Kärppien O. Osalan laitataklaus Ilveksen O. Laaksoseen 23.03.2019

Kärppien Oskari Osalan laitataklauksesta ilveksen Oskari Laaksoseen.

Eiköhän tämä kurinpitoon mene. Mielenkiinnolla odotan, mitä tästä arvotaan. Odotan ainakin 2 ottelua pelikieltoa.

https://videos.liiga-services.telia.fi/share/11469

1 tykkäys

Ketju avattiin ajastetusti 34 minuutin kuluttua.

En näe mitään syytä miks tosta EI tulis pelikieltoa, pl. “Kärppiä suositaan” selittelyt.

4 tykkäystä

Kysymys onkin, että paljonko tulee. Kaikki alle 3 peliä on täysin absurdia. Itse antaisin 4-6 peliä kun ottaa huomioon mikä on ollut liigan nykyinen linja viimeaikoina.

2 tykkäystä

10-15 peliä olisi oikein

6 tykkäystä

Onko Laaksosen kunnosta mitään tietoa? Ainakaan ei pelannut enää.

Kyl, etenkin kun Laaksonen ilmeisesti loukkaantui. 4-6 olis ihan OK, ja periaatteessa hyväksyisin vielä enemmänkin mutta sit se olis jo toiseen suuntaan linjatonta ja siitä nousis poru.

Paljonko laitetaan?

  • Yksi
  • 2-3
  • 3-4
  • 5-6
  • 7+

0 voters

Jos sarja olisi tasaisempi ja Kärpillä edes pieni vaara hävitä niin varmaan max. 1 peli tulisi. Mutta nyt liigalla on varaa antaa 2-3 peliä, Kärpät pärjää kyllä ilman Osalaakin.

1 tykkäys

Tämä linja mikä nyt otettu playoffeissa, niin kyllä tuosta minimi on 4 peliä

1 tykkäys

Itse veikkaan että Osala selviää 2-3 pelin huililla.

Itse veikkaan että Laaksonen saa tästä 2 peliä ja Osalalta pyydetään jäähyä anteeksi.

25 tykkäystä

Tuosta serkkupojan telomisesta määrään 4 ottelun pelikiellon. Hyi saatana miten raukkamainen teko.

13 tykkäystä

En kyllä edelleenkään näe tässä mitään törkeästi väärää. Hirmuinen kokoero ja Laaksonen ei ole yhtään valmistatunut kontaktiin, vaikka pelaa kiekkoa laidassa.

4 tykkäystä

Osala on hieno pelaaja. Se on vahva härkä ja omaa pelikäsityksen ja kädet. Ilves on rampana taputteluhommia. Miksi Osalan tartti ottaa tämä riski muutaman pelin pelikiellon suhteen? Typerästi pelattu. Pari peliä tuosta tulee? Mutta toivottavasti ei jää tuohon. Kun ottelusarja on taputeltu, niin toivottavasti pelaajilla on ylpeyttä ja soturinhenkeä (tänään oli hyvä taistelu). Jos Osala on #4 pelissä jäällä ja peli on hävitty, niin eihän silloin ole mitään syytä Halmoilla ta GeneMateilla olla reagoimatta tähänkin pieneen tilanteeseen. Tässä on joo tullu Santalan aivopierua ittekkin arvosteltua, mutta lätkä on edelleen fyysinen peli. Telomisia, rumia niittejä jne kukaan ei halua, mutta ansaittu hanska naamaan tuntuu aina hyvältä. Kuuluu antaa ja ottaa. Kanna ylpeenä, seiso pystyssä…

Ja tässä on olennainen.

− Vaikea tilanne. Olen aina omieni puolella. Kärpät yrittää pelata aina reilusti ja oikealla tavalla kovaa. Menemme tilanteisiin lujaa ja kunnioitamme vastustajaa sekä tuomareita.

Manner muistutti, ettei arvokisakävijänäkin tunnettu hyökkääjä ole likainen pelaaja. Hän myös toivoi, että Laaksonen ja muut Ilveksen toipilaat olisivat mahdollisimman pelikuntoisia.

− Kaikki, jotka tuntevat Osalan tietävät, ettei hän tekisi pahaa kärpäsellekään. Laaksonen on loistava pelaaja. Olen sellainen valmentaja, että haluan aina myös vastustajien kaikkien parhaiden pelaajien olevan mukana.

− Otamme vastaan sen, mitä tulee. Varmasti sieltä tulee oikea tuomio. Keskityn omaan käyttäytymiseeni ja valmentamiseen, Manner päätti.

6 tykkäystä

Vähintään pitäisi tulla 5 peliä…

1 tykkäys

Perustuen mihin?

3 tykkäystä