Klassikkoseuranta: 13.4.2020 klo 19.30 Liiga-klassikko: Ilves-Tappara 6. puolivälierä (31.3.2017)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
.

No niin, kohta mennään taas. Kova on tahti, edellisestä mestaruudesta kerennyt hädin tuskin hiki kuivuun kun uutta jo jahdataan!

12 tykkäystä

Tää peli on ehkä jännittäny etukäteen enemmän ku mikään toinen. Olin jo henkisesti latautunu siihen, että Ilves on jatkossa ja Tappara tippuu. Sen muistan, että seiskapeli tän jälkeen oli ihan läpihuutojuttu ja olihan se niin, että tähän peliin Ilveksen renkaat oli pumpattu. Ihan oikee joukkue meni jatkoon, Ilves ei olis enää saanu kunnon latausta, vaikka olis voittanukki, niin luulen. Tästä pelistä yritän löytää sen tolppalaukauksen jatkoajalla, mikä erotti Ilveksen jatkopaikasta. Toistaseks en oo semmosta ikinä vielä nähny, mutta legendan mukaan semmonen on tapahtunu.

13 tykkäystä

Erittäin vahva sama. Jotenkin arki koitti ja Tappara voitti.

4 tykkäystä

Itse päätin 2015 välierien jälkeen, etten luovuta enää koskaan. Silloin luovutin, kun Lukko johti otteluvoitoin 3-1. Mutta kyllä tässä ottelusarjassa tuli luovutettua jopa pariinkin kertaan.

4 tykkäystä

Onpa hidas tempo

Aika paljon hiljaisemmin kuuluvat nyt hallin äänet, olikohan jotain muutoksia tehty?

Kyllähän kun näitä vanhojakin pelejä katselee, niin tuo Karjalaisen lähtö Tapparasta on kova mesta paikata…ei voi muuta sanoa.

1 tykkäys

Saamarin Rautakorpi ja ikuiset viivelähdöt…

Se täytyy todeta, että minusta tämä klassikkojen näyttäminen uudelleen oli Telialta kiva idea. Eli siis positiivista palautetta, kun sitä on @TeliaPartio

Se taas on ihan oman seuramme ansiota, että erityisesti Tapparalaisille on paljon katsottavaa näin sateisena, karanteenisena pääsiäisenä.

16 tykkäystä

Ai, onks täälä jotain muuta tullukki ku Tapparan pelejä? :grin:

1 tykkäys

On tuon Hasek…siis Rachovinan torjunta ja työskentely rauhoittavan oloista joukkueellekin ja varsinkin katsojalle. Luottoa löytyy.

Hyvää peliä pelaa myös Lehtonen Ilveksellä.

1 tykkäys

Monta kautta putkeen Lada tullut playoffeissa vastaan? Pidempi putki kuin mitä Gene-Matti vetäisi?

Kova roolitus kyllä. Nelosessa oli tuollainen turboelmeri-Røymark 400 SHL-pelin ja yhdeksien MM-kisojen kokemuksella alaketjuissa grindaamisesta.

6 tykkäystä

Kun tässä tätä Ipa-Tappara ottelusarjaa katselee, niin olihan tuo vuoden takainen Tappara-Hifk ottelusarja jotenkin vaan kovempi ja fyysisempi ja muutenkin siitä taso on laskenut aika paljon noin jääkiekkorintamalla muutenkin.

5 tykkäystä

En edelleenkään ymmärrä miten Repo sai tosta jäähyn. Ei mitään mahkuja väistää kun pakki työnsi.

Jarrutti vielä.

6 tykkäystä

Yleisön paine, heikko mieli kesyillä seeproilla. :upside_down_face:

2 tykkäystä

Meen saunaan. Peli on varmaan käynnissä vielä kun tulen takaisin. Sellaiset merkit ilmassa.

4 tykkäystä

Itse oon kyllä vahvasti jopa sitä mieltä, että jos Tappara ei olisi ensimmäisessä ottelussa sulanut johtoaan ja antanut ilvekselle sitä lisäbuustia sarjaan, minkä ne sen jälkeen sai niin Tappara olisi kävellyt tästä 4-0 jatkoon.

4 tykkäystä

Hämmästyin kanssa. Tämähän on ihan läpsyttelyä tuohon finaalipeliin verrattuna.

1 tykkäys