Viikko kaks takaperin soiteltiin toimistolta mulle. Hommahan hoitui hyvin mutta toivoisin vähän huomioita näihin.
Esimerkiksi se, että voisi kausarin tilauslomakkeeseen tulla toive mihin kellonaikaan ollaan yhteydessä puhelimella ettei ihan milloin vain soitella. Itselleni soitettiin vähän huonoon hetkeen niin sillä.
Toinen asia. Alaikäinen kun ostaa korttia niin kuulemma häneltä joo kysytään että onko vanhemmilta lupa. Hän voi sanoa että on ja se uskotaan. Itse ehdotan tähän muutosta jollakin vanhempien vahvistustoiminnolta vaikka koska jos lapsi valehtelee niin kiva lasku ja kausarin peruutusoperaatio toimistolla ja vanhemmilla edessä.
Kolmas. Koko puhelun tuntui olevan jonkinsortin kiire hoitaa puhelu ja homma. Itse tarvitsin aikaa sillä että ekaa kertaa hoidin hommaa ja sillä tarvitsin aikaa mutta tuntui olevan kiire homman hoidossa.
Muutenhan homma hoitui hyvin siitä plussaa toimistolle.
Minäkin sain puhelun kun halusin vaihtaa kausaripaikkaa.
Mitä luulet miten monelle muulle soitettiin.
Näin ollen, kannattaa hiukan miettiä ja suhteuttaa asioita ennen isompaa kritiikkiä.
Vaikka Tapparan toimistolla on älyttömän hyvä asiakaspalvelu, niin siltikään emme elä täydellisessä maailmassa jossa kaikkia voidaan palvella juuri sillä kellonlyömällä kuin asiakas itse haluaa.
Tampereelle muuton myötä elämäni ensimmäinen kausikortti harkinnassa.
Siihen liittyen mahdollisesti tyhmä kysymys: onko kaikki kausaripaikat jotenkin vierekkäin/samoilla riveillä vai miten homma toimii?
Mietin siis siksi, että vaikka enimmäkseen kävisin matseissa itsekseni, joskus saattaisi olla kiva ottaa joku kaverikin mukaan. Eli mietin, että onko kausaripaikkalaisen viereiset paikat noin niin kuin lähtökohtaisesti varattu muille kausarilaisille tai voiko tähän omalla paikkavalinnalla vaikuttaa?
Kun laitat saman kysymyksen Tapparalle niin mulla on vahva usko että he osaavat suositella sellaista paikkaa missä on vapaata vieressä.
Tästä olikin jo keskustelua mutta otetaan kertaus jos ei ole osunut silmään.
Esim. oma kausaripaikka on miehitetty varsin tiukkaan molemmin puolin muilla kausikortin omistajilla.
Ei kaikki oo lähekkäin. Saman varmistutin itte ja kyllä sää saat kavereita helposti siihen vierelle. Kuha vaan varmistat toimistolta, että ei ole vieressä muita kausaripaikkoja.
Ok, kiitos vastauksista. Ja siis itselläni ei luonnollisestikaan mitään myöskään muita kausarilaisia vastaan, kunhan pohdin!
Nythän oli mahdollisuus myydä kausaripaikka eteenpäin yksittäisiin otteluihin joihin ei pääse, eikös? Hyvältä paikkaa 2x kausaria ja luottaa että tuolit myydään eteenpäin jos ei itse tai kaveri pääse. Joku korvaus varmasti menee välistä mutta ei nyt koko raha mene hyväntekeväisyyteen.
Vähän epäilen, että voi ostaa paikan +2 molemmin puolin tyhjää? Varsinkaan yhden paikan hinnalla ![]()
Varmistin toimistolta ja totesivat ottavansa toiveen huomioon. Myös paikkani viereiset ei ehkä niin suosittuja paikkoja kuitenkaan ole.
Oonko oikeessa että kausarin pystyy maksaa toimistolla käteisellä jos ei pysty aika huono!
Pystyy pystyy. ![]()
Viidestoista päivä lähtee maksuun koko summa ja kausikortti omaksi. Nyt täytyy kyllä myöntää, että hinta (suhteessa aiempaan) vähän kirpaisee, mutta onhan tässä jo sen verran ikävä tuota hommaa, jotta hyvä kun jaksaa harkkapeleihin venata.
Toimistolta kilautettiin, että kausarin laskun spostin lähetyksen kanssa ongelmia. Nyt mietin, että onko muilla ollut ongelmia Tapparan sposti asioiden kanssa, kun itselläni ne ovat olleet yllättävänkin suuria.
Kaikki tarkistettiin ja pitäisi olla ok, mutta joku tökkii. Onneksi postilla voidaan kuljettaa jos ei sposti toimi.
Eli omaatteko kokemusta spostiongelmista?
Ei ikinä yhtään.
Viesti siirrettiin ketjuun: Pysäköinti Tapparan peleissä
Tiukalle meni mutta nyt on kausikortti maksettu ensi kaudeksi.
![]()
Hyvä että kirjoitit, en olisi muuten muistanut että eräpäivä oli tänään ![]()
No se tuli nopeasti, viime keskiviikkona maksettu pankkipäivän jälkeen ja tänään kusti polki. Tai kai sen toi joku muu kuin Posti kun noin nopeasti tuli.
Pitäisköhän itse huolestua kun maksettu yli kuukausi sitten ja korttia ei vieläkään kuulunut ![]()
Erikoista. Mites @BlueOval , maksoit samana päivänä kuin mä?