Kenestä Tapparan päävalmentaja Tapolan 2020-23 sopimuksen jälkeen?

Missä kohtaa Kimmo hyppäisi suoraan jostain?
Aivan niinkuin hän ei olisi kannuksiaan tienannut kakkosvalmentajana mestaruusjoukkueessa sekä kymmenen vuotta muuten menestyksen takana?

Vastaan nyt että kannuksia riittää paljon enemmän kuin Jokisella.
Pennanen olisi taas muuten virhe molemmilta puolilta pöytää koska hänen uransa jatkuu maajoukkueessa se ei Tapparan osalta tulisi kestämään kuin maksimissaan vuoden jos sitäkään.