KooKoon Martin Bergerin estäminen, käsimerkit ja tappelu Tapparan Otto Rauhalan kanssa 11.12.2019

KooKoon Martin Berger saldo Tappara-KooKoo -pelistä 11.12.2019:

• Polvitaklaus Tapparan Patrik Virtaan (=estäminen jalalla…)
  • Tappelu Otto Rauhalan kanssa
  • Kansainvälinen käsimerkki :fu:

https://videos.liiga-services.telia.fi/share/16191

https://videos.liiga-services.telia.fi/share/16202

2 tykkäystä

Nyt oli Otolta oikeaa meininkiä! :muscle: :muscle: Berger oli rottaillut jo muutamaan kertaan ja polvitaklauksestakin selvisi kakkosella.

Yleisö vaati Burgeria ja Ylöjärven Keisari tarjoili kunnolla grillattua sellaista! :muscle: :fire:

39 tykkäystä

Kaksi parasta osumaa sai vaikka menettikin sen jälkeen tasapainonsa, en tiedä kummalla kuuluu voitto merkata tuosta?

Hyvä että hoitaa tappelut kun maaliin ei osu :+1:

1 tykkäys

En arvosta. Jos lähdet kostamaan, olisi syytä voittaa. Blood olisi voinut hoitaa tuon, kun hänestä ei muuta hyötyä ole.

2 tykkäystä

Tavallaan yllätti, että Rauhala lähti ilman hanskoja huiskimaan, kun muuten vaikuttaa olevan rauhallisuuden perikuva. Toisaalta ei yllätä, koska Rauhala on juuri sellainen taistelija, joka tarvittaessa ottaa vaikka turpaan jos oman joukkueen etu sitä edellyttää. Hieno mies.

41 tykkäystä

Tuo oli niitä tappeluja jotka kiekkoon voi kuulua… ei ollut varsinainen haku

3 tykkäystä

Samaa mieltä viimeisen virkkeen osalta.

Berger vei kyllä nuo hipat
Mutta aivan oikein, että Otto kävi muistuttamassa Bergeriä siitä, että jos sikailet, niin perästä kuuluu

5 tykkäystä

Ehkä tappelun jäällä mutta Otto selvästi osui herkkään kohtaan, koska Berger heilutti sentteriä. Siitä vitonen, jonka aikana Tappara teki voittomaalin! :muscle:

16 tykkäystä

En arvosta tappeluja, mutta Rauhala hankki tässä 5 min ylivoiman ja lisäksi otti pois pelistä Liigan ylivoimaisesti sikamaisimman pelaajan. Hiukan kutkutteli jopa avata ketju Martin Berger ulos Liigasta, mutta olkoon. Kunpa hallissa olisi ollut vähän vähemmän väkeä, niin olisi kuullut sanasta sanaan, mitä Kuusela Bergerille huusi Virran polvitaklaamisen jälkeen.

0 maalia tosin on 0 maalia.

2 tykkäystä

Erittäin miehekäs teko Rauhalalta. Arvostan suuresti tätä miestä!

2 tykkäystä

Minä olin ensisilmäyksellä sitä mieltä, että ei Otto näin. Hidastuksien jälkeen olen sitä mieltä, että juuri näin Otto.
Ihan sama, jos jäät alle lopussa, kunhan annat edes pari kiukkuista ja sen Otto teki. Hidastuksista näkee, kun napsi rottaa muutaman kerran ikävästi leukaan ja riittää minulle ja riittää joukkueelle. Ilmeisesti riitti myös rotalle.

40 tykkäystä

Liiga ei saa Bergeriä kuriin niin onneks Otto pisti kaveria nekkuun ja näytti pääsevän ihon alle :+1:t2:

7 tykkäystä

Pelasi (lue tappele) kolme pistettä Tapparalle. Kapri Heikkinen raadissa nukkui (kuten yleisökin suurimman osan ajasta), kun ei valinnut ottelun suurinta Kirvesrintaa ykköstähdeksi. Tämä Otto Rauhalan voimannäyttö voi herättää Tapparan pelillisen kooman.

23 tykkäystä

Tappara palkkasi Bloodin some-maskotiksi ja Rauhalan gooniksi.

13 tykkäystä

Ihan oikein toimittu Otolta.
Vois muutkin joukkueet tulevissa KK peleissä käydä noutamassa Bergerin, niin josko ne KKssa rupeisivat miettimään Bergerin pelaamista.

3 tykkäystä

Paljos täl sankarilla on ennestään kakkuja? Tappeluista saa yleensä sen pelin tai kaks. Sentterillä laitetaan bonus peli. Sitten se vaikeampi osuus eli “estäminen”. Koska ei loukkaantumista niin olisiko sen kaksi peliä tuon paljous alennuksen kanssa. Eli 5 peliä + uusijan palkinnot.

Itse en mitään väkivaltaa ihannoi mutta mielestäni tämä oli Otolta varsin osuva kuitti.

2 tykkäystä

kuka huuteli rumasti :thinking:

4 tykkäystä

Ei näistä spontaaneista tappeluista ole pelikieltoja tullut. Keskisormesta voi yksi peli tulla. Ainakin Tuononen sai yhden pelin huilin voitonmerkistään muutama vuosi sitten.

1 tykkäys