Joopa joo. Jos et ole puolellamme olet meitä vastaan.
“Ketään ei jätetä yksin”, paitsi jos olet Kelan asiakas tai muusta syystä tiukilla taloudellisesti.
Ylläoleva ei koske meikää, mutta tuollainen tuomitseminen vetää heti myötätunnon kortista luopujien puolelle.
Sainoinkin peliesitysten takia. Henkilökohtaiset syyt tietenkin on eriasia.
Muksut on hyvä tapa kerätä näitä. Itse laitoin vielä pojan Tapparan sateenvarjon alle pelaamaan lätkää, niin näitä lippuja on tullut ovista ja ikkunoista.
Et voi tietää todellista syytä, ellei asianomainen sitä ilmoita, puoleen tai toiseen. Ja tuskin ruvetaan “listoja” laatimaan.
Nää jutut on taas aivan turhia.
Jokainen saa tehdä omat ratkaisunsa ja menestys tai menestymättömyys näkyy katsomossa ja seuran kassassa.
En tietenkään voi. Näitä perumis viestejä on nyt tullut niin paljon ja erikoisesti vielä samaan aikaan, kun joukkue ei olekaan kärjessä, että varmasti joukossa on niitä ketä ei vain kiinnosta.
En ala nyt osottelemaan ketään erikseen ja kyselemään miksi et tule. Kuten jo sanoin, ymmärrän täysin kaikki henkilökohtaiset syyt. Oli ne mitä tahansa. Heitän vaan yleisesti ilmoille mielipiteen niitä kohtaan, jotka suoraan sanottuna ”luovuttavat”.
Mitä tekemistä tällä on @Origo’n kommentin kanssa? Vastaan itse: Ei mitään.
Henkilökohtaisesti tuon perumisnapin painaminen tuntuu rakkaan seuran pettämiseltä, loppuun asti tukena vaikka raskasta on ollut, lauantain kasvojenpesu vahvisti kortin lunastamisen.
Sama juttu täällä. Aina joka pelissä paikan päällä, kesät talvet.
Kun kokee nousut ja laskut, osaa arvostaa onnistumisiakin eri lailla. Jokainen tietysti tavallaan.
Millään en ehdi täältä, missä nyt olen, asiaa hoitamaan, enkä netitse pysty. Joten soitin aamupäivälle lippupäällikköttärelle, ja kerroin karauttavani ratsulla huomenna paikan päälle saluunaan hoitamaan velvollisuuteni.
Kuraahan tuo viihdearvo on pääpiirteissään ollut, joten pikkulusikallinen lisää ei miestä tappaisi.
Mukana.
Viime viikolla tuntui, että olin hölmö investoidessani poff-kausariin. Nyt ei tunnu yhtään hölmöltä. Ensi viikolla voi tietty taas tuntua.
Päädyin jossain kohtaa ilmoittamaan että poffi -korttia ei tule. Elämässä voi myös puuhata muuta kuin seurata jääkiekkoa, varsinkin kun kevät on etuajassa. Tämmöinen oli kaunis ajatus.
Erään keväisen viikonlopun asiaa mietittyäni koin kuitenkin vaarallisena liian radikaalisti muuttaa elämäntapoja ja käyttäytymistä joten peruin perumisen.
Oikeastaan pitäisin nykyään tärkeämpänä kannustamista ja pelin seuraamista kuin itse voittamista. Se on taas sen tulosta, että jaksanut käydä peleissä vuosi toisensa jälkeen.
(Pitkä tappioputki tosin nosti voiton arvostamista paljon. )
Kaikilla on omat syynsä perua kausikortti ja siihen on kaikilla täysi oikeus ilman moralisointia.
Jees, mulla siitä playoffkausikortin perumisesta on vuosien varrella muodostunut pienimuotoinen vuosittainen harrastus.
Kolme ratkaisevaa finaalia olen käynyt katsomassa kotosalla ja liput niihin olen ostanut pelipäivänä. Pelipäivänä jos lipun halajaa ei voi olla liian kitsas, että mistä sen lipun ostaa jos pelin haluaa nähdä ja silloinkin pitää seurata tiedottamista että monelta liput tulee myyntiin ja ottaa se randompaikka :).
Mielenkiintoista teoretisointia on myös, että jos kutospeli (kotimatsi) jää pelaamatta, minkä arvoiseksi se lasketaan mahdollisessa kausarihyvityksessä.
No ei kai siitä enempää hyvitetä kun mitä siitä on maksettu
Niin, itse en kyllä tiedä minkä arvoiseksi yksittäiset playoff-pelit lasketaan. Se tuskin on suoraan kausikortin hinta jaettuna 12:lla.
Onko paikallismatsin lipun arvo kausikortissa ottelun ensimmäinen julkistettu hinta vai dynaamisen hinnoittelun viimeinen hinta? Ehkä noista kuitenkin se pienin mahdollinen jos edes hyvittelyä koskaan tarvitaankaan.
Paikallispeli ei vaikuta, esim. 369€ kulmapaikka on suurin piirtein 4x24€ + 4x31€ + 4x37€.
Älä muistuta tuosta hinnasta, ehdin jo unohtaa mitä se maksoi ja toivoin isoa hyvitystä ensi kaudella.
Mikähän poff-kausareiden merkitys on kokonaisuudessa. Vaara piilee, että tulee niin rutkasti hyvitettävää / palautettavaa, että heijastuuko ensi kauden kausarihinnoitteluun.
Itse olen olettanut, että niiden myynnillä kuittaillaan kesän laskuja.
Jos runkosarjakausarin hinta nousee taas niin saattaapi jäädä ottamatta.