Jep koska loppukädessä siivous maksetaan verorahoista ja täten välillisesti joudun kustantamaan toisten sotkujen siivoamista. Joten lopettakaa se tarrojen liimailu heti.
Siivoaako noita muka joku? Paitsi vastustajan kannattajat.
No ei todellakaan siivoo, monta tarraa ollu samassa paikassa jo vuosia.
Ei kukaan siivoa koska ketään ei tarrat kiinnosta. Paitsi jotain😉
Tämä isosti. Jokanen voi ite käydä irrottamassa tarrat jos häiritsee
Vaikea irrottaa, helpompi vain raaputtaa.
Kostealla kelillä irtoavat helpommin.
Onko noiden tarrojen idea sama kuin koirilla kuseminen eri tolppiin? Merkataanko niillä jotain kuvitteellista reviiriä?
Yhtä hienolta ne näyttävät kaupunkikuvassa kuin keltainen kusi puhtaalla lumihangella.
Mitähän siellä päässä oikeen liikkuu, kun pitää käydä liimailemassa tarroja ympäri kaupunkia?
Eikö tosiaan ole mitään muuta tekemistä. Taitaa olla Jonnet jotka harrastaa tätä. En voisi ainakaan itseäni aikuisena ihmisenä kuvitella liimailemassa tarroja roskiksiin.
Aika isot mittasuhteet alkaa tarrat saamaan tällä palstalla Onneks ylihuomenna pelataan taas.
#tarragate huudettu!!
Mä oon @Treppu ym. kanssa samoilla linjoilla, eipä mua ne haittaa ja ihan kivaa lisäystä ne tuo juuri esim noihin harmaisiin sähköpömpeleihin tai lampputolppiin jne. Tottakai liika on liikaa, 10 samanlaista tarraa neliömetrin sisällä näyttää ihan järjettömän tyhmältä.
En myöskään ymmärrä enkä hyväksy yksityisomistuksessa olevien tilojen vuoraamista näillä tarroilla, on niille fiksumpiakin paikkoja kuin esim. lähipubin vessanpönttö tai baarituolin selkänoja.
Mutta aika pieni harmi ne ovat silti, mielummin mä irroitan sen tarran siitä vessanpöntöstä ku kaivan nuuskapusseja pisuaarista.
Mutta se on niin hienoa. Eikä ole omaa omaisuutta. Rahakin tulee seinästä ja sitä rataa.
Keväisin luodaan kato isoja tarinoita! On jäätä ja on tarraa…
Kyllä on huvittavaa seurata kuinka ihmiset on tarroja vastaan. Ylihuomenna pelataan niin saadaan toivottavasti aihe vaihdettua. Kaikki päätyyn ja ääntä mökkiin. Kohti kevättä mennään!
Kyllä tällä hetkellä naurattaa lukea tätä osiota Ihan jäätävän huomion saanu tarrat
Jos hyvällä maulla on satunnaisesti tarroja, niin ketä se haittaa
Olen itse kuitenkin jo lähes seniili 36-vuotias mielestäni aikuinen, eikä ne nyt minun mielenpäälle käy. Ennemmin tuo tosiaan vähän jopa väriä roskiksiin ja pylväisiin. Ennemmin noita tarroja kun sprayllä vedettyä kirkkoveneitä tai muka tyylikkäitä nimimerkkejä
Ei itseasiassa kehnompi vertaus . Mulla on yksi ihan hauska kuva tarroihin liittyen.
Tämä on siis Rovaniemeltä, kun olin katsomassa Rops-TPS peliä. Mielestäni tällaiset reviirin merkkaukset on hauskoja, varsinkin ulkomaisten fanien tarroille

E. Mutta ehkä se siitä, ettei TÄMÄKIN asia mene järjettömyyksiin.
E2. @Tartsa olikin näköjään tehnyt aiheesta äänestyksen.
4 viestiä siirrettiin ketjuun: Jalkapallon lieveilmiöt: keissejä vähän sieltä ja täältä
Toivottavasti ei ikinä missään tarvitse nähdä vastaavaa. Järkyttävän typerää ja järkyttävän vaarallista. Maailmassa ei ole asiaa, jonka takia tuommoista tarvii tehdä. Ja vaikka olisikin, jääkiekkopelin tulos ei ole yksi niistä.
Joo, tuli kyllä kivasti puun takaa, jos menee tunteisiin niin jotain muuta pitäis keksiä. Sekään ei ole riittävän hyvä syy, että on niin tyhmä ettei keksinyt muuta.