Kausikortit 2021-22

Tänään oli kortti postilaatikossa.:star_struck:

1 tykkäys

Pystyyköhän kausaria ostaa millään ilman chl pelejä? Jos joo paljonkohan ois halvempi?

Ei pysty

2 tykkäystä

Okei selvä kiitos vastauksesta!

Kausikortti löysi tien kotiin pitkien spostiongelmien jälkeen.
Kiitso kaikille ketkä autoitte minua ja Tapparan toimiston henkilökunnalle jotka varta vasten soittivat minulle useaan kertaan spostiongelmien takia että saatiin homma hoidettua.

17 tykkäystä

Saitko kortin?

Pistin kortin jo lompakkoon etten onnistu ennen kauden alkua hukkaamaan sitä…

1 tykkäys

Sama.
Tosin, mä ehdin tinkaamaan sillä jo pari kertaa alennustakin apteekista. :laughing: :laughing:
Olen siis “tienannut” jo useita euroja uudella kausarilla. :muscle:t2:

1 tykkäys

Ei oo näkyny… Pitää toimistolle olla yhteyksissä, kun se taas aukeaa, vai vastaileeko sähköposteihin, vaikka toimisto kiinni?

Kai siellä joku on kesälläkin töissä, foorumilla oleva toimiston väki osannee vastata?

Mä odottelisin ihan rauhassa reilu pari viikkoa.

Tapparan toimisto ja fanituotemyynti Kissanmaankadulla palvelee seuraavan kerran maanantaina 2.8.2021 klo 09:00 alkaen.

4 tykkäystä

Moi! Tietääkö joku että jos ostaa toimistolta kannattaja nuorikausarin tai sen toisen kannattajakausarin niin pitääkö näyttää se fanclubin jäsenkortti kun oon saanu sen?

En ole ihan kartalla mitä tarkoitat, mutta toimistolla tarkistavat siis jossain vaiheessa että löytyy voimassa oleva TFC:n jäsenyys. En ole ikinä käynyt näyttämässä korttia.

1 tykkäys

Kiitoksia tajusit ihan hyvin sillä sain hyvän ja semmoseen vastauksen mitä tarvin! Muuten millon viimeistään pittää ostaa tfc jos on uusi jäsen?

Faktaa en tiedä mutta Tappara Fan Club ry:n jäsenmaksussa oli eräpäivä 31.7.2021.
Mä hoitaisin asian kuntoon heti kun toimisto aukeaa lomien jälkeen.

1 tykkäys

to @Tapparapojat55 too.

Ja muistaakseni riitti, että oli Fan Clubin jäsenyys (maksettuna) ennen kauden alkua.

3 tykkäystä

Okei juu ja pistin tänää aamupäivällä valmiiks ne tiedot joten luultavasti huomaa sen sitku toimiston loma on loppu! Joten homma on melkein kunnossa tfc jäsenyys siis.

1 tykkäys

kausikortti@tappara.fi palvelee läpi kesän noin kahden vuorokauden varoajalla.

9 tykkäystä

Artikkelissa ehdotetaan, että pienten alasarjapaikkakuntien jääkiekkojoukkueiden kausikortteihin kannattaisi liittää joitain kaupallisia etuja esimerkiksi yhteistyökumppaneiden palveluista, näin kortin hankinta tulisi kiinnostavammaksi.

Joka tapauksessa tuollainen etuja sisältävä kausikortti on jollekin Suomi-sarjan kiekkojoukkueelle paljon helpompi myydä kuin pelkkä kausikortti, jolla pääsee otteluihin ilmaiseksi kauden mittaan. Etuja ja alennuksia sisältävän kausikortin saattaa hankkia ihminen vailla mitään aikomusta käydä jäähallilla päinkään, kunhan edut ovat kohdallaan.

Etukausikortti on kuvio, jossa on vain voittajia. Kiekkoseura myy enemmän kausikortteja, seuran kannattajat saavat kausikorttinsa ilmaiseksi käytettyjen alennusten muodossa ja paikalliset yritykset saavat lisää asiakkaita, kun ihmiset tulevat joukolla maistamaan uuden paikan ruokia, kokeilemaan uutta palvelua jne. Samalla se auttaa tekemään paikkakunnan kiekkoseurasta sellaista ”koko kylän juttua”, josta taatusti puhutaan ainakin silloin, kun kortit ensimmäisen kerran tulevat myyntiin.

Tapparan kausikortilla pääsee otteluun, mutta Tappara Fan Clubin jäsenillä on paljon muita etuja:

3 tykkäystä

Mitäs etuja Tapparan sponsoreista löytyisi? Ei äkkiseltään tule mieleen kuin: “Tule Terveystaloon, käännämme takkisi puolestasi”…
Ai niin sekin poistui… :wink:

6 tykkäystä