Saa nyt nähdä mitkä on Tapolan suunnitelmat jatkossa. Ihan mahdotonta ei varmaan ole Leijonienkaan päävalmentajan tehtävät.
Ja Tapparan valmentaja-asioita saattaa olla tarpeellista miettiä jo nyt ensi kautta ajatellen. Tai ainakin aika lähiaikoina.
Saa nyt nähdä mitkä on Tapolan suunnitelmat jatkossa. Ihan mahdotonta ei varmaan ole Leijonienkaan päävalmentajan tehtävät.
Ja Tapparan valmentaja-asioita saattaa olla tarpeellista miettiä jo nyt ensi kautta ajatellen. Tai ainakin aika lähiaikoina.
¨Kyllähän Myrrä on antanut jo kovat näytöt nyt kahdessa jengissä. Lisäksi Myrrän kiekko on myös todella luisteluvoimaista ja viihdyttävää.
Olli Salo tai Tommi ”Toma” Miettinen.
Niin ihan totta ja varmaan Jussin nimeä on vaikea paperiin saada ennen ensi vuoden Milanon olympialaisia mikä on varmasti se Pennasen suurin koetinkivi päävalmentajana ja sitten nähdään onko Leijonissa kenties ikkuna aukeamassa.
2026-2027 joukkueita kasataan ensi syksynä jo ihan toden teolla eli päävalmentaja-asiaan on saatava selvyys nopeastikin.
Mutta jos minä olisin Aro tai Mikki niin jallittaisin Jussia ihan toden teolla.
Myrrälle mun ääni seuraavaksi. Karjalaisen Petri käy myös.
Pekka Virrat ja Tommi Miettiset saa pysyä mun puolesta kaukana.
Rautakorpi, tietysti. Siltasopimuksella. Tapola sen jälkeen. Tapparan Sir Alex Ferguson. Curt Lindström ei enää tule kyseeseen, se on nähty aikanaan.
Kaikenlaisia ”uudistajia” ja ulkoisia vaikutteita pitää välttää kuin ruttoa valmennuksessa, se on selvinnyt.
Seuraava voi olla vaikka Grönborgille ennestään tuttu, mistä näitä tietää.
Onko vastaus V.N ja Basso?
Ei tänne oikeasti mitään saloja tai tomaa kaivata. Hommat kuntoon ja toivon, että Grönborgin johdolla mennään loppukausi menestykseen ja ensi kausi vielä sovitusti. Sitähän se kannustaminen on, palataan tähän, jos Grönborg saa kenkää/lähtee itse.
Joo. Jack Han vetää etänä päävalmentajan hommat, se on nykyaikaa
Niin en mä tiedä menisikö se ensi kausi enemmän solmuun jos Jukka ja Ville tulisi viedä ottaan uuden yrityksen pelipaikattoman kiekon kanssa? Tämä kausi kun ollaan menty pelitavattomalla mallilla. Sitten siitä Jussi puikkoihin.
Vakavasti en usko mitenkään Grönborgin potkuihin ihan jo siitä syystä että rahaa kiinni sopimuksessa on niin kova määrä että ei taida olla varaa maksella tuollaisia summia kenellekään joka istuskelee sohvalla.
Oikeastaan tärkeimpinä ominaisuuksina pitäisin nuorien pelaajien kehittämistä ja vaatimustason pitämistä korkealla, jatkuvuutta ja sitä että valmentajalla ei ole mestistason kavereita, jotka pitäisi työllistää.
Taktisia neroja on varmaan määrällisesti liigaa tulossa tosi vähän ja Tapolan kaltaista kaveria saa yleisesti eurosarjoista jonkin aikaa etsiä eikä silti löydä.
Jouko Myrrä voisi olla riittävän hyvä kun pakettiin kuuluisi oikeanlaiset apuvalmentajat. En ainakaan heti tyrmäisi.
Vielä vähemmän Tapparalla on kuitenkaan varaa siihen, että peli organisoidaan huonosti ja tulos on sen mukainen.
Grönborgin tehtävä on vakuuttaa seurajohto ensi kauden tekemisen suhteen uskottavasti.
Joku Amerikkalainen tai Kanadalainen koutsi olis hauska nähdä. Nyt jos dynastia alkaa mureneen, niin olis hauska kokeilla erilaista lähestymistapaa koko jääkiekkoon, mutta eipä noita poikia tänne saa valmentaan, kun ei se oo niille mikään meriitti uralla eteenpäin.
Tällä totaallisella räpellyksellä ja pelitavattomuudella vielä ensikausi niin 300t€ on pieni raha siitä seuran markkina-arvon laskusta ja vetovoiman hiipumisesta. Tämäkin kausi olisi ollut kenties vielä pelastettavissa EVVK-ilmeeltä tammikuussa, ei enää. Juolevi näytti, mitä raikas pelaaminen on ja mistä on kyse 1/2v tauon jälkeen. Suurista asioista on kyse ja Riken osalta ollaan todella vaara vyöhykkeessä. Hän on pätevä ja hyvä projektivalmentaja muiden valmentamien, hyvin pelaajien kanssa, joita maajoukkueeseen valitaan tai jotka Rautakorpi-Tapola-akselin nerous on hionut pelaamaan hyvin yhteen. Ongelmanratkaisu, variointi ja pelitavan muokkaaminen ovat epäonnistuneet täysin, yhtä täysin kuin Currella Jokereiden katastrofikaudella 2006. Samantyyppinen velho.
Olli Salohan olisi jossain Vierumäen suunnalla vapaana. Tällä hetkellä jääkiekkoliiton valmennuksen ja huippu-urheilun johtaja.
Tapola vapautuu Bernistä 2025-26 jälkeen. Tästä voisi rakentua uusi valmentaja / urheilutoimenjohtaja combo, jossa rooleja vaihdetaan 3 vuoden välein.
Myrrä on mielenkiintoinen nimi, kahdessa seurassa hyvää jälkeä runkosarjassa. Se miten hänen bändinsä nopeat rytmit toimii pudotuspeleissä on vielä näkemättä.
Sitten onkin suomalaisista nimistä hiljaista, Kalpan Karjalainen korkeintaan mutta on ilmeisesti Kärppien mies.
OJ:lta vois mun puolesta kysellä onko kiinnostusta.
Joko Jukka on päässyt lemmenlomaltaan?