Mähän en siis puhunut siitä, että “kaikki” hankkii - tuolla lainaamallasi kohdalla tarkoitin sitä, että ne jotka sen ajoissa hankkii, hankkii sen siitä huolimatta onko ns. kovia lappuja julkaistu 0,1 vai 7 - varsinkin kun niiden kovien fanien joukossa ne huhut kiertää sekä ymmärrys siitä, että sopimus voi olla ilman julkaisua. Tässä taloudellisessa tilanteessa aika moni lykkää ismpia hankintojaan sinne, mikä itselleen on ns. sopivin kohta taloudellisesti.
Olen mm. sinun pyynnöstä yrittänyt lyhentää ulosantiani, mutta onnistun sen tekemään aina niin, että sinä tai joku muu saa siitä täysin väärän käsityksen aikomukseeni. En siis edelleenkään osaa kirjoittaa ymmärrettävästi. Jatkan harjoittelua.
EDIT: Särkänniemestä minä en ole puhunut yhtään mitään.
Yllättävän vähän täällä nousee esiin se, että kannattaja-alennus on kadonnut. Henk.koht ja moni muu pitää Särkkälippua aivan turhana. Kaikki eivät voi hyödyntää kulttuuri yms. seteleitä vaan omasta pussista. Kaikki eivät pääse julkisilla ja fanitavaraa turha ostaa määräänsä enempää.
Vähän on tuttujen kesken juteltu, että onko ahneus iskenyt seurajohtoon. Tosi mielelläni kuulen hyvät perustelut sille, että olen väärässä.
Mieluummin ottaisin erikseen edullisimman kausikortin kuin kalliin kortin, joka sisältää paljon sellaisia etuja, joita minulla ei ole mahdollista tai kiinnostusta käyttää. Tämä on vähän sama juttu kuin Viaplayn kanssa, se sata ja yksi urheilulajia sisältävä pakkopaketti tulee turhan kalliiksi vain CHL-pelejä seuraavalle.
Helppoa. Kun hinnoittelee tuotteen riittävän kalliiksi, on varaa myydä sitä isommalla alennuksella. Suomalaiset tykkää ostaa isolla alennuksella. Vähän niinku Vileenin Sulo, joka osti mitä vaan ku halvalla sai.
Minkäs hintainen tuo yläkatsomon kausikortti oli viime vuonna pitkälle sivulle? Paljonko se on noussut? Sitä kovasti harkinnut, mutta alkaa oleen melko suolainen hinta.