Valtteri Kemiläisen laitataklaus Sportin Niklas Nevalaiseen 08.01.2020

En usko, että tulee pelikieltoa tai etenisi prosessissa mutta sen näemme lähipäivinä.
https://videos.liiga-services.telia.fi/embed/17162

2 tykkäystä

Jos tuosta vielä pelikieltoa käännetään niin ollaan kyllä niin sairaassa maailmassa, että hyvänen aika.

28 tykkäystä

Ja liigan kurinpidolla on jotain Tapparaa vastaan…

3 tykkäystä

Miten kaverin naama oli metrin korkeudella kun Kemmu kevyesti tuuppasi yhdellä kädellä selästä

Tää oli kyllä yksi parhaita sitten Järvisen puskun.

Ei mulla juuri mitään sanottavaa ollut. Japa (vai oliko toinen tuomari?) paskoi housuunsa ja miellytti kotiyleisöä.

18 tykkäystä

Pahinta tässä on, että tällainen touhu on liigan tuomaritoiminnan tavaramerkki. Oikeasti linjakkaita ja tasaisia tuomariesityksiä on taas yhä harvemmin.

10 tykkäystä

Tää oli kyllä kauden kauhein kalastelu. Tolle Sportin spedelle 5 matsia sukeltamisesta, sit kiviä taskuun ja takas kaukaloon koittaan josko riittäis.

15 tykkäystä

En muista Nhl:ssä moista tuomarivirhettä. Ei vaan taida taso oikein riittää tuomareilla täällä, että näkevät mitä oikeasti tilanteessa tapahtui. Nyt sitten arvotaan 2+10 varmuuden vuoksi, kun pelaaja luistelee päin laitaa omaa kömpelyyttään. Ei tainnut kalastelu olla, vaan satutti ihan itse itseään.

2 tykkäystä

Oli kyllä kauhee teloitus

2 tykkäystä

Kumpikin tuomari viheltänyt satoja pelejä ja nähnyt tuhansia - Japa luultavasti jo miljoonia - eikä kummallakaan mitään aikomusta antaa pelaajan omasta törttöilystä jäähyä vastustajalle. Kunnes tulee joku kravattipölhöjen linjaus muistutuksena.

10 tykkäystä

Törkeetä, törkeetä! Ei mitään muuta, se on ainoo analyysi.

2 tykkäystä

Kyllä mä ymmärrän, että tuomareilla on paine viheltää kaikki tilanteet jotka näyttää pahoilta. Väärin tuo meni, mutta virheitä tulee.

Nuo sukeltamiset pitäisi taas karsia pois kovalla kädellä ja Nevalaiselle pitäisi olla mahdollisuus antaa penaltia jälkikäteen. Jos noiden annetaan mennä läpi niin menee kalasteluksi koko laji.

1 tykkäys

En kyllä sukeltamisesta puhuisi kun sen verran äänekkäästi laitaan kajahti tai sitten aika kova kaveri riskeeraan itsensä jäähyn toivossa.

4 tykkäystä

Olipas turhan hellä kosketus Kemiläisellä alaselkään.

Jos tästä liigan kurinpito ilmoittaa, että asiassa ei olisi tullut lainkaan antaarangaistusta tai ulosajo on virhe niin helvetti on jäätynyt

Täysi moka tuomareilta mutta Japa ja Tappara vieraana johdossa…

2 tykkäystä

Ei lentänyt ulos, 2+10. Meni koppiin, koska ei olisi enää kentälle päässyt.

2 tykkäystä

Olen kyllä edelleen samaa mieltä tästä tilanteesta kuin livenä katsoessa. Kelatkaa tuo tilanne freimi kerrallaan. 1:40 eteenpäin näkyy parhaiten. Kemiläinen ei tee yhtään mitään. Ei edes osu Nevalaisen takajalkaan, mitä hetken aikaa mietin. Kummankaan tuomarin käsi ei nouse ennen kuin jälkikäteen alkaa torikokous.

Pitäiskös Liigan alkaa ottaa näitä räikeimpiä filmauksiakin pois. Muutaman pelin sanktio tästä Nevalaiselle, niin miettii makoilujaan uudemman kerran.

6 tykkäystä

Oli kyllä niin ihmeellinen vihellys… Eihän siinä tapahtunut mitään. Miren pakin pitää noi tilanteet pelata… Hypätä äkkiä laidan ja hyökkääjän väliin ettei sattus mitään.

1 tykkäys

Kyllä on vahva mies Kemmu, jos se tolla otteella noin lujaa paiskas kaverin laitaan. :muscle:t3:

6 tykkäystä

No joo totta mutta siis 10kin liikaa

1 tykkäys

Itse olen pitänyt Levosta sellaisena tuomarina jolla on munaa antaa pelaa lujaa ja antaa oikeutettuja jäähyjä, joten on ihme, jos Japa siinä kohtaa ripuloi housuihin ja laittaa penaltia…

Kosketus oli todella heppoinen, kuten täällä on kohta noin 20 kertaa sanottu ja ihan väärä tuomio…