Kausikorttitilauksen peruutus tulee tehdä viimeistään 3.3.2025 täyttämällä ja lähettämällä peruutuslomakkeen.
Peruutuslomakkeen pääsette täyttämään osoitteessa: Peru kausikorttitilaus | Tappara.
Lomakkeen täytön ja lähetyksen jälkeen kausikorttitilauksenne peruuntuu antamanne valinnan perusteella.
Heti ollaan perumassa kun on heikompi kausi😬
Näin se monesti menee. Saattaa aika iso osa kausareista jäädä uusimatta ensi kaudeksi.
Itse maksan joskin kynsin ja hampain. Jos menee ns. kusirakoon niin ensi kausi on käytännössä ilmainen elleivät keksi nostaa kausarien hintaa vähän ylöspäin ja riistää lisää rahaa.
Muut seikat ovatkin sitten muiden ketjujen asioita ja niitä puidaan sitten kauden päätteeksi.
Näinhän se menee.
Monet yritykset ja varmaan jonkin verran näitä ”gloryhuntereita” ostellut noita kun menestystä tullut.
Fakta vaan on se, että moni varmasti tämän kauden jälkeen, jos ei kentällä ihmeitä tapahdu jättää tuon ensi kauden osalta ostamatta.
Itse tiedän useamman henkilön joka näin on toiminut. Sitä voidaan tietty sitten moralisoida, että onko oikeaa fanitusta tuo, mutta jokaisella tietty oikeus tehdä rahoillaan mitä haluaa. Mikäli joku kokee, että ei ole ollut rahan väärti ja tuon irtisanoo niin en minä ainakaan ole mikään sitä tuomitsemaan.
Yleensä ihmiset maksaa siitä mistä nauttivat. Tämän kauden esitykset on lähempänä raastinraudalla jne… Itse en ainakaan pysty ketään moralisoimaan, jos laittaa rahat johonkin muualle.
Raastinraudalla kotona istuminen ilman housuja katsoen kaikkien pelit telkusta juoden 3€ kaljaa jonottamatta on hyvä vaihtoehto
Ihan ite maksanut korttini ilman mitään kulttuuriseteleitä vuosikausia . Että jos nyt päätän, että katselen näitä surkeita esityksiä kotisohvalta, niin saa seisomakatsomosta huudella petturiksi . Ei tarvitse voittaa mestaruutta joka vuosi, siitä on saanut nauttia kyllä paikan päällä. Mutta pelin taso on pettymys.
Jep.
Ei paljon ole tullut rahoille runkosarjassa vastinetta hyvien elämyksien muodossa.
En myöskään ymmärrä niitä jotka alkaa soimaan toisia sen mukaan miten heidän ostokäyttäytyminen & kannattaminen jatkossa menee. Jokainen taaplaa tavallaan.
Kausari ollut nyt 10 vuotta ja tää on oikeasti eka kausi kun on ollut monen pelin kohdalla että jaksaako edes lähteä jos peli on aivan paskaa
Joihinkin peleihin on tullut sitten lähettyä kun lapsi halunnut peliin
Itsellä eka kausari oli 1991-1992 kaudella.
Se oli hienoa aikaa, kun järkkäri teki rei’ittimellä korttiin reikää makkara toisessa kädessä. Illan kokoonpanoja ja tilastoja sai katsoa paperisesta käsiohjelmasta hallilla😅
Kyllä tuo playoff-kausikortti on nyt peruttu. Jos pelataan playoffeissa niin käyn irtolipuilla katsomassa peliä.
Liigan otteluohjelma on oikeastaan syy että ei ole järkevää jatkaa kausikorttitilausta. Kun asuu kaukana Tampereelta niin varsinkin tämän kauden otteluohjelma on ollut haastava. 3 kotiottelua lyhyen ajan sisällä on ollut monta kertaa. Jo viime kaudella oli vastaavaa ja aika vähän lauantai pelejä.
Vähän samoja fiiliksiä. Vähemmän jäi pelejä välistä Hakametsässä kuin Nokialla. En tiedä johtuuko ohjelmasta vai siitä että vanhaan halliin riitti kun oli hiekkaparkissa 5 min ennen matsin alkua joten usein päätös jäi viime hetkeen mutta tuli silti lähdettyä. Ja ei, en kaipaa Hakametsään takaisin mutta kortti on nyt peruttu, myös ensi kaudelta.
Kaksi kausari ollut iät ja ajat mutta nyt jäi playoffsi toisesta ostamatta. Tämä kausi on aika nähty ja yksin voi käydä ne pari playyoffsipeliä katsomassa.
Kyllä kyllä. Lipputarjoukset ja myös ilmaislippuja jaetaan niin paljon, että kausarin idea sen varsinaisessa tarkoituksessa ei ole enää niin merkittävä.
Mistä näitä muuten saa? En ole itse saanut kertaakaan ilmaislippua Aina joutunut maksamaan pileteistä.
Sinulla on vaan huonoja kavereita.
Jopa minä olen ollut ilmaislipulla katsomassa yhden pelin tällä kaudella.
Kevään osalta peruttu, vaikea oli päätös mutta se ei tarkoita etteikö irtolipulla voisi mennä muutamaa peliä katsomaan.
Toivon finaalihuumaa keväälle ja kaikki peliesitysten takia korttinsa peruneet jää toivottavasti ilman lippuja.