Osuus tähän toiseenkin hommattu. Molempiin laitoihin ja päälle viälä paita. On sev verran tärkee asia että oli vaan pakko osallistua. Tappara on osa elämää, on ollut aina ja tulee aina olemaan.
Mä haluan tuon tummansinisenä, kun en pese kahvimukia kuin kerran kuukaudessa ![]()
“Ketään ei jätetä yksin.” -tuoteperhe.
![]()
Taidankin odottaa huomiseen paitatilauksen kanssa. ![]()
Edit: Oman paitatilauksen kanssa odotan mutta lapsenlapsille tilasin paidat jo nyt kun he eivät mukeja tarvitse.
Muija uhkaili lähdöllä jos tulee lisää kuppeja kaappiin… ainahan kupille tilaa kaapista löytyy.
Kyllä nää muut mukit voittaa. ![]()
Jos vähän mukailee Sörsselssöniä, niin helpommin saa uuden muijan kun tuollaisen mukin! ![]()
Ylivoimaisesti. ![]()
Hienoa. Tuon kun saisi tosiaan tum.sinisenä.
Onko muuten antaa mitään ”sinnepäin” arviota paljonko paitoja on mennyt? Vai onko bisnessalaisuus?
Mua jostain syystä häiritsee tuo piste KEJY -lauseen perässä. Ei Liverpoolinkaan YNWA-tuotteissa pistettä ole.
Alle yhdeksänkymmentä osuutta jäljellä tuohon hyväntekeväisyyteen menevää mainosta.
Olen sanaton.
Piste on hyvä. Ikään kuin alleviivaa viestiä.
Eikö alleviivaus alleviivaisi vielä paremmin?
Minusta se on hyvä. Se jämäköittää lausetta (ja lausehan se on). Vähän kuin sanoisi: “Ketään ei jätetä yksin. Piste.”
Vuorokaudessa on nyt tultu yli 300 > 88.
Eiköhän huomenna mukien myötä saada loputkin osuudet myytyä.
Ne jotka vielä harkitsevat osuuden ostamista laitamainoksesta (siitä muuten saa myöhemmin virallisen todistuksen), niin kannattaa toimia nyt, sillä aika alkaa käydä vähiin.
En kiistä etteikö siinä voisi olla joku ajatus ja pohdinta takana, ja sen pohjalta päätetty se piste siihen laittaa. Mutta vähän pelkään, että se on vaan copypastetettu Aron lausumasta hätäpäissään sellaisenaan ilman tarveharkintaa. Ja oli kuinka vaan, minusta tekstimukeihin ja -paitoihin ja sen sellaisiin ei tämäntyyppisissä tapauksissa piste sovi.
Lauseen alkuperäinen muoto tiedotteessa oli kylläkin: “Me emme jätä kuitenkaan ketään yksin.”
Jos pitää verrata johonkin tuotteeseen, niin esimerkiksi paita, jossa lukee:
Kirves
rinnat
On paljon pahempi. Piste sentään kuuluu lauseen perään.
Mutta ymmärrän kyllä, toimisihan se ilmankin. Itse pidän siitä noin.
Mainoksen osuuksia enää 80kpl jäljellä. Vähiin käy ennen kuin loppuu.