Kertoo valitettavasti kaiken kaverista, että seiska on ainoa, joka tälle asiantuntijalle antaa palstatilaa.
Edit. Hidas
Tamin nykykunnosta saa jonkinlaisen kuvan Seiskan haastattelusta.
Orastava dementia jäi mulle tuosta päällimmäiseksi kuvaksi.
Oon tavannut Tammisen muuten kerran. Se tapahtui 80-luvulla kun hän oli Tepsin päävalmentajana, veljeni oli tuolloin joukkueen fysioterapeutti. Kesäharjoituskauden aikana pääsin käymään Tepsin kopissa, veljeni siivellä. Veli sitten sanoi Tamille jotain tyyliin, että ”mulla nyt tuli tää Tapparan mies mukana.” Tami oli heti, että ”voitko poistua”. No mähän en sitä tajunnut huumoriksi vaan lähdin kopista pois jolloin Tami totesi, että ”hei, vitsi se oli!” Veli on muistanut, että mä olin jotain mutissut Tamille, että ”mä en tajuu sun huumoria…”
Mutta joo, ihan toisenlainen kuva jäi hänestä silloin, kuin mitä tää julkinen rooli vuosikymmeniä myöhemmin. Mukava mies kuitenkin noin 14-15-vuotiaan silmin.
Jonnet on niin nuoria, mää oon pelennutkin Tamia vastaan
Jotenkin vähän sama fiilis tuosta jäi, vaikka sitä ei suoraan sanottukaan. Vaimo antaa haastattelulle luvan ja on paikan päällä haastattelussa jne.
Miten tuosta haastattelusta saa sellasen kuvan että Tami olis dementoitumassa? Hyvin jätkällä näyttää muisti pelaavan
Tuollaisissa pikku jutuissa kuten unohtuu tv-kanavat ja vaimo avustaa ja vahtii perään. Ikävä kyllä ne merkit on tuossa jutussa kyllä rivien välistä luettavissa selkeästi.
Hyvän maun rajoissa arvioida tietysti kenenkään terveyttä, mutta onhan tuohon juttuun kirjoitettu paljon yksityiskohtia, jotka viittaisivat terveydellisiin juttuihin. Juttu toimisikin hyvänä opetusmateriaalina jossain kouluhommissa
Kyllä se kertoo jo paljon että Juhanin luonteisen henkilön haastatteluun on tarvittu rouvan hyväksyntä.