"Ketään ei jätetä yksin" -laitamainos

Tappara-perhe,

kulunut viikko on ollut hyvin poikkeuksellinen. Kun ulkoinen paine nousee tuollaisiin mittasuhteisiin, niin sisäinen tiiveys ratkaisee. Me olemme seurayhteisönä kokeneet ennennäkemättömän paineen – se on tuntunut Tappara-organisaation sisällä varmasti yhtä voimakkaana kuin koko suuren Tappara-perheen keskuudessa.

Mutta kun näin mitä perjantaina 26.3. oli lähtenyt täällä Tappara.co-foorumilla Teidän keskuudessa kytemään, kipinöimään ja liekehtimään, niin se todella tuntui. Hämmennys, liikutus ja ylpeys ovat olleet päällimmäiset tunteet. Siltä tuntuu perheen tuki, kaikki tietävät miltä se lämpö tuntuu.

Useammat nimikerkit kehuivat seuran nopeaa reagointia, kun saimme Ketään ei jätetä yksin -laitamainoksen perjantai-iltana tunnissa myyntiin Teidän oivalluksenne mukaisesti. Olen ollut itse Tapparalla töissä jo usean vuoden ajan, ollut mukana tiimissä kehittämässä muun muassa mestaruuksien jälkeistä tuotteistusta ja markkinointia.

Ne ovat kaikki olleet huikeita hetkiä, mutta voin luvata, että tuo perjantai-ilta seuran ja Teidän kannattajien välillä jää ikuisesti minun mieleeni. Ne, jotka minut tuntevat tarkemmin tietävät minun olevan urheiluromantikko. Ja siinä hetkessä oli jotain kaunista. Poikkeuksellisesti teimme myös joukkueen tietoiseksi tästä mitä te rakensitte ja saitte aikaan.

Puhun useammalla kuin omalla suullani kun sanon, että tuossa seurahistorian yhdessä kovimmassa aallokossa, me saavutimme yhteisönä uuden askeleen.

Ketään ei jätetä yksin.

Tuo lause pitää sisällään paljon totuutta, historiaa ja sen sisältämä monitasoinen viesti rakentuu meidän seuramme arvoista. Saamamme palautteen perusteella se myös aidosti tuntuu Tappara-perheen sydämissä. Se herättää tunteita, muistoja, ylpeyttä ja ymmärrystä.

Useammat tahot täältä ovat lähestyneet meitä ja kysyneet mitä tapahtuu seuraavaksi, kuinka tätä ei ole vielä tehty isolla kädellä julkiseksi?

Idea seuran tukemisesta syntyi täällä. Sen taustalla olevat henkilöt monien eri nimimerkkien takana ovat täällä. Tukensa antaneet Tappara-perheen jäsenet ovat suurelta osin kaikki täällä.

Me haluamme hetken käydä läpi kaikkea tapahtunutta ja rakentaa selkeän kuvan siitä, mitä tämä kaikki voikaan mahdollisesti merkitä.

Ja me seurana lupaamme, että kun lähiviikkojen aikana suunnitelmamme selkeytyvät, niin Te täällä kuulette sen ensimmäisenä. Se tuntuu tässä tilanteessa oikealta.

Pidetään keskustelu ja ideointi perheen sisällä ennen kuin kerromme suuremmalle yleisölle.

Toivottavasti tämä viesti selkeytti tilannetta.

Vielä kerran kiitos aktiivisuudesta ja siitä, että olette olemassa ja läsnä kun ilman täyttää ilo ja juhlinta, mutta myös silloin kun ilmakehän täyttää vastatuuli – tätä ei unohdeta.

Tappara on meidän seura.

Terveisin,

Aki Hautamäki
Kehityspäällikkö
Tappara

270 tykkäystä