Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen jääkiekko-otteluissa

Tarrat tuo kaupunkiin juuri hyvää väriä ja näkyvyyttä että tää homma eli lätkä merkitsee joillekkin paljon. Vaikka jotkut ei siitä tykkää niin onhan se hienon näköistä kuinka porukka tuo omaa seuraa näkyviin. Pidetään hommassa joku järki päässä eikä tuhrita autoja tms. Olen puhunut. Mennään kohti kevättä ja pidetään huoli että katsomossa on hyvä meno ja mennään päätyyn asti!

6 tykkäystä

Ihan helvetin hienoa 10 tarraa metrin säteellä. Olisi edes ryhmä haun eri hahmot mitä katsella. Ei muuta kuin juurakko uutta paperipohja tarraa tolppiin vaan. Kaupunki tykkää.

2 tykkäystä

Eli omaan omaisuuteen? Ei taida kaupungin omaisuuden sotkeminen olla kovin sallittua.

4 tykkäystä

Heti kun kaupunki valittaa nii käyn repimäs tarrat😂

3 tykkäystä

Hienoa. Aina ajatellut että sussa on asennetta! Tikkaat mukaan, osa melkein kahden metrin korkeudella.

Noissa tarroissa vituttaa kaikkein eniten jopa Ilveksen merkkiä enemmän se, että ne on niin saatanan paskaa materiaalia, että pitää kaataa koko lampputolppa, jos ja kun ne tarrat halutaan siivota pois. Vitutti kyllä myös nähdä Areenan vessassa Sinioranssienkin tarra. Kaikkea ei tarvisi apinoilta apinoida.

11 tykkäystä

On kyllä isot ongelmat jos pari tarraa harmaassa katutolpassa tai vessan seinässä vituttaa :joy:

16 tykkäystä

Sehän ei ole paha jos tarrat suurimman osan isoin ongelma.
Mutta jos se normaalia käytöstä, suosittelen äkkiä Tykille menoa koulun lääkärille
Edelleen 1 sana tähän : kotikasvatus.

4 tykkäystä

Jos se oliskin vain satunnaista se tarrojen bongaaminen, mutta kun niihin törmää joka paikassa. Sotkisitte vaan omia kotejanne ja autoja jos siltä tuntuu :slight_smile:

4 tykkäystä

Jep, kotikasvatus oli syynä tähän että liimaan satunnaisesti pari tarraa johonkin tolppaan :laughing:

En mä tiennyt, että se tuntuu joistain niin pahalta että aletaan tällaisia heittelemään…

3 tykkäystä

Lopettakaa hyvän sään aikana

9 tykkäystä

Eikö oo aika myöhästä kun ulkona jo aivan kauhee keli? :smiley:

Oma kanta tarroihin on että ei haittaa jos ovat tolpissa tms.

7 tykkäystä

Mieluummin tarroja kuin koko seinällä rumia graffiteja / muita sötkötyksiä. Tai jonkun fetissin takia hierotaan ulostetta toisten autoihin.

1 tykkäys

Toivottavasti joskus törmään johonkin uuvattiin, joka noita tarroja liimaa. Saa vetästä vaikka tussilla kyseisen herrasen/rouvasen vaatteisiin. Ei ne omaa omaisuutta ole ja omasta mielestä piristäisi kummasti kyseisen olemusta.

3 tykkäystä

Siellä on Tepsin kannattajat vähä rähissy ja huudellu pissa på IFK Nordiksella. Järkkärit vei klopit korvasta pihalle.

15 tykkäystä

Tepsin kannattajat poistettiin ilmeisesti tekijänoikeudellisista syistä, tuonhan on jokerifanien chantti.

17 tykkäystä

Mikä niissä tarroissa riivaa sua kun noin agressiivisesti kommentoit? Ei siinä mitään pahaa ole jos roskikseen niitä liimaa. Bussisseissa on kaikenlaisia poliittisia tarroja ja myöskin näissä paikoissa missä tarroja olen nähnyt. Miks et niistä valita?

3 tykkäystä

Koska tämä ketju koskee fanitoimintaa? Mää vähän luulen, ettei kukaan täällä vastusta fanien tarroja vaan kyse on yleisestä periaatteesta olla sotkematta toisten omaisuutta tai julkista omaisuutta ilman lupaa.

35 tykkäystä

Muotoilin ehkä vähän väärin. Kyseisistä poliittisista tarroista ei ole mitään juttuja missään noussut mutta osaston ja sinioranssien tarroista on.

1 tykkäys

Jos jäi epäselväks niin se on aivan sama mun mielestä, että onko se Ilves, Tappara vai Ryhmähau tarra. Ei yleistä omaisuutta tule sotkea.

16 tykkäystä