Lienee myöhemmin paikallaan tehdä sitä analyysia, miten tämä nyt osui näin voimakkaasti. Väittäisin, että ilmiöstä tuli viraali monen asian summana. Se on sivuseikka, mutta monella meistä on ollut paha olla tässä kuluneen viikon aikana. Ei ole kiva lukea rakkaastaan ikävää, vaikka se olisikin aiheellista. Patoutunutta ja voimakasta halua on auttaa ja ennen kaikkea nyt tässä kaikki osapuolet olivat hereillä. Toimistolla oltiin ns. asemissa valmiina ja reagoitiin yhtäkkiä nousevaan auttamishaluun välittömästi ja tuttu ja kunnioitettu nimimerkki otti tässä isoa vetäjän roolia. Jos joskus natsaa ja osuu niin nyt meni aika lähelle just sitä, mitä lääkäri määrää.
Mukana, koska ketään ei jätetä yksin
![]()
Kyllä tuolta ainakin mulle näkyy tuo “varastossa” määrä.
Mukana ollaan!
Näkyi tai ei, mutta ostetaanko vielä pari?
Mukana ollaan! Sydäntä lämmittää että meille kaikille rakas seura saa tukemme näinä aikoina! Kiitos ideoijille ja hei! Kevättä kohden mennään ja josko positiivisuus tarttuisi kaikkeen tekemiseen!
aina sydämessä!
Hienoa kun saa olla mukana tällaisessa toiminnassa. Osuus ostettu!
Noin 200 kpl jäljellä. Kyllä tuo nyt parin tunnin sisään pitäisi saada myytyä ![]()
Ostin vielä toiset 15 osuutta kun kerran lääkäri määrää ![]()
E: Tykkäykset loppu ensimmäistä kertaa palstahistorian aikana
Kaikkea sitä tapahtuu, kun on edes hetken nenä irti ruudusta.
Osallistuttu.
Muutin myös otsikon kampanjaa vastaavaksi - onko ok? @Oijennus
8kpl hankittu. Onko joku jo informoinut Vesa Ranstasta tästä tempauksesta? Twitterillä varmaan tavoittaa.
Huh, onneksi minulla tulee katevaraus vastaan enkä ole yllytyshullu
Voisi aamulla olla tyhjä tili xD
En edes kehtaa sanoa paljon on mennyt. Minun ajatus tällä kampanjalla on se, että olemme seuran mukana edelleen, myös vaikeilla hetkillä.
Mä jotenkin arvelen, että tästä ei Sanoma kirjoita ![]()
Mutta ei jätetä myöskään Vesaa yksin, koska hän kuitenkin omalla paineistuksellaan toi aika tärkeän komponentin tähän.
Ja on osunut kyllä maaliin loistavasti!
Tykkäykset loppu myös itselläni. Paljon jäänyt tänään tykkäämättä. Sekin kertonee paljon tämän “tempauksen” arvosta.
Kättä taskuun tai juttelet Rantasen höpinöistä jossain muussa ketjussa. ![]()
Tuli mieleen, että olisikohan tässä mahdollisuutta luoda jopa jonkinlainen uusi traditio: kannattayhteisölle mahdollisuus sponsoroida johonkin näkyvälle paikalle terveiset joukkueelle / muulle maailmalle niin kuin nyt tapahtuu? Toki tämä on nyt oma juttunsa, jolla on oma momenttinsa kuluneen viikon aikana koettujen vastoinkäymisten vuoksi. Mutta kukaties tälle voisi olla tilausta jatkossakin. Itse olisin ainakin mukana varsin mielelläni.
Jos laitamainos tulee salamannopeasti täyteen, niin olisiko ideaa laajentaa kampanjaa esim. pelipaitamainoksena?
Asia ymmärretty tän kerran
Ei ole enempää rahaa laittaa tähän kampanjaan
En vaan voi mennä nukkumaan ihan vielä, kun pakko nähdä, kuinka paljon tähän ehtii vielä jengiä mukaan. No joo, laitan 20 €.