Todella suuren kysynnän vuoksi tuomme tuon toisenkin laitamainoksen Teidän hankittavaksi aamun aikana.
Myös t-paita on valmistunut. Lisätietoa tulossa.
Todella suuren kysynnän vuoksi tuomme tuon toisenkin laitamainoksen Teidän hankittavaksi aamun aikana.
Myös t-paita on valmistunut. Lisätietoa tulossa.
Upeaa, kiitos! ![]()
Tuo paita menee kaksitta puheitta hankintaan. Siinä on tähän aikaan syvää sanomaa myös jääkiekon ulkopuolelle.
No jopas on yön aikana tapahtunu, hienoa yhteisö! En nyt ehtiny kaikkea selvittää, mutta jos vaan mulle vielä myyvät, ni mukana ollaan.
Toivottavasti nyt ainakin meidän rakas paikallismedia huomaisi tämän koko homman.
Todella hyvä idea. Nyt olisi juuri oikea aika kääntää negatiivinen mediamyllytys kertaheitolla positiiviseksi, ja vielä äärimmäisen hyvän asian puolesta.
Paita lähtee tilaukseen🤘
Toivon todella. Minä olen vinkannut ties mihin lehtiin, jopa omaan paikalliseeni vaikka ei lähelläkään Tamperetta vaikuta. Myös yhdelle toimittajatutulle soitin. Kyllä minä uskon, että tästä saan netistä ja printtilehdestäkin lukea.
Todella pettynyt olen, jos kukaan ei kirjottaisi tästä.
Sitten vielä toivotaan, että matsi myös pelataan, jottei tämän toteutusta tarvitse venyttää pidemmälle.
Hienoa, että vielä toinenkin mainos tulee, niin pääsen itsekin osallistumaan.
Menin eilen aikaisin nukkumaan, ja kun nousin kasin maissa sängystä, niin ensimmäinen mainos oli myyty. Ihan huikeeta toimintaa! ![]()
![]()
Tulemme tekemään 2 eri värivaihtoehtoa t-paidasta.
Äänestys: Valitse suosikkisi
0 voters
Voisiko pliis se paita olla sellaista materiaalia että kehtaa käyttää täällä cityssä eikä sitä Mouhijärvi-laatua? Mä haluan tuon paidan, mutta en pölyrievuksi vaan päälle laitettavaksi! ![]()
Ja lasten kokoa myös. Ostetaan ehdottomasti myös lapsille paidat. ![]()
Hyvä huomio. Tällä tulee korvattua myös yhteiskunnalle aiheutettua haittaa tai mielipahaa.
Hienoa toimintaa. Iso kiitos kaikille!
Laadukas paita ja Mielellään tehtäisiin kahdessa eri värissä.koot pitää olla lapsista vähintään 5 XL.
Ennenkaikkea tärkeintä hyvä ja laadukas puuvilla paita joka ei ole liian ohutta materiaalia.
Tuolla toisaalla puhutaan “säälittävästä laitamainoksesta”. Tuo “säälittävä laitamainos” toi yhdessä yössä Tapparan kassaan ihan hyvän summan ja poikii lisää. Tuo “säälittävä laitamainos” vie tilan vain veneestä karanneelta yritykseltä. Tuo “säälittävä laitamainos” toivottavasti osoittaa myös sponsoreille sen, että Tapparan takana on iso voima ja iso yhteisöllisyys.
Tämä! Riittävän isoja kokoja ettei tämän takia tarvitse alkaa laihduttamaan. Ettei meitä isojakaan jätetä ilman.
Kun laitamainos aikanaan asennetaan paikoilleen olis aika mukava, että mahdollisuuksien mukaan myös pelaajia+valmennusta olis paikalla. Varmaan sana välittyy myös pelaajille ja valmennukselle, että mistä tää koko ajatus on peräisin. Kyllähän ton luulis myös pelaajia liikuttavan ja jopa tuovan pykälän lisää tekemiseen ja ehkä ton pykälän avulla joku 7.pelin jatkoaikamaalineduspomppu saataisiin rusikoitua maaliin saakka ![]()
Komeeta! ![]()
Kapteenisto ja päävalmentaja seisomaan laidalle, mainospaikan viereen. ![]()