Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
.
Tää peli on ehkä jännittäny etukäteen enemmän ku mikään toinen. Olin jo henkisesti latautunu siihen, että Ilves on jatkossa ja Tappara tippuu. Sen muistan, että seiskapeli tän jälkeen oli ihan läpihuutojuttu ja olihan se niin, että tähän peliin Ilveksen renkaat oli pumpattu. Ihan oikee joukkue meni jatkoon, Ilves ei olis enää saanu kunnon latausta, vaikka olis voittanukki, niin luulen. Tästä pelistä yritän löytää sen tolppalaukauksen jatkoajalla, mikä erotti Ilveksen jatkopaikasta. Toistaseks en oo semmosta ikinä vielä nähny, mutta legendan mukaan semmonen on tapahtunu.
Itse päätin 2015 välierien jälkeen, etten luovuta enää koskaan. Silloin luovutin, kun Lukko johti otteluvoitoin 3-1. Mutta kyllä tässä ottelusarjassa tuli luovutettua jopa pariinkin kertaan.
Se täytyy todeta, että minusta tämä klassikkojen näyttäminen uudelleen oli Telialta kiva idea. Eli siis positiivista palautetta, kun sitä on @TeliaPartio
Se taas on ihan oman seuramme ansiota, että erityisesti Tapparalaisille on paljon katsottavaa näin sateisena, karanteenisena pääsiäisenä.
Kun tässä tätä Ipa-Tappara ottelusarjaa katselee, niin olihan tuo vuoden takainen Tappara-Hifk ottelusarja jotenkin vaan kovempi ja fyysisempi ja muutenkin siitä taso on laskenut aika paljon noin jääkiekkorintamalla muutenkin.
Itse oon kyllä vahvasti jopa sitä mieltä, että jos Tappara ei olisi ensimmäisessä ottelussa sulanut johtoaan ja antanut ilvekselle sitä lisäbuustia sarjaan, minkä ne sen jälkeen sai niin Tappara olisi kävellyt tästä 4-0 jatkoon.